Νέοι φόροι για την αγορά μεγαλύτερων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων
Eπιδοτήσεις έως και 6.000 ευρώ ώστε να αγοράσουν καινούρια αυτοκίνητα χαμηλών εκπομπών θα προσφέρει η Ιταλία, ενώ παράλληλα θα επιβάλει φόρους για την αγορά μεγαλύτερων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Τα μέτρα έχουν περιληφθεί στον προϋπολογισμό της Ιταλίας για το 2019 και πιθανόν τους επόμενους μήνες θα αλλάξουν οι κανόνες της αγοράς.
Ειδικοί της αγοράς προειδοποιούν ότι η αύξηση του φόρου μπορεί να βλάψει όχι μόνο τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού, ενώ ενδεχόμενα να κοστίσει θέσεις εργασίας.
Οι φόροι που προτείνονται για τα αυτοκίνητα που κινούνται με παραδοσιακά καύσιμα δεν θα ισχύουν για τα μικρά οικογενειακά αυτοκίνητα, αλλά μόνο για τα μεγαλύτερα οχήματα.
Επίσης θα επιβληθεί φόρος 1.100 ευρώ σε νέα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που παράγουν ρύπους 161-175 γραμμάρια εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο, ενώ θα αυξηθεί στα 1.600 ευρώ για εκπομπές 176-200γρ/χλμ και σε 2.000 ευρώ για εκπομπές 201-250γρ/χλμ.
www.worldenergynews.gr
Τα μέτρα έχουν περιληφθεί στον προϋπολογισμό της Ιταλίας για το 2019 και πιθανόν τους επόμενους μήνες θα αλλάξουν οι κανόνες της αγοράς.
Ειδικοί της αγοράς προειδοποιούν ότι η αύξηση του φόρου μπορεί να βλάψει όχι μόνο τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού, ενώ ενδεχόμενα να κοστίσει θέσεις εργασίας.
Οι φόροι που προτείνονται για τα αυτοκίνητα που κινούνται με παραδοσιακά καύσιμα δεν θα ισχύουν για τα μικρά οικογενειακά αυτοκίνητα, αλλά μόνο για τα μεγαλύτερα οχήματα.
Επίσης θα επιβληθεί φόρος 1.100 ευρώ σε νέα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που παράγουν ρύπους 161-175 γραμμάρια εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο, ενώ θα αυξηθεί στα 1.600 ευρώ για εκπομπές 176-200γρ/χλμ και σε 2.000 ευρώ για εκπομπές 201-250γρ/χλμ.
www.worldenergynews.gr