Μπροστά από το χρονοδιάγραμμα βρίσκεται η κατασκευή του αγωγού μου θα μεταφέρει Αζερικό φυσικό αέριο στην Ευρώπη μέσω της Τουρκίας.
Η κατασκευή του Trans Anatolian Natural Gas Pipeline (TANAP) που θα μεταφέρει Αζερικό φυσικό αέριο στην Ευρώπη, είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα, ενώ το κόστος του έχει μειωθεί κατά 3,2 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του έργου στην Τουρκία Saltuk Duzyol, όπως μεταδίδει το Anadolu.
Ο αγωγός TANAP προορίζεται να μεταφέρει φυσικό αέριο από το κοίτασμα Shah Deniz-2 του Αζερμπαϊτζάν σε χώρες της Κασπίας Θάλασσας, κυρίως στην Τουρκία, αλλά και στην Ευρώπη μέσω του αγωγού Trans-Adriatic Pipeline (TAP).
Σύμφωνα με τον ίδιο, μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί η κατασκευή του αγωγού σε μήκος 1.200 χλμ. και απομένουν άλλα 1.570 χλμ. αγωγού.
Η κατασκευή του αγωγού μέχρι την Ανδριανούπολη στα σύνορα με την Ελλάδα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2019.
Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του θα μεταφέρει 16 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου, από τα οποία τα 6 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα προορίζονται για την αγορά της Τουρκίας και τα υπόλοιπα 10 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα για τη μεταφορά προς την Ελλάδα, την Αλβανία, την Ιταλία και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Μέχρι το 2023 έχει προγραμματιστεί να μεταφέρει ετησίως 23 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου και 31 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου μέχρι το 2026.
Σύμφωνα με τον κ. Duzyol, από τον αρχικό προϋπολογισμό των 11,7 δισ. δολαρίων, το κόστος κατασκευής έπεσε στα 8,5 δισ. δολάρια, χάρη στις χαμηλές τιμές του πετρελαίου και του χάλυβα.
www.worldenergynews.gr
Ο αγωγός TANAP προορίζεται να μεταφέρει φυσικό αέριο από το κοίτασμα Shah Deniz-2 του Αζερμπαϊτζάν σε χώρες της Κασπίας Θάλασσας, κυρίως στην Τουρκία, αλλά και στην Ευρώπη μέσω του αγωγού Trans-Adriatic Pipeline (TAP).
Σύμφωνα με τον ίδιο, μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί η κατασκευή του αγωγού σε μήκος 1.200 χλμ. και απομένουν άλλα 1.570 χλμ. αγωγού.
Η κατασκευή του αγωγού μέχρι την Ανδριανούπολη στα σύνορα με την Ελλάδα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2019.
Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του θα μεταφέρει 16 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου, από τα οποία τα 6 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα προορίζονται για την αγορά της Τουρκίας και τα υπόλοιπα 10 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα για τη μεταφορά προς την Ελλάδα, την Αλβανία, την Ιταλία και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Μέχρι το 2023 έχει προγραμματιστεί να μεταφέρει ετησίως 23 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου και 31 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου μέχρι το 2026.
Σύμφωνα με τον κ. Duzyol, από τον αρχικό προϋπολογισμό των 11,7 δισ. δολαρίων, το κόστος κατασκευής έπεσε στα 8,5 δισ. δολάρια, χάρη στις χαμηλές τιμές του πετρελαίου και του χάλυβα.
www.worldenergynews.gr