Η Ινδία επιθυμεί να αυξήσει το μερίδιο του φυσικού αερίου, στο 15% της κατανάλωσης ενέργειας μέχρι το 2030 από 6,2% που είναι σήμερα
Η Ινδία ζήτησε από την Ιαπωνία την Τρίτη 1/5/2018 να ενισχύσει την υποδομή που απαιτείται για την αύξηση της χρήσης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην Ινδία και στην Ασία, σύμφωνα με τον υπουργό πετρελαίου της Ινδίας, Dharmendra Pradhan, μετά από συνάντηση με τον υπουργό Εμπορίου της Ιαπωνίας Hiroshige Seko.
Η Ινδία επιθυμεί να αυξήσει το μερίδιο του φυσικού αερίου, στο 15% της κατανάλωσης ενέργειας μέχρι το 2030 από 6,2% που είναι σήμερα.
"Εξερευνήθηκαν οι ευκαιρίες για ιαπωνικές επενδύσεις στην υποδομή φυσικού αερίου της Ινδίας και το πρόγραμμα SPR (στρατηγικό αποθεματικό πετρελαίου)," έγραψε στο twitter ο Pradhan μετά από συνάντηση με τον Seko.
Οι δύο υπουργοί συζήτησαν επίσης τη δυνατότητα ανάπτυξης κοινών ενεργειακών έργων στην Αφρική, ανέφερε ο Pradhan.
Η επίσκεψη του Seko στο Νέο Δελχί έρχεται σε μια εποχή που η Ινδία ετοιμάζεται να δημιουργήσει δίκτυο πετρελαίου στην Ασία, μαζί με άλλες χώρες καταναλωτές όπως η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία, προκειμένου να διαπραγματευτούν καλύτερους όρους με τους πωλητές.
Οι μεγαλύτεροι αγοραστές του LNG στον κόσμο, όλοι στην Ασία, συσπειρώνονται ολοένα και περισσότερο για να εξασφαλίσουν πιο ευέλικτες συμβάσεις προμήθειας, μια κίνηση που μετατοπίζει την ισχύ των εισαγωγέων στους παραγωγούς σε μια υπερπροσχεδιασμένη αγορά.
Οι τρεις μεγαλύτεροι αγοραστές του LNG - Κίνα, Ιαπωνία και Νότια Κορέα – “ενώθηκαν” τον περασμένο Μάρτιο για να εξασφαλίσουν ευέλικτες συμβάσεις προμήθειας.
Η Ινδία δεν ήταν μέρος αυτής της ομάδας. Ωστόσο, τον Οκτώβριο το υπουργικό συμβούλιο της χώρας ενέκρινε ένα σχέδιο που επιτρέπει στο Νέο Δελχί να συνεργαστεί με την Ιαπωνία για να καταστήσει τις μακροπρόθεσμες συμφωνίες εισαγωγής LNG πιο προσιτές για τους καταναλωτές.
www.worldenergynews.gr
Η Ινδία επιθυμεί να αυξήσει το μερίδιο του φυσικού αερίου, στο 15% της κατανάλωσης ενέργειας μέχρι το 2030 από 6,2% που είναι σήμερα.
"Εξερευνήθηκαν οι ευκαιρίες για ιαπωνικές επενδύσεις στην υποδομή φυσικού αερίου της Ινδίας και το πρόγραμμα SPR (στρατηγικό αποθεματικό πετρελαίου)," έγραψε στο twitter ο Pradhan μετά από συνάντηση με τον Seko.
Οι δύο υπουργοί συζήτησαν επίσης τη δυνατότητα ανάπτυξης κοινών ενεργειακών έργων στην Αφρική, ανέφερε ο Pradhan.
Η επίσκεψη του Seko στο Νέο Δελχί έρχεται σε μια εποχή που η Ινδία ετοιμάζεται να δημιουργήσει δίκτυο πετρελαίου στην Ασία, μαζί με άλλες χώρες καταναλωτές όπως η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία, προκειμένου να διαπραγματευτούν καλύτερους όρους με τους πωλητές.
Οι μεγαλύτεροι αγοραστές του LNG στον κόσμο, όλοι στην Ασία, συσπειρώνονται ολοένα και περισσότερο για να εξασφαλίσουν πιο ευέλικτες συμβάσεις προμήθειας, μια κίνηση που μετατοπίζει την ισχύ των εισαγωγέων στους παραγωγούς σε μια υπερπροσχεδιασμένη αγορά.
Οι τρεις μεγαλύτεροι αγοραστές του LNG - Κίνα, Ιαπωνία και Νότια Κορέα – “ενώθηκαν” τον περασμένο Μάρτιο για να εξασφαλίσουν ευέλικτες συμβάσεις προμήθειας.
Η Ινδία δεν ήταν μέρος αυτής της ομάδας. Ωστόσο, τον Οκτώβριο το υπουργικό συμβούλιο της χώρας ενέκρινε ένα σχέδιο που επιτρέπει στο Νέο Δελχί να συνεργαστεί με την Ιαπωνία για να καταστήσει τις μακροπρόθεσμες συμφωνίες εισαγωγής LNG πιο προσιτές για τους καταναλωτές.
www.worldenergynews.gr