Το ηλεκτρικό ρεύμα από τους συλλέκτες πηγαίνει κατευθείαν στη μπαταρία του κινητήρα, έτσι ώστε το Prius να μπορεί να φορτίζει κατά τη μετακίνηση ή όταν είναι σταθμευμένο
Η Toyota, πειραματίζεται με ένα ηλιακό Prius ελπίζοντας ότι θα καταφέρει να κινήσει το αυτοκίνητο για μεγάλη αυτονομία χιλιομέτρων μόνο με τη βοήθεια του ήλιου και χωρίς να χρειάζεται να συνδεθεί με φορτιστή.
Σύμφωνα με το Reuters το σχέδιο που χρηματοδοτήθηκε από την ιαπωνική κυβέρνηση, οι μηχανικοί της Toyota τοποθετούν ηλιακούς συλλέκτες σχεδιασμένους από τη Sharp Corp στην κουκούλα, τη στέγη, το πίσω παράθυρο και την αεροτομή για να δουν πόση ενέργεια μπορεί να παράγει ο ήλιος.
Το ηλεκτρικό ρεύμα από τους συλλέκτες πηγαίνει κατευθείαν στη μπαταρία του κινητήρα, έτσι ώστε το Prius να μπορεί να φορτίζει κατά τη μετακίνηση ή όταν είναι σταθμευμένο.
Σε μια καλή μέρα, η φόρτιση μπορεί να είναι επαρκής για απόσταση μέχρι 56 χιλιόμετρα, περισσότερα από τα 47 χιλιόμετρα που οδηγούνται την ημέρα από τον μέσο Αμερικανό, σύμφωνα με μελέτη του ιδρύματος AAA για την οδική ασφάλεια.
Αλλά η απόδοση πέφτει γρήγορα εάν υπάρχει συννεφιά ή ακόμα και όταν είναι πολύ ζέστη. Εάν χρησιμοποιείται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, το Prius θα πρέπει να συνδεθεί για να επαναφορτίσει.
Τα ηλιακά στοιχεία είναι εξαιρετικά λεπτά - μόλις 0,03 χιλιοστά, καθιστώντας τα αρκετά εύπλαστα ώστε να διαμορφώνουν το «σώμα» ενός αυτοκινήτου.
Οι μηχανικοί χρειάστηκαν να δημιουργήσουν ένα ρυθμιστή μεταξύ του αυτοκινήτου και των κυψελών για να τους προστατεύσουν, έτσι ώστε τα πραγματικά στοιχεία του ηλιακού πίνακα να είναι κοντά σε ένα εκατοστό πάχος.
Ο κορμός του αυτοκινήτου είναι γεμάτος με μπαταρίες για τους ηλιακούς συλλέκτες, προσθέτοντας επιπλέον βάρος περίπου 80 κιλών (180 λίβρες).
Κάνοντας το ελαφρύτερο και μειώνοντας το εξαιρετικά υψηλό κόστος είναι από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την τεχνολογία, δήλωσε ο Satoshi Shizuka, επικεφαλής μηχανικός της Toyota στο έργο, προσθέτοντας ότι η εμπορευματοποίηση πιθανότατα παραμένει "χρόνια μακριά".
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με το Reuters το σχέδιο που χρηματοδοτήθηκε από την ιαπωνική κυβέρνηση, οι μηχανικοί της Toyota τοποθετούν ηλιακούς συλλέκτες σχεδιασμένους από τη Sharp Corp στην κουκούλα, τη στέγη, το πίσω παράθυρο και την αεροτομή για να δουν πόση ενέργεια μπορεί να παράγει ο ήλιος.
Το ηλεκτρικό ρεύμα από τους συλλέκτες πηγαίνει κατευθείαν στη μπαταρία του κινητήρα, έτσι ώστε το Prius να μπορεί να φορτίζει κατά τη μετακίνηση ή όταν είναι σταθμευμένο.
Σε μια καλή μέρα, η φόρτιση μπορεί να είναι επαρκής για απόσταση μέχρι 56 χιλιόμετρα, περισσότερα από τα 47 χιλιόμετρα που οδηγούνται την ημέρα από τον μέσο Αμερικανό, σύμφωνα με μελέτη του ιδρύματος AAA για την οδική ασφάλεια.
Αλλά η απόδοση πέφτει γρήγορα εάν υπάρχει συννεφιά ή ακόμα και όταν είναι πολύ ζέστη. Εάν χρησιμοποιείται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, το Prius θα πρέπει να συνδεθεί για να επαναφορτίσει.
Τα ηλιακά στοιχεία είναι εξαιρετικά λεπτά - μόλις 0,03 χιλιοστά, καθιστώντας τα αρκετά εύπλαστα ώστε να διαμορφώνουν το «σώμα» ενός αυτοκινήτου.
Οι μηχανικοί χρειάστηκαν να δημιουργήσουν ένα ρυθμιστή μεταξύ του αυτοκινήτου και των κυψελών για να τους προστατεύσουν, έτσι ώστε τα πραγματικά στοιχεία του ηλιακού πίνακα να είναι κοντά σε ένα εκατοστό πάχος.
Ο κορμός του αυτοκινήτου είναι γεμάτος με μπαταρίες για τους ηλιακούς συλλέκτες, προσθέτοντας επιπλέον βάρος περίπου 80 κιλών (180 λίβρες).
Κάνοντας το ελαφρύτερο και μειώνοντας το εξαιρετικά υψηλό κόστος είναι από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την τεχνολογία, δήλωσε ο Satoshi Shizuka, επικεφαλής μηχανικός της Toyota στο έργο, προσθέτοντας ότι η εμπορευματοποίηση πιθανότατα παραμένει "χρόνια μακριά".
www.worldenergynews.gr