Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν το 30% όλων των πωλήσεων το 2022
Έξι μήνες μετά την αποκάλυψη του ανανεωμένου Leaf με μπαταρίες, η Nissan Motor θέτει μια σειρά από σημαντικά σχέδια για την αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αποκτήσει ουσιαστική σημασία το 2022, όταν περίπου ένα εκατομμύριο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα θα ταξινομηθούν στην Ε.Ε., επί συνόλου περίπου 15.000.000 επιβατικών αυτοκινήτων.
Στο πλαίσιο αυτό η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέτει ένα ετήσιο στόχο πώλησης 1 εκατ. νέων ενεργειακών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με τους κινητήρες ηλεκτροπαραγωγής, έως τον Μάρτιο του 2023.
Μάλιστα ο κατασκευαστής του Leaf, επιδιώκει να ανακτήσει το προβάδισμα που είχε χάσει από τους αντιπάλους του, συμπεριλαμβανομένης της Tesla, καθώς η ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά γεμίζει με κινεζικές εταιρείες και άλλους κατασκευαστές όπως η Volkswagen AG και η General Motors.
Σήμερα, η Nissan δαπανά 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια για πέντε χρόνια στην Κίνα, για να βοηθήσει τους αγοραστές.
«Η ισχυρή επίθεση της Κίνας θα ξεκινήσει αυτό το έτος, με επικεφαλής την Nissan» δήλωσε ο επικεφαλής του σχεδιασμού Philippe Klein στους δημοσιογράφους στο Τόκιο.
Η αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 1,52 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Κίνα πέρυσι, σε σύγκριση με 1,59 εκατομμύρια στις ΗΠΑ, την κορυφαία αγορά της.
Η Κίνα θα συμβάλει με σχεδόν το ένα τρίτο των εσόδων της κατά 16,5 τρισεκατομμύρια γιέν από το οικονομικό έτος 2022 στο πλαίσιο του μεσοπρόθεσμου σχεδίου, καθιστώντας τη μοναδική αγορά για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ήδη ο μεγαλύτερος ιαπωνικός κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Κίνα, η Nissan σχεδιάζει να εισαγάγει 20 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2022 στη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο.
Σύμφωνα με το σχέδιο, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν το 30% όλων των πωλήσεων το 2022 και μέχρι το 2025 όλα τα μοντέλα Infiniti θα ηλεκτροδοτούνται, όπως είπε η αυτοκινητοβιομηχανία νωρίτερα.
www.worldenergynews.gr
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αποκτήσει ουσιαστική σημασία το 2022, όταν περίπου ένα εκατομμύριο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα θα ταξινομηθούν στην Ε.Ε., επί συνόλου περίπου 15.000.000 επιβατικών αυτοκινήτων.
Στο πλαίσιο αυτό η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέτει ένα ετήσιο στόχο πώλησης 1 εκατ. νέων ενεργειακών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με τους κινητήρες ηλεκτροπαραγωγής, έως τον Μάρτιο του 2023.
Μάλιστα ο κατασκευαστής του Leaf, επιδιώκει να ανακτήσει το προβάδισμα που είχε χάσει από τους αντιπάλους του, συμπεριλαμβανομένης της Tesla, καθώς η ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά γεμίζει με κινεζικές εταιρείες και άλλους κατασκευαστές όπως η Volkswagen AG και η General Motors.
Σήμερα, η Nissan δαπανά 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια για πέντε χρόνια στην Κίνα, για να βοηθήσει τους αγοραστές.
«Η ισχυρή επίθεση της Κίνας θα ξεκινήσει αυτό το έτος, με επικεφαλής την Nissan» δήλωσε ο επικεφαλής του σχεδιασμού Philippe Klein στους δημοσιογράφους στο Τόκιο.
Η αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 1,52 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Κίνα πέρυσι, σε σύγκριση με 1,59 εκατομμύρια στις ΗΠΑ, την κορυφαία αγορά της.
Η Κίνα θα συμβάλει με σχεδόν το ένα τρίτο των εσόδων της κατά 16,5 τρισεκατομμύρια γιέν από το οικονομικό έτος 2022 στο πλαίσιο του μεσοπρόθεσμου σχεδίου, καθιστώντας τη μοναδική αγορά για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ήδη ο μεγαλύτερος ιαπωνικός κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Κίνα, η Nissan σχεδιάζει να εισαγάγει 20 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2022 στη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο.
Σύμφωνα με το σχέδιο, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν το 30% όλων των πωλήσεων το 2022 και μέχρι το 2025 όλα τα μοντέλα Infiniti θα ηλεκτροδοτούνται, όπως είπε η αυτοκινητοβιομηχανία νωρίτερα.
www.worldenergynews.gr