Η Volvo επενδύει περίπου το 5% των ετήσιων εσόδων της, που ισοδυναμεί με 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως
Η Volvo θεωρεί ότι μέχρι το 2025 η τιμή αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι σχεδόν παρόμοια με αυτήν ενός συμβατικού μοντέλου.
Ήδη οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν αύξηση 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις δαπάνες για την τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων τα 5-10 χρόνια, αλλά έχουν παραδεχθεί ότι το υψηλότερο κόστος για την τεχνολογία θα ανεβάσει αρχικά τα περιθώρια κέρδους.
Η Volvo επενδύει περίπου το 5% των ετήσιων εσόδων της, που ισοδυναμεί με 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως. Η σουηδική εταιρεία παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες το Polestar 2, το οποίο ουσιαστικά θα βρεθεί απέναντι στο μοντέλο 3 της Tesla. Σχεδιάζει, επίσης, να ξεκινήσει ένα ηλεκτροκίνητο SUV με το εμπορικό σήμα της Volvo, γεγονός που θα ανεβάσει ακόμη περισσότερο της πωλήσεις.
«Είναι πολύ δύσκολο να πούμε αν θα έχουμε τα ίδια περιθώρια το 2025, όπως είχαμε το 2015.
Είμαι βέβαιος ότι μέχρι το 2025 η τιμή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι σχεδόν ίδιο με αυτό ενός συμβατικού αυτοκινήτου», δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo, Hakan Samuelsson.
www.worldenergynews.gr
Ήδη οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν αύξηση 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις δαπάνες για την τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων τα 5-10 χρόνια, αλλά έχουν παραδεχθεί ότι το υψηλότερο κόστος για την τεχνολογία θα ανεβάσει αρχικά τα περιθώρια κέρδους.
Η Volvo επενδύει περίπου το 5% των ετήσιων εσόδων της, που ισοδυναμεί με 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως. Η σουηδική εταιρεία παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες το Polestar 2, το οποίο ουσιαστικά θα βρεθεί απέναντι στο μοντέλο 3 της Tesla. Σχεδιάζει, επίσης, να ξεκινήσει ένα ηλεκτροκίνητο SUV με το εμπορικό σήμα της Volvo, γεγονός που θα ανεβάσει ακόμη περισσότερο της πωλήσεις.
«Είναι πολύ δύσκολο να πούμε αν θα έχουμε τα ίδια περιθώρια το 2025, όπως είχαμε το 2015.
Είμαι βέβαιος ότι μέχρι το 2025 η τιμή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι σχεδόν ίδιο με αυτό ενός συμβατικού αυτοκινήτου», δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo, Hakan Samuelsson.
www.worldenergynews.gr