Το ποσοστό μίσθωσης της νέας μισθωτικής επιφάνειας των 15.000 τ.μ. ξεπερνά πλέον το 80%
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η Β’ φάση ανάπτυξης του Εμπορικού Πάρκου Smart Park, από τη θυγατρική του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, REDS, με τις εργασίες επέκτασης να ολοκληρώνονται στο τέλος Οκτωβρίου και τη λειτουργία των νέων καταστημάτων να ξεκινάει τον προσεχή Νοέμβριο.
Το ποσοστό μίσθωσης της νέας μισθωτικής επιφάνειας των 15.000 τ.μ. ξεπερνά πλέον το 80%, καθώς ολοκληρώθηκε πρόσφατα η υπογραφή συμφωνιών εμπορικής μίσθωσης ακινήτων για τη δημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία STRADIVARIUS, OYSHO, HANS & GRETEL, SUNWEAR, CROCS και SUGARFREE, ενώ αντίστοιχες συμφωνίες έχουν ήδη υπογραφεί με τις εμπορικές αλυσίδες DECATHLON, MARKS & SPENCER, ΔΙΑΦΑΝΟ, BO CONCEPT, GAP, ASHLEY HOMESTORE, και TOYS CENTER.
Παράλληλα, υπογράφηκε η παράταση εγγυημένης διάρκειας της εμπορικής μίσθωσης του καταστήματος Jumbo μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2029, με την «JUMBO AEE» να προβαίνει σε αναδιάταξη του μίσθιου, αυξάνοντας το χώρο πώλησης του υφιστάμενου καταστήματος στα περίπου 8.000 τ.μ.
Η επέκταση του Smart Park, με πλέον συνολική επιφάνεια 53.000 τ.μ., με την προσθήκη των νέων εμπορικών σημάτων θα ενισχύσει περαιτέρω την θετική πορεία ανάπτυξης που είναι ήδη εμφανής στα στοιχεία του 2019, σύμφωνα με τα οποία καταγράφεται 5,8% αύξηση της επισκεψιμότητας στο πρώτο εννεάμηνο του 2019 σε σχέση με το 2018, 9,7% αύξηση των συνολικών πωλήσεων των καταστημάτων του Εμπορικού Πάρκου και 8,5% αύξηση στις συγκρίσιμες πωλήσεις (Like-to-like).
Το ποσοστό μίσθωσης της νέας μισθωτικής επιφάνειας των 15.000 τ.μ. ξεπερνά πλέον το 80%, καθώς ολοκληρώθηκε πρόσφατα η υπογραφή συμφωνιών εμπορικής μίσθωσης ακινήτων για τη δημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία STRADIVARIUS, OYSHO, HANS & GRETEL, SUNWEAR, CROCS και SUGARFREE, ενώ αντίστοιχες συμφωνίες έχουν ήδη υπογραφεί με τις εμπορικές αλυσίδες DECATHLON, MARKS & SPENCER, ΔΙΑΦΑΝΟ, BO CONCEPT, GAP, ASHLEY HOMESTORE, και TOYS CENTER.
Παράλληλα, υπογράφηκε η παράταση εγγυημένης διάρκειας της εμπορικής μίσθωσης του καταστήματος Jumbo μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2029, με την «JUMBO AEE» να προβαίνει σε αναδιάταξη του μίσθιου, αυξάνοντας το χώρο πώλησης του υφιστάμενου καταστήματος στα περίπου 8.000 τ.μ.
Η επέκταση του Smart Park, με πλέον συνολική επιφάνεια 53.000 τ.μ., με την προσθήκη των νέων εμπορικών σημάτων θα ενισχύσει περαιτέρω την θετική πορεία ανάπτυξης που είναι ήδη εμφανής στα στοιχεία του 2019, σύμφωνα με τα οποία καταγράφεται 5,8% αύξηση της επισκεψιμότητας στο πρώτο εννεάμηνο του 2019 σε σχέση με το 2018, 9,7% αύξηση των συνολικών πωλήσεων των καταστημάτων του Εμπορικού Πάρκου και 8,5% αύξηση στις συγκρίσιμες πωλήσεις (Like-to-like).
www.worldenergynews.gr