Οι συνολικές πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων το 2018 αυξήθηκαν κατά 21%, σε σχέση με το 2017
Τα αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με υβριδικό σύστημα κίνησης συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών των ρύπων. Ο συνδυασμός των κινητήρων εσωτερικής καύσης με τους ηλεκτροκινητήρες αυξάνουν την ισχύ των υβριδικών μονάδων και αν ακολουθηθεί η τακτική της αμυντικής οδήγησης, χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις, μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση καυσίμου. Το άμεσο όφελος σε αυτή την περίπτωση είναι και ο περιορισμός των ποσοτήτων επικίνδυνων ρύπων από την καύση της βενζίνης είτε του ντίζελ.
Η τελευταία εξέλιξη στον χώρο των υβριδικών αυτοκινήτων έχει σχέση με το νέο πρωτόκολλο μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών των ρύπων, WLTP. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα δοκιμών και μετρήσεων που είναι υποχρεωμένοι να το ακολουθήσουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η σημαντικότερη αλλαγή είναι ο τρόπος μέτρησης της κατανάλωσης και των ρύπων που πλέον γίνεται σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και όχι σε πίστες κάτω από ιδανικές συνθήκες κυκλοφορίας και καιρικών συνθηκών, όπως καθόριζε το NEDC, που αντικατέστησε το WLTP.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από τις τελευταίες μετρήσεις με το νέο σύστημα, προκύπτει ότι το WLTP, καθορίζει σημαντικά υψηλότερες τιμές για την κατανάλωση και τους ρύπους στα υβριδικά αυτοκίνητα, σε σχέση με τις ποσότητες που είχαν κατοχυρωθεί με το παλαιό σύστημα NEDC.
Απόρροια αυτής της κατάστασης είναι οι μάρκες Volkswagen, Mercedes-Benz και Porsche να περιλαμβάνονται στις αυτοκινητοβιομηχανίες που σταμάτησαν προσωρινά τις πωλήσεις μερικών από τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητά τους στην Ευρώπη, αναφέρει το Automotive News Europe.
Η διακοπή των πωλήσεων έγινε γιατί πλέον λόγω του νέου τρόπου μέτρησης, η πλειονότητα των υβριδικών αυτοκινήτων δεν ταξινομούνται πλέον με εκπομπές CO2 κάτω των 50 γραμ./χλμ.
Αυτό το όριο είναι καθοριστικό για τη διαμόρφωση της τελικής τιμής πώλησης των υβριδικών αυτοκινήτων σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και επιπλέον αυτά τα αυτοκίνητα με τις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2, υποστηρίζονται από πολλές κυβερνήσεις με σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις και επιδοτήσεις στη τελική τιμή πώλησης.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων μεσαίου μεγέθους crossover, όπου επικεφαλής είναι το Mitsubishi Outlander, αυξήθηκαν κατά 46% το πρώτο εξάμηνο του 2018. Πουλήθηκαν 94.999 υβριδικά αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.
Αυτή η ταχεία ανάπτυξη επιβραδύνθηκε από τον περασμένο Σεπτέμβριο, λόγω των νέων μετρήσεων που καθορίζει το πρωτόκολλο WLTP.
Ο Φελίπε Μινόζ, αναλυτής της JATO, εκτιμά ότι οι συνολικές πωλήσεις υβριδικών θα συνεχίσουν να μειώνονται. "Αυτά τα αυτοκίνητα εξακολουθούν να εξαρτώνται από τα κίνητρα, οπότε οποιαδήποτε αλλαγή στην υποστήριξη έχει μεγάλο αντίκτυπο", δήλωσε.
Οι συνολικές πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων το 2018 αυξήθηκαν κατά 21%, σε σχέση με το 2017. Έφθασαν τις 174.200 μονάδες το 2018, σύμφωνα με την JATO.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
www.worldenergynews.gr
Η τελευταία εξέλιξη στον χώρο των υβριδικών αυτοκινήτων έχει σχέση με το νέο πρωτόκολλο μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών των ρύπων, WLTP. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα δοκιμών και μετρήσεων που είναι υποχρεωμένοι να το ακολουθήσουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η σημαντικότερη αλλαγή είναι ο τρόπος μέτρησης της κατανάλωσης και των ρύπων που πλέον γίνεται σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και όχι σε πίστες κάτω από ιδανικές συνθήκες κυκλοφορίας και καιρικών συνθηκών, όπως καθόριζε το NEDC, που αντικατέστησε το WLTP.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από τις τελευταίες μετρήσεις με το νέο σύστημα, προκύπτει ότι το WLTP, καθορίζει σημαντικά υψηλότερες τιμές για την κατανάλωση και τους ρύπους στα υβριδικά αυτοκίνητα, σε σχέση με τις ποσότητες που είχαν κατοχυρωθεί με το παλαιό σύστημα NEDC.
Απόρροια αυτής της κατάστασης είναι οι μάρκες Volkswagen, Mercedes-Benz και Porsche να περιλαμβάνονται στις αυτοκινητοβιομηχανίες που σταμάτησαν προσωρινά τις πωλήσεις μερικών από τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητά τους στην Ευρώπη, αναφέρει το Automotive News Europe.
Η διακοπή των πωλήσεων έγινε γιατί πλέον λόγω του νέου τρόπου μέτρησης, η πλειονότητα των υβριδικών αυτοκινήτων δεν ταξινομούνται πλέον με εκπομπές CO2 κάτω των 50 γραμ./χλμ.
Αυτό το όριο είναι καθοριστικό για τη διαμόρφωση της τελικής τιμής πώλησης των υβριδικών αυτοκινήτων σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και επιπλέον αυτά τα αυτοκίνητα με τις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2, υποστηρίζονται από πολλές κυβερνήσεις με σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις και επιδοτήσεις στη τελική τιμή πώλησης.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων μεσαίου μεγέθους crossover, όπου επικεφαλής είναι το Mitsubishi Outlander, αυξήθηκαν κατά 46% το πρώτο εξάμηνο του 2018. Πουλήθηκαν 94.999 υβριδικά αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.
Αυτή η ταχεία ανάπτυξη επιβραδύνθηκε από τον περασμένο Σεπτέμβριο, λόγω των νέων μετρήσεων που καθορίζει το πρωτόκολλο WLTP.
Ο Φελίπε Μινόζ, αναλυτής της JATO, εκτιμά ότι οι συνολικές πωλήσεις υβριδικών θα συνεχίσουν να μειώνονται. "Αυτά τα αυτοκίνητα εξακολουθούν να εξαρτώνται από τα κίνητρα, οπότε οποιαδήποτε αλλαγή στην υποστήριξη έχει μεγάλο αντίκτυπο", δήλωσε.
Οι συνολικές πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων το 2018 αυξήθηκαν κατά 21%, σε σχέση με το 2017. Έφθασαν τις 174.200 μονάδες το 2018, σύμφωνα με την JATO.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
www.worldenergynews.gr