Η ηλεκτρική ενέργεια που θα καταναλώνουν τα οχήματα θα προέρχεται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές
Ενδεικτική του κομβικού ρόλου που δίνει η ΔΕΗ στις «πράσινες» μεταφορές ως μίας επιχειρηματικής δραστηριότητας που θα μπορούσε να αναπληρώσει ένα μέρος των εσόδων που πρόκειται να απολέσει, αποτελεί η σχετική προσθήκη στο καταστατικό της επιχείρησης, η οποία θα τεθεί προς έγκριση στη γενική συνέλευση των μετόχων, στις 27 Ιουνίου.
Έτσι, σύμφωνα με την εν λόγω πρόταση, στους υπόλοιπους σκοπούς της εταιρείας θα προστεθεί «η παροχή υπηρεσιών και προϊόντων ηλεκτροκίνησης και η πώληση συναφών εμπορικών προϊόντων και εξοπλισμού», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Στο ίδιο μήκος κύματος, το Δ.Σ. της ΔΕΗ σε πρόσφατη συνεδρίασή του (4/6) ενέκρινε την εμπορική διείσδυση της εταιρείας στις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης οχημάτων.
Μία απόφαση που ανοίγει τον δρόμο, ώστε η επιχείρηση να κάνει τα πρώτα της βήματα σε αυτή τη νεοαναδυόμενη αγορά.
Όπως έχουν κατά καιρούς τονίσει αρκετά στελέχη της επιχείρησης, ένας «πυλώνας» αυτής της νέας δραστηριότητας είναι οι δημοτικές συγκοινωνίες.
Σε αυτό το πλαίσιο, έναντι ενός πάγιου ποσού ανά μήνα, η ΔΕΗ θα παρέχει τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, τις υποδομές φόρτισης και την ηλεκτρική ενέργεια, αναλαμβάνοντας και τη συντήρηση των οχημάτων.
Μάλιστα, η ηλεκτρική ενέργεια που θα καταναλώνουν τα οχήματα θα προέρχεται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές, ώστε η κίνησή τους να είναι απόλυτα «φιλική» στο περιβάλλον.
Κάτι που θα εξασφαλίζεται μέσω «πράσινων» πιστοποιητικών.
Δίκτυο φόρτισης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων
Παράλληλα, σχεδιάζει την παροχή υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης και σε εταιρείες και ιδιώτες, με βασικό στοιχείο αυτών των υπηρεσιών τη δυνατότητα φόρτισης των οχημάτων των πελατών σε αρκετά σημεία εξυπηρέτησης μέσα στις πόλεις.
Γι’ αυτό τον σκοπό, η ΔΕΗ θα αναπτύξει στα μεγάλα αστικά κέντρα δίκτυα φορτιστών δημόσιας πρόσβασης.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη έχει έρθει σε επαφή με αλυσίδες καταστημάτων (όπως π.χ. σουπερμάρκετ) οι οποίες διαθέτουν κατάλληλους χώρους για την εγκατάσταση φορτιστών.
Επίσης, και σε αυτή την περίπτωση η ενέργεια θα προέρχεται από ΑΠΕ, ενώ εκτός από τις υπηρεσίες υποστήριξης σε ιδιόκτητα οχήματα πελατών της, εξετάζεται το ενδεχόμενο κατά κύριο λόγο για τους εταιρικούς στόλους να παρέχει και τα ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία θα τους παραχωρούνται μέσω leasing.
Σε μία τέτοια περίπτωση, στη μηνιαία συνδρομή που θα καταβάλλουν οι πελάτες της ΔΕΗ θα περιλαμβάνεται και ένα ποσό για την προμήθεια των οχημάτων.
www.worldenergynews.gr