Η Mercedes, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων παγκοσμίως, είχε ρεκόρ ρεκόρ και κέρδη πέρυσι, καθώς υπερασπίστηκε το παγκόσμιο κορυφαίο σημείο έναντι της μάρκας ομώνυμων BMW και της μάρκας Audi της Volkswagen AG
Νέα δεδομένα δημιουργούνται στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, μετά την ανακοίνωση της Mercedes-Benz να προχωρήσει στην δημιουργία ενός νέου μοντέλου τροφοδοτούμενο από μπαταρίες ύψους 90.000 δολαρίων.
Με αυτή την κίνηση, έρχεται δυνατή «απάντηση» στις επεκτατικές τάσεις που δημιουργεί στην αγορά η Tesla για τους αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλής τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τα όσα είπε Διευθύνων Σύμβουλος Dieter Zetsche την Τετάρτη (11/4) κατά την παρουσίαση του ανανεωμένου Mercedes A Class στο Split της Κροατίας, η Mercedes σκοπεύει να εισαγάγει μέχρι το 2025 δέκα νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα τα οποία θα ανήκουν στην νέα σειρά EQ.
Η Mercedes, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων παγκοσμίως, είχε ρεκόρ ρεκόρ και κέρδη πέρυσι, καθώς υπερασπίστηκε το παγκόσμιο κορυφαίο σημείο έναντι της μάρκας ομώνυμων BMW και της μάρκας Audi της Volkswagen AG.
Όμως, το αυξημένο κόστος για την ανάπτυξη αυτοκινήτων με μπαταρίες και νέων ψηφιακών προσφορών, συν ενδεχόμενους εμπορικούς φραγμούς στις Η.Π.Α. και την Κίνα - οι δύο μεγαλύτερες αγορές της Mercedes - απειλούν να σταθμίσουν τα περιθώρια κέρδους.
«Πρέπει να αυξήσουμε την ευελιξία στην τοπική παραγωγή καθώς ο κόσμος γενικά έχει γίνει πιο ασταθής", δήλωσε ο Zetsche. Επανέλαβε ότι ήταν πολύ νωρίς για να σχολιάσει τους πιθανούς κινδύνους από τους εμπορικούς φραγμούς, προσθέτοντας ότι οι πρόσφατες εξελίξεις στη Ρωσία που σχετίζονται με τις αυστηρότερες προγραμματισμένες κυρώσεις των ΗΠΑ συνέπεσαν με πιο ενθαρρυντικά μηνύματα στην Κίνα σχετικά με την ενδεχόμενη χαλάρωση των κανόνων για τους εξωτερικούς επενδυτές».
Ευκαιρίες στην Κίνα
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις ευκαιρίες που παρουσιάζει η προοπτική συνεργασίας με την Κίνα, λέγοντας ο Zetsche ότι: «Έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία με την BAIC στην Κίνα και μπορεί να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή. Αλλά, φυσικά, είναι καλύτερο να έχουμε όσο γίνεται περισσότερες επιλογές στο τραπέζι. Η Mercedes θα συναντήσει την προγραμματισμένη ποσόστωση ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Κίνας».
www.worldenergynews.com
Με αυτή την κίνηση, έρχεται δυνατή «απάντηση» στις επεκτατικές τάσεις που δημιουργεί στην αγορά η Tesla για τους αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλής τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τα όσα είπε Διευθύνων Σύμβουλος Dieter Zetsche την Τετάρτη (11/4) κατά την παρουσίαση του ανανεωμένου Mercedes A Class στο Split της Κροατίας, η Mercedes σκοπεύει να εισαγάγει μέχρι το 2025 δέκα νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα τα οποία θα ανήκουν στην νέα σειρά EQ.
Η Mercedes, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων παγκοσμίως, είχε ρεκόρ ρεκόρ και κέρδη πέρυσι, καθώς υπερασπίστηκε το παγκόσμιο κορυφαίο σημείο έναντι της μάρκας ομώνυμων BMW και της μάρκας Audi της Volkswagen AG.
Όμως, το αυξημένο κόστος για την ανάπτυξη αυτοκινήτων με μπαταρίες και νέων ψηφιακών προσφορών, συν ενδεχόμενους εμπορικούς φραγμούς στις Η.Π.Α. και την Κίνα - οι δύο μεγαλύτερες αγορές της Mercedes - απειλούν να σταθμίσουν τα περιθώρια κέρδους.
«Πρέπει να αυξήσουμε την ευελιξία στην τοπική παραγωγή καθώς ο κόσμος γενικά έχει γίνει πιο ασταθής", δήλωσε ο Zetsche. Επανέλαβε ότι ήταν πολύ νωρίς για να σχολιάσει τους πιθανούς κινδύνους από τους εμπορικούς φραγμούς, προσθέτοντας ότι οι πρόσφατες εξελίξεις στη Ρωσία που σχετίζονται με τις αυστηρότερες προγραμματισμένες κυρώσεις των ΗΠΑ συνέπεσαν με πιο ενθαρρυντικά μηνύματα στην Κίνα σχετικά με την ενδεχόμενη χαλάρωση των κανόνων για τους εξωτερικούς επενδυτές».
Ευκαιρίες στην Κίνα
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις ευκαιρίες που παρουσιάζει η προοπτική συνεργασίας με την Κίνα, λέγοντας ο Zetsche ότι: «Έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία με την BAIC στην Κίνα και μπορεί να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή. Αλλά, φυσικά, είναι καλύτερο να έχουμε όσο γίνεται περισσότερες επιλογές στο τραπέζι. Η Mercedes θα συναντήσει την προγραμματισμένη ποσόστωση ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Κίνας».
www.worldenergynews.com