Επιστροφή της ηλεκτροκίνησης στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Γλασκώβης μετά από 50 χρόνια

Επιστροφή της ηλεκτροκίνησης στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Γλασκώβης μετά από 50 χρόνια

Η πόλη θα διαθέσει χρηματικό ποσό για την εγκατάσταση 22 σταθμών φόρτισης

Στους δρόμους της Γλασκώβης εισήχθησαν για πρώτη φορά δύο πλήρως λειτουργικά ηλεκτρικά λεωφορεία, σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC, μετά την κατάργησή τους το 1967.

Σε ανακοίνωση στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, ο φορέας εκμετάλλευσης First Glasgow δήλωσε ότι η χρηματοδότηση των λεωφορείων πέρασε από το Ταμείο Πράσινης Οικονομίας, ύψους 20 εκατομμυρίων λιρών από την SP Energy Networks.

Επίσης, η πόλη θα διαθέσει χρηματικό ποσό για την εγκατάσταση 22 σταθμών φόρτισης στο «Glasgow Caledonia Depot», το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία θα της επιτρέψει να εισαγάγει στο στόλο της περισσότερα ηλεκτρικά λεωφορεία.

Στόχος της Γλασκώβης είναι η ανθρακικιή ουδετερότητα μέχρι το 2030.

«Η Σκωτία ήταν μια από τις πρώτες χώρες που αναγνώριζαν ότι αντιμετωπίζουμε μια παγκόσμια έκτακτη ανάγκη για το κλίμα και έχουμε νομοθετήσει για τον πιο φιλόδοξο στόχο μείωσης του άνθρακα σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου» είπε χαρακτηριστικά ο πρώτος Υπουργός της Σκωτίας, Nicola Sturgeon MSP.

Είναι μακρύς ο δρόμος

Αν συνυπολογίσουμε πως το Λονδίνο φιλοξενεί πάνω από 200 ηλεκτρικά λεωφορεία και η Κίνα περισσότερα από 16.300, γίνεται αντιληπτό ότι η Γλασκώβη έχει ακόμη ανηφορικό δρόμο για να φτάσει τα επιθυμητά επίπεδα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

«Τα αστικά λεωφορεία προσφέρουν μια εξαιρετική ευκαιρία για ηλεκτροκίνηση. Λειτουργούν σε ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένα κέντρα της πόλης όπου η τοπική ατμοσφαιρική ρύπανση από πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα οχήματα αποτελεί αυξανόμενη ανησυχία» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Myles McCarthy, διευθυντής του eMobility.

www.worldenergynews.gr


worldenergynews.gr