Τελευταία Νέα
Περιβάλλον

Δέσμευση της Trimet για στόλο λεωφορείων εκτός ντίζελ μέχρι το 2040

Δέσμευση της Trimet για στόλο λεωφορείων εκτός ντίζελ μέχρι το 2040
Τα πρώτα πέντε ηλεκτρικά λεωφορεία της TriMet χρηματοδοτήθηκαν μέσω μιας ομοσπονδιακής επιχορήγησης ύψους 3,4 εκατομμυρίων δολαρίων και της εταιρικής σχέσης του οργανισμού με την PGE
Στην εισαγωγή του πρώτου ηλεκτροκίνητου λεωφορείου προχώρησε η πολιτεία του Πόρτλαντ στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο της μετάβασης στο νέο πλαίσιο μηδενικών ρύπων.
Συνεχείς είναι οι παραγγελίες από τους φορείς των αστικών συγκοινωνιών των περισσότερων ευρωπαϊκών πόλεων προς τους κατασκευαστές των ηλεκτρικών λεωφορείων, οι οποίοι με νέα εργοστάσια και γραμμές παραγωγής προσπαθούν να καλύψουν την πρωτοφανή αυτή ζήτηση οχημάτων μηδενικών ρύπων.
Ειδικότερα, ο Δημόσιος Οργανισμός Μεταφορών, TriMet, ξεκίνησε τη μετάβαση σε στόλο λεωφορείων καθαρής ενέργειας, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και μια σειρά ακόμη τεσσάρων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων.
Παράλληλα, η TriMet χρησιμοποιεί την έκδοση 40 ποδιών του ηλεκτρικού λεωφορείου New Flyer Xcelsior Charge batter στο στόλο της, το οποίο θα τροφοδοτείται μέσω του προγράμματος Clean Wind της PGE. Ο Οργανισμός έχει δεσμευτεί για ένα στόλο λεωφορείων εκτός ντίζελ μέχρι το 2040.
Τα πρώτα πέντε ηλεκτρικά λεωφορεία της TriMet χρηματοδοτήθηκαν μέσω μιας ομοσπονδιακής επιχορήγησης ύψους 3,4 εκατομμυρίων δολαρίων και της εταιρικής σχέσης του οργανισμού με την PGE. Και τα πέντε ηλεκτρικά λεωφορεία θα κινούνται στην ίδια γραμμή στο σύστημα διαμετακόμισης του Πόρτλαντ.
Στην ιστοσελίδα της TriMet, ο οργανισμός σημειώνει ότι ενδέχεται να εξετάσει και άλλα εναλλακτικά λεωφορεία καυσίμων στο μέλλον - εξ ου και η χρήση του όρου «μη ντίζελ» αντί για δέσμευση για ένα «ηλεκτρικό» στόλο λεωφορείων.
Ένα δελτίο τύπου της TriMet σημειώνει ότι εξακολουθεί να θεωρεί αυτή την αρχική αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων «δοκιμαστική» λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Θα αξιολογήσουμε την απόδοση, το κόστος και την αξιοπιστία των λεωφορείων και θα αποφασίσουμε αν θα επιταχύνουμε τη μετάβαση, θα επιβραδύνουμε ή θα αυξήσουμε τις δοκιμές άλλων τεχνολογιών και εναλλακτικών λύσεων, συμπεριλαμβανομένου του υδρογόνου και του ανανεώσιμου φυσικού αερίου».

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης