Μετριάζεται η αρχική ανάκαμψη της μετοχής
Η Tesla δημιούργησε 2.020 αυτοκίνητα «Μodel 3» τις τελευταίες επτά ημέρες, ακολουθώντας τον στόχο της για ρυθμό 2.500 μονάδων για την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου.
Ειδικότερα, η παραγωγή Q1 ανήλθε σε 34.494 οχήματα, αύξηση 40% από το τέταρτο τρίμηνο και μακράν το πιο παραγωγικό τρίμηνο στην ιστορία της Tesla.
Η εταιρεία παρέδωσε 8.180 από τα sedans κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, χάνοντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για περίπου 8.800 μονάδες σε έρευνα του Bloomberg News.
Η έξοδος του «Model 3» αυξήθηκε εκθετικά, αντιπροσωπεύοντας τετραπλάσια αύξηση σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο. Αυτή είναι η ταχύτερη ανάπτυξη οποιασδήποτε αυτοκινητοβιομηχανίας στη σύγχρονη εποχή. Αν αυτό το ρυθμό ανάπτυξης συνεχίσει, θα ξεπεράσει ακόμη και εκείνο της Ford και του μοντέλου Τ.
Η μετοχή ανέκαμψε μέχρι και 7% για να περιορτίσει στην συνέχεια την άνοδο στο 2,5%
Αξίζει να σημειωθεί ότι, νωρίτερα μέσα στον Μάρτιο, γνωστοποιήθηκε από το CNBC πως η Tesla αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα με τον υψηλό αριθμό ελαττωματικών εξαρτημάτων που παράγονται στα εργοστάσιά της για το «Model 3».
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία απάντησε στο κανάλι πως κάθε όχημα υποβάλλεται σε εκατοντάδες επιθεωρήσεις και δοκιμές, πριν τη διάθεσή του για πώληση.
Η μετοχή της Tesla υποχώρησε κατά 25% για το σύνολο του Μαρτίου 2018, ενώ, σε ό,τι αφορά στο σύνολο του έτους, έχει υποχωρήσει μέχρι στιγμής κατά 20%, όταν η αντίστοιχη επίδοση για τον τεχνολογικό δείκτη Nasdaq είναι σχεδόν αμετάβλητη.
Να σημειωθεί ότι τον περασμένο Απρίλιο, η μετοχή ξεπέρασε τα 389 δολάρια, έπειτα από εντυπωσιακό «ράλι».
Καίριο πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία του Elon Musk, αποτέλεσε η πρόσφατη απόφαση της Moody’s να υποβαθμίσει -σε «Β3» από «Β2»- την πιστοληπτική της ικανότητα, διατηρώντας, μάλιστα, σε αρνητικές τις προοπτικές (outlook).
Όπως ανέφερε ο αμερικανικός οίκος, οι αξιολογήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας του Elon Musk αντικατοπτρίζουν τη σημαντική υποχώρηση στην παραγωγή του «Model 3», τη μειωμένη ρευστότητα λόγω των αρνητικών ελεύθερων ταμειακών ροών και των εκκρεμών μετατρέψιμων ομολόγων (230 εκατ. τον Νοέμβριο 2018 και 920 εκατ. δολάρια το Μάρτιο του 2019).
Ειδικότερα, η ρευστότητα διαμορφωνόταν σε 3,4 δισεκ. δολάρια από μετρητά και χρεόγραφα, έως στις 31 Δεκεμβρίου 2017.
Επισημαίνεται πως η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε συνολικές ζημίες ύψους 2 δισεκ. δολαρίων το 2017, έναντι απωλειών 666,3 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα έσοδα για την ίδια χρονική περίοδο, ανήλθαν σε 11,8 δισεκ. δολάρια.
www.worldenergynews.gr
Ειδικότερα, η παραγωγή Q1 ανήλθε σε 34.494 οχήματα, αύξηση 40% από το τέταρτο τρίμηνο και μακράν το πιο παραγωγικό τρίμηνο στην ιστορία της Tesla.
Η εταιρεία παρέδωσε 8.180 από τα sedans κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, χάνοντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για περίπου 8.800 μονάδες σε έρευνα του Bloomberg News.
Η έξοδος του «Model 3» αυξήθηκε εκθετικά, αντιπροσωπεύοντας τετραπλάσια αύξηση σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο. Αυτή είναι η ταχύτερη ανάπτυξη οποιασδήποτε αυτοκινητοβιομηχανίας στη σύγχρονη εποχή. Αν αυτό το ρυθμό ανάπτυξης συνεχίσει, θα ξεπεράσει ακόμη και εκείνο της Ford και του μοντέλου Τ.
Η μετοχή ανέκαμψε μέχρι και 7% για να περιορτίσει στην συνέχεια την άνοδο στο 2,5%
Αξίζει να σημειωθεί ότι, νωρίτερα μέσα στον Μάρτιο, γνωστοποιήθηκε από το CNBC πως η Tesla αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα με τον υψηλό αριθμό ελαττωματικών εξαρτημάτων που παράγονται στα εργοστάσιά της για το «Model 3».
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία απάντησε στο κανάλι πως κάθε όχημα υποβάλλεται σε εκατοντάδες επιθεωρήσεις και δοκιμές, πριν τη διάθεσή του για πώληση.
Η μετοχή της Tesla υποχώρησε κατά 25% για το σύνολο του Μαρτίου 2018, ενώ, σε ό,τι αφορά στο σύνολο του έτους, έχει υποχωρήσει μέχρι στιγμής κατά 20%, όταν η αντίστοιχη επίδοση για τον τεχνολογικό δείκτη Nasdaq είναι σχεδόν αμετάβλητη.
Να σημειωθεί ότι τον περασμένο Απρίλιο, η μετοχή ξεπέρασε τα 389 δολάρια, έπειτα από εντυπωσιακό «ράλι».
Καίριο πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία του Elon Musk, αποτέλεσε η πρόσφατη απόφαση της Moody’s να υποβαθμίσει -σε «Β3» από «Β2»- την πιστοληπτική της ικανότητα, διατηρώντας, μάλιστα, σε αρνητικές τις προοπτικές (outlook).
Όπως ανέφερε ο αμερικανικός οίκος, οι αξιολογήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας του Elon Musk αντικατοπτρίζουν τη σημαντική υποχώρηση στην παραγωγή του «Model 3», τη μειωμένη ρευστότητα λόγω των αρνητικών ελεύθερων ταμειακών ροών και των εκκρεμών μετατρέψιμων ομολόγων (230 εκατ. τον Νοέμβριο 2018 και 920 εκατ. δολάρια το Μάρτιο του 2019).
Ειδικότερα, η ρευστότητα διαμορφωνόταν σε 3,4 δισεκ. δολάρια από μετρητά και χρεόγραφα, έως στις 31 Δεκεμβρίου 2017.
Επισημαίνεται πως η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε συνολικές ζημίες ύψους 2 δισεκ. δολαρίων το 2017, έναντι απωλειών 666,3 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα έσοδα για την ίδια χρονική περίοδο, ανήλθαν σε 11,8 δισεκ. δολάρια.
www.worldenergynews.gr