Η Κίνα αντιπροσωπεύει περίπου τις μισές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως
Ξεπέρασε σε πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων την Νορβηγία η Γερμανία από την αρχή του έτους, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει το Bloomberg.
Μέχρι το Νοέμβριο, 57.533 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καταγράφηκαν στη Γερμανία, σε σύγκριση με 56.893 για τη Νορβηγία, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν από εταιρείες μεταφορών και στις δύο χώρες.
Η Γερμανία έχει ξεπεράσει τη Νορβηγία σε πωλήσεις αυτοκινήτων με μπαταρίες
Όλο και πιο συνηθισμένη στην καρδιά της Ευρώπης γίνεται η τεχνολογία, καθώς οι Volkswagen AG, BMW AG και Daimler AG προετοιμάζονται για μια μεγάλη ώθηση στις μπαταρίες. Μάλιστα, η αύξηση των επιδοτήσεων από τις κυβερνήσεις συντελούν στην άνθηση της συγκεκριμένης αγοράς. Επίσης, οι Γερμανοί κατασκευαστές θα τριπλασιάσουν τις προσφορές ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε 150 μοντέλα μέχρι το 2023 και θα επενδύσουν 50 δισ. Ευρώ μέχρι το 2024, σύμφωνα με τον Bernhard Mattes, επικεφαλής του VDA.
Η Νορβηγία κατείχε το μεγαλύτερο μέρος για το μεγαλύτερο μέρος του 2019, ενώ η Γερμανία κέρδισε δυναμική τους τελευταίους μήνες. Στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα από τη Νορβηγική ομοσπονδία οχημάτων OFV δείχνουν πωλήσεις το Νοέμβριο νέων αυτοκινήτων με μπαταρία μειώθηκε κατά 27% στα 3.697. Στη Γερμανία, ο αριθμός αυξήθηκε κατά 9,1% σε 4.651.
Βέβαια, η Γερμανία έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει προκειμένου να υιοθετήσει 100% πράσινο στόλο, δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά οχήματα παραμένουν ένα μικρό μέρος των συνολικών πωλήσεων.
«Η νορβηγική αγορά ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων είναι σήμερα ένα πολύ μεγάλο ψάρι σε μια μικροσκοπική ευρωπαϊκή ηλεκτρική λίμνη, με τη βοήθεια των γενναιόδωρων συγκριτικών φορολογικών διευκολύνσεων» είπε χαρακτηριστικά ο Matthias Schmidt, ανεξάρτητος αναλυτής αυτοκινήτων με έδρα το Βερολίνο.
Τα γερμανικά κίνητρα
Στο πλαίσιο της δέσμευσης της Γερμανίας για το κλίμα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν εργαλείο της ενεργειακής αυτής μετάβασης.
Τα οφέλη θα ξεκινούσαν από τα αυτοκίνητα που κοστίζουν λιγότερο από 40.000 ευρώ, κάτι που ο Schmidt δήλωσε ότι πρέπει να τροφοδοτήσει τη ζήτηση για πιο προσιτά μοντέλα.
Σε μια ένδειξη της σπουδαιότητας των κινήτρων για την αγορά, οι πωλήσεις στην Κίνα έχουν μειωθεί για τέσσερις συνεχόμενους μήνες, αφού η κυβέρνηση μείωσε τις επιδοτήσεις.
Η Κίνα αντιπροσωπεύει περίπου τις μισές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως. Οι ΗΠΑ είναι η δεύτερη, και μέχρι τώρα η Νορβηγία ήταν τρίτη.
www.worldenergynews.gr
Μέχρι το Νοέμβριο, 57.533 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καταγράφηκαν στη Γερμανία, σε σύγκριση με 56.893 για τη Νορβηγία, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν από εταιρείες μεταφορών και στις δύο χώρες.
Η Γερμανία έχει ξεπεράσει τη Νορβηγία σε πωλήσεις αυτοκινήτων με μπαταρίες
Όλο και πιο συνηθισμένη στην καρδιά της Ευρώπης γίνεται η τεχνολογία, καθώς οι Volkswagen AG, BMW AG και Daimler AG προετοιμάζονται για μια μεγάλη ώθηση στις μπαταρίες. Μάλιστα, η αύξηση των επιδοτήσεων από τις κυβερνήσεις συντελούν στην άνθηση της συγκεκριμένης αγοράς. Επίσης, οι Γερμανοί κατασκευαστές θα τριπλασιάσουν τις προσφορές ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε 150 μοντέλα μέχρι το 2023 και θα επενδύσουν 50 δισ. Ευρώ μέχρι το 2024, σύμφωνα με τον Bernhard Mattes, επικεφαλής του VDA.
Η Νορβηγία κατείχε το μεγαλύτερο μέρος για το μεγαλύτερο μέρος του 2019, ενώ η Γερμανία κέρδισε δυναμική τους τελευταίους μήνες. Στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα από τη Νορβηγική ομοσπονδία οχημάτων OFV δείχνουν πωλήσεις το Νοέμβριο νέων αυτοκινήτων με μπαταρία μειώθηκε κατά 27% στα 3.697. Στη Γερμανία, ο αριθμός αυξήθηκε κατά 9,1% σε 4.651.
Βέβαια, η Γερμανία έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει προκειμένου να υιοθετήσει 100% πράσινο στόλο, δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά οχήματα παραμένουν ένα μικρό μέρος των συνολικών πωλήσεων.
«Η νορβηγική αγορά ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων είναι σήμερα ένα πολύ μεγάλο ψάρι σε μια μικροσκοπική ευρωπαϊκή ηλεκτρική λίμνη, με τη βοήθεια των γενναιόδωρων συγκριτικών φορολογικών διευκολύνσεων» είπε χαρακτηριστικά ο Matthias Schmidt, ανεξάρτητος αναλυτής αυτοκινήτων με έδρα το Βερολίνο.
Τα γερμανικά κίνητρα
Στο πλαίσιο της δέσμευσης της Γερμανίας για το κλίμα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν εργαλείο της ενεργειακής αυτής μετάβασης.
Τα οφέλη θα ξεκινούσαν από τα αυτοκίνητα που κοστίζουν λιγότερο από 40.000 ευρώ, κάτι που ο Schmidt δήλωσε ότι πρέπει να τροφοδοτήσει τη ζήτηση για πιο προσιτά μοντέλα.
Σε μια ένδειξη της σπουδαιότητας των κινήτρων για την αγορά, οι πωλήσεις στην Κίνα έχουν μειωθεί για τέσσερις συνεχόμενους μήνες, αφού η κυβέρνηση μείωσε τις επιδοτήσεις.
Η Κίνα αντιπροσωπεύει περίπου τις μισές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως. Οι ΗΠΑ είναι η δεύτερη, και μέχρι τώρα η Νορβηγία ήταν τρίτη.
www.worldenergynews.gr