Η εικόνα που έχει διαμορφώσει η αρμόδια Αρχή είναι ότι πρόκειται για ένα εκτεταμένο φαινόμενο
Στη λήψη άμεσων μέτρων ζητεί η ΡΑΕ, με σκοπό την αποφυγή της ταλαιπωρίας των καταναλωτών αλλά και την απόδοση της έκπτωσης συνέπειας σε όσους πελάτες της ΔΕΗ την απώλεσαν λόγω της παρακράτησης των ποσών εξόφλησης λογαριασμών από τα ΕΛΤΑ.
Παράλληλα, στις περιπτώσεις όπου λόγω της καθυστέρησης καταβολής υπήρξαν καταναλωτές στους οποίους έγινε η διακοπή ηλεκτροδότησης, η ΡΑΕ ζητά την αποζημίωσή τους.
Αναλυτικά, χρειάζεται να:
Να προβούν σε αναδρομική εφαρμογή της έκπτωσης συνέπειας στον επόμενο λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που πρόκειται να λάβουν οι θιγόμενοι καταναλωτές και ο οποίος θα εκδοθεί από την 21η Μαΐου και μετά και θα πρέπει να περιλαμβάνει ειδική επισήμανση για τη διόρθωση αυτή.
Εφόσον υπάρχουν περιπτώσεις καταναλωτών που υπέστησαν, αδικαιολόγητα, διακοπή ρεύματος εξαιτίας των ανωτέρω, να προβλέψουν κατάλληλα μέτρα αποζημίωσης των καταναλωτών.
Τα μέτρα θα κοινοποιηθούν στη ΡΑΕ εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη της παρούσας, για την περαιτέρω εξέταση του ζητήματος.
Να προβούν εντός 24 ωρών από τη λήψη της παρούσης, σε δημόσια ανακοίνωση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, για την ενημέρωση των καταναλωτών για τον κατά τα ανωτέρω 1 έως 3 σημεία αντιμετώπισης του ζητήματος.
Να ενημερώσουν της ΡΑΕ εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη της παρούσης για τις ενέργειες στις οποίες έχουν προβεί σύμφωνα με την παρούσα.
Διαβάστε εδώ την αναλυτική ανακοίνωση της ΡΑΕ
www.worldenergynews.gr
Παράλληλα, στις περιπτώσεις όπου λόγω της καθυστέρησης καταβολής υπήρξαν καταναλωτές στους οποίους έγινε η διακοπή ηλεκτροδότησης, η ΡΑΕ ζητά την αποζημίωσή τους.
Αναλυτικά, χρειάζεται να:
Να προβούν σε αναδρομική εφαρμογή της έκπτωσης συνέπειας στον επόμενο λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που πρόκειται να λάβουν οι θιγόμενοι καταναλωτές και ο οποίος θα εκδοθεί από την 21η Μαΐου και μετά και θα πρέπει να περιλαμβάνει ειδική επισήμανση για τη διόρθωση αυτή.
Εφόσον υπάρχουν περιπτώσεις καταναλωτών που υπέστησαν, αδικαιολόγητα, διακοπή ρεύματος εξαιτίας των ανωτέρω, να προβλέψουν κατάλληλα μέτρα αποζημίωσης των καταναλωτών.
Τα μέτρα θα κοινοποιηθούν στη ΡΑΕ εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη της παρούσας, για την περαιτέρω εξέταση του ζητήματος.
Να προβούν εντός 24 ωρών από τη λήψη της παρούσης, σε δημόσια ανακοίνωση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, για την ενημέρωση των καταναλωτών για τον κατά τα ανωτέρω 1 έως 3 σημεία αντιμετώπισης του ζητήματος.
Να ενημερώσουν της ΡΑΕ εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη της παρούσης για τις ενέργειες στις οποίες έχουν προβεί σύμφωνα με την παρούσα.
Διαβάστε εδώ την αναλυτική ανακοίνωση της ΡΑΕ
www.worldenergynews.gr