Τα ντιζελοκίνητα οχήματα βρίσκονται σε οπισθοχώρηση εδώ και χρόνια στην Ευρώπη και τον κόσμο
Η δήμαρχος της Ρώμης Βιρτζίνια Ράτζι, μέλος του λαϊκιστικού Κινήματος 5 Αστέρων (M5S), ανακοίνωσε πως από το 2024 θα απαγορευθεί στο κέντρο της ιταλικής πρωτεύουσας η κυκλοφορία οχημάτων ντίζελ.
Η Ράτζι έκανε αυτή την ανακοίνωση τη Δευτέρα, στη διάρκεια ομιλίας της στο Μεξικό ενώπιον γυναικών δημάρχων που συνεδρίασαν στο πλαίσιο μιας συνάντησης με τίτλο "Women4Climate" (οι γυναίκες για το κλίμα) και διένειμε την ομιλία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόλις επέστρεψε στη Ρώμη.
"Από το 2024, θα απαγορεύεται η χρήση των οχημάτων ντίζελ στο κέντρο της Ρώμης", δήλωσε χωρίς να κάνει γνωστές λεπτομέρειες.
Τα ντιζελοκίνητα οχήματα βρίσκονται σε οπισθοχώρηση εδώ και χρόνια στην Ευρώπη και τον κόσμο, γεγονός που υποχρεώνει τους κατασκευαστές να επιστρέφουν μαζικά στους κινητήρες βενζίνης και να επιταχύνουν τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων.
Πριν από δύο ημέρες, η εφημερίδα Financial Times ανέφερε πως η ιταλο-αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Fiat-Chrysler (FCA) θα ανακοινώσει τον Ιούνιο ότι μέχρι το 2022 θα έχει εγκαταλείψει τους ντιζελοκινητήρες για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματά της λόγω της πτώσης της ζήτησης και του αυξανόμενου κόστους.
www.worldenergynews.gr
Η Ράτζι έκανε αυτή την ανακοίνωση τη Δευτέρα, στη διάρκεια ομιλίας της στο Μεξικό ενώπιον γυναικών δημάρχων που συνεδρίασαν στο πλαίσιο μιας συνάντησης με τίτλο "Women4Climate" (οι γυναίκες για το κλίμα) και διένειμε την ομιλία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόλις επέστρεψε στη Ρώμη.
"Από το 2024, θα απαγορεύεται η χρήση των οχημάτων ντίζελ στο κέντρο της Ρώμης", δήλωσε χωρίς να κάνει γνωστές λεπτομέρειες.
Τα ντιζελοκίνητα οχήματα βρίσκονται σε οπισθοχώρηση εδώ και χρόνια στην Ευρώπη και τον κόσμο, γεγονός που υποχρεώνει τους κατασκευαστές να επιστρέφουν μαζικά στους κινητήρες βενζίνης και να επιταχύνουν τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων.
Πριν από δύο ημέρες, η εφημερίδα Financial Times ανέφερε πως η ιταλο-αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Fiat-Chrysler (FCA) θα ανακοινώσει τον Ιούνιο ότι μέχρι το 2022 θα έχει εγκαταλείψει τους ντιζελοκινητήρες για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματά της λόγω της πτώσης της ζήτησης και του αυξανόμενου κόστους.
www.worldenergynews.gr