Οι χαμηλές τιμές κοστίζουν την καναδική οικονομία 80 εκατομμύρια δολάρια Καναδά την ημέρα σύμφωνα με την Αλμπέρτα
Η Αλμπέρτα είναι πρόθυμη να αγοράσει τα ίδια τα τρένα και να βοηθήσει στην εκκαθάριση του ανεκμετάλλευτου αργού πετρελαίου στην καναδική επαρχία, αν η Οτάβα αποφασίσει να μην μοιραστεί το κόστος, δήλωσε την Πέμπτη η πρωθυπουργός Rachel Notley.
Η Notley, μιλώντας στο Κάλγκαρι με εκπροσώπους εταιρειών γεωτρήσεων, είπε ότι η Αλμπέρτα ζήτησε από την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Justin Trudeau να μοιραστεί το κόστος προσθήκης σιδηροδρομικής ικανότητας για να μετακινήσει επιπλέον 120.000 έως 140.000 βαρέλια ημερησίως. Η Notley σημείωσε ότι η Αλμπέρτα δεν έλαβε απάντηση από την Οττάβα.
Οι γεμάτοι αγωγοί ανέκοψαν μεγάλο μέρος της επέκτασης της παραγωγής αργού του Δυτικού Καναδά, μειώνοντας την τιμή που τα διυλιστήρια των ΗΠΑ είναι πρόθυμα να πληρώσουν.
"Η Οττάβα πρέπει να ενταχθεί στην Αλμπέρτα για να βοηθήσει να μειώσει το οικονομικό κόστος", ανέφερε ο Notley. "Εάν η Οτάβα δεν έρθει στο τραπέζι, τότε θα το καταφέρουμε μόνοι μας. Αν χρειάζεται να αγοράσουμε τα τραίνα ( για να διοχετεύσουμε περισσότερο πετρέλαιο στην αγορά) τότε αυτό θα κάνουμε».
Την Τετάρτη ότι η Αλμπέρτα ζήτησε από την Οττάβα να μοιραστεί το κόστος κεφαλαίου 350 εκατομμυρίων δολαρίων Καναδά και 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια λειτουργικά έξοδα για τρία χρόνια σιδηροδρομικής ικανότητας για να μετακινήσει περισσότερο αργό, αρχίζοντας τον Ιούλιο του 2019.
Οι χαμηλές τιμές κοστίζουν την καναδική οικονομία 80 εκατομμύρια δολάρια Καναδά την ημέρα, σύμφωνα με την Αλμπέρτα. Οι εταιρείες που εξυπηρετούν τους παραγωγούς πετρελαίου είναι " στήριξη ζωής", δήλωσε ο Mark Scholz, πρόεδρος της καναδικής ένωσης εργολάβων διάτρησης πετρελαίου, που φιλοξένησε την ομιλία της Notley.
Πολλοί καναδοί παραγωγοί αργού πετρελαίου, συμπεριλαμβανομένης της Cenovus Energy, έχουν περιορίσει την παραγωγή και ζήτησαν από την Αλμπέρτα να επιβάλει περικοπές και σε άλλους παραγωγούς.
Η Notley ανέφερε ότι η επαρχία εξετάζει διάφορες επιλογές για τη βελτίωση των τιμών.
Η Notley είπε ότι η Αλμπέρτα έχει προωθήσει έξι έργα για να αναβαθμίσει μερικώς το πετρέλαιο, αξίας 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η αναβάθμιση θα μειώσει το πάχος της πίσσας έτσι δεν απαιτεί ανάμειξη με ελαφρύτερο πετρέλαιο για να μετακινηθεί σε σωληνώσεις, απελευθερώνοντας χώρο.
www.worldenergynews.gr
Η Notley, μιλώντας στο Κάλγκαρι με εκπροσώπους εταιρειών γεωτρήσεων, είπε ότι η Αλμπέρτα ζήτησε από την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Justin Trudeau να μοιραστεί το κόστος προσθήκης σιδηροδρομικής ικανότητας για να μετακινήσει επιπλέον 120.000 έως 140.000 βαρέλια ημερησίως. Η Notley σημείωσε ότι η Αλμπέρτα δεν έλαβε απάντηση από την Οττάβα.
Οι γεμάτοι αγωγοί ανέκοψαν μεγάλο μέρος της επέκτασης της παραγωγής αργού του Δυτικού Καναδά, μειώνοντας την τιμή που τα διυλιστήρια των ΗΠΑ είναι πρόθυμα να πληρώσουν.
"Η Οττάβα πρέπει να ενταχθεί στην Αλμπέρτα για να βοηθήσει να μειώσει το οικονομικό κόστος", ανέφερε ο Notley. "Εάν η Οτάβα δεν έρθει στο τραπέζι, τότε θα το καταφέρουμε μόνοι μας. Αν χρειάζεται να αγοράσουμε τα τραίνα ( για να διοχετεύσουμε περισσότερο πετρέλαιο στην αγορά) τότε αυτό θα κάνουμε».
Την Τετάρτη ότι η Αλμπέρτα ζήτησε από την Οττάβα να μοιραστεί το κόστος κεφαλαίου 350 εκατομμυρίων δολαρίων Καναδά και 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια λειτουργικά έξοδα για τρία χρόνια σιδηροδρομικής ικανότητας για να μετακινήσει περισσότερο αργό, αρχίζοντας τον Ιούλιο του 2019.
Οι χαμηλές τιμές κοστίζουν την καναδική οικονομία 80 εκατομμύρια δολάρια Καναδά την ημέρα, σύμφωνα με την Αλμπέρτα. Οι εταιρείες που εξυπηρετούν τους παραγωγούς πετρελαίου είναι " στήριξη ζωής", δήλωσε ο Mark Scholz, πρόεδρος της καναδικής ένωσης εργολάβων διάτρησης πετρελαίου, που φιλοξένησε την ομιλία της Notley.
Πολλοί καναδοί παραγωγοί αργού πετρελαίου, συμπεριλαμβανομένης της Cenovus Energy, έχουν περιορίσει την παραγωγή και ζήτησαν από την Αλμπέρτα να επιβάλει περικοπές και σε άλλους παραγωγούς.
Η Notley ανέφερε ότι η επαρχία εξετάζει διάφορες επιλογές για τη βελτίωση των τιμών.
Η Notley είπε ότι η Αλμπέρτα έχει προωθήσει έξι έργα για να αναβαθμίσει μερικώς το πετρέλαιο, αξίας 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η αναβάθμιση θα μειώσει το πάχος της πίσσας έτσι δεν απαιτεί ανάμειξη με ελαφρύτερο πετρέλαιο για να μετακινηθεί σε σωληνώσεις, απελευθερώνοντας χώρο.
www.worldenergynews.gr