Η Κίνα είχε σχεδόν το 50% του παγκόσμιου αποθέματος EV μέχρι τα τέλη του 2018, ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες στο 22%
Κατά 68% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2018 σε σχέση με το 2017, σύμφωνα με αναδημοσίευση του evwind.
Ειδικότερα, το 2018 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αριθμούνται σε 2 εκατ. ενώ το παγκόσμιο απόθεμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων επιβατών έφτασε τα 5,1 εκατομμύρια μονάδες το 2018 - αύξηση κατά 63% από το 2017. Ωστόσο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθούσαν να αντιπροσωπεύουν ένα μικρό μερίδιο όλων των επιβατικών οχημάτων, λίγο πάνω από το 2,1% μέχρι το τέλος του έτους.
Η Κίνα είχε σχεδόν το 50% του παγκόσμιου αποθέματος EV μέχρι τα τέλη του 2018, ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες στο 22%.
Οι πωλήσεις νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων έφτασαν σχεδόν 1,3 εκατομμύρια μονάδες στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων μόλις πάνω από 1 εκατομμύριο επιβατικές ΗΥ, οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν πάνω από 80% ετησίως.
Η Νορβηγία παρέμεινε ο ηγέτης στο συνολικό μερίδιο αγοράς των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και περίπου τα μισά από τα νέα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στη χώρα το 2018 ήταν ηλεκτρικά οχήματα ηλεκτρικών στηλών (BEV) (30%) ή ηλεκτροκίνητα υβριδικά οχήματα τύπου plug-in (PHEVs) %).
Οι επόμενες μεγαλύτερες αγορές ήταν η Ισλανδία με 19%, η Σουηδία με 8% και η Ολλανδία με 7%.
Παράλληλα, αναφορικά με τους σταθμούς φόρτισης, το 2018 τοποθετήθηκαν περισσότεροι από 100.000 δημόσιοι σταθμοί. Η Κίνα φιλοξένησε πάνω από το ήμισυ (51%) όλων των δημόσιων σημείων χρέωσης παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2018, ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες (10%), τις Κάτω Χώρες (7%), την Ιαπωνία (6%) και τη Γαλλία / 5% έκαστο).
Στις αρχές του 2019, οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο Καναδάς μαζί είχαν πάνω από 5.000 «γρήγορους» σταθμούς φόρτισης.
Υπενθυμίζεται ότι οι κορυφαίοι κατασκευαστές οχημάτων EVs το 2018 ήταν (κατά σειρά όγκου παραγωγής) Tesla, BYD, BAIC, SAIC, Nissan, BMW, Volkswagen, General Motors, Toyota και Mitsubishi.
Η κατασκευή κινεζικών μπαταριών για ΗΥ επίσης κλιμακώνεται γρήγορα. Οι εγκατεστημένοι κατασκευαστές οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης - συμπεριλαμβανομένων των VW, Daimler, Nissan, Volvo και άλλων - έχουν κάνει επιθετικά σχέδια για να ηλεκτρίσουν τα οχήματά τους κατά την επόμενη δεκαετία.
www.worldenergynews.gr
Ειδικότερα, το 2018 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αριθμούνται σε 2 εκατ. ενώ το παγκόσμιο απόθεμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων επιβατών έφτασε τα 5,1 εκατομμύρια μονάδες το 2018 - αύξηση κατά 63% από το 2017. Ωστόσο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθούσαν να αντιπροσωπεύουν ένα μικρό μερίδιο όλων των επιβατικών οχημάτων, λίγο πάνω από το 2,1% μέχρι το τέλος του έτους.
Η Κίνα είχε σχεδόν το 50% του παγκόσμιου αποθέματος EV μέχρι τα τέλη του 2018, ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες στο 22%.
Οι πωλήσεις νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων έφτασαν σχεδόν 1,3 εκατομμύρια μονάδες στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων μόλις πάνω από 1 εκατομμύριο επιβατικές ΗΥ, οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν πάνω από 80% ετησίως.
Η Νορβηγία παρέμεινε ο ηγέτης στο συνολικό μερίδιο αγοράς των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και περίπου τα μισά από τα νέα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στη χώρα το 2018 ήταν ηλεκτρικά οχήματα ηλεκτρικών στηλών (BEV) (30%) ή ηλεκτροκίνητα υβριδικά οχήματα τύπου plug-in (PHEVs) %).
Οι επόμενες μεγαλύτερες αγορές ήταν η Ισλανδία με 19%, η Σουηδία με 8% και η Ολλανδία με 7%.
Παράλληλα, αναφορικά με τους σταθμούς φόρτισης, το 2018 τοποθετήθηκαν περισσότεροι από 100.000 δημόσιοι σταθμοί. Η Κίνα φιλοξένησε πάνω από το ήμισυ (51%) όλων των δημόσιων σημείων χρέωσης παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2018, ακολουθούμενη από τις Ηνωμένες Πολιτείες (10%), τις Κάτω Χώρες (7%), την Ιαπωνία (6%) και τη Γαλλία / 5% έκαστο).
Στις αρχές του 2019, οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο Καναδάς μαζί είχαν πάνω από 5.000 «γρήγορους» σταθμούς φόρτισης.
Υπενθυμίζεται ότι οι κορυφαίοι κατασκευαστές οχημάτων EVs το 2018 ήταν (κατά σειρά όγκου παραγωγής) Tesla, BYD, BAIC, SAIC, Nissan, BMW, Volkswagen, General Motors, Toyota και Mitsubishi.
Η κατασκευή κινεζικών μπαταριών για ΗΥ επίσης κλιμακώνεται γρήγορα. Οι εγκατεστημένοι κατασκευαστές οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης - συμπεριλαμβανομένων των VW, Daimler, Nissan, Volvo και άλλων - έχουν κάνει επιθετικά σχέδια για να ηλεκτρίσουν τα οχήματά τους κατά την επόμενη δεκαετία.
www.worldenergynews.gr