Σε ότι αφορά τις αντιδράσεις που υπάρχουν στην περιοχή Τενάγη στην Καβάλα η επικεφαλής του ΤΑΡ στην Ελλάδα σημείωσε ότι υπάρχει ανοιχτή επικοινωνία τόσο με τις τοπικές αρχές όσο και με το ΥΠΕΝ
Τεράστιο και πολύπλοκο project το οποίο είναι φυσικό να δημιουργεί ανησυχίες και προκλήσεις ως προς τη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησής του χαρακτήρισε η γενική διευθύντρια του ΤΑΡ , Κατερίνα Παπαλεξανδρή, τον αγωγό αναφερόμενη στις αντιδράσεις που υπάρχουν από τις τοπικές κοινωνίες της Καβάλας στην Ελλάδα αλλά και της Πούλιας στην Ιταλία στο σημείο προσγειάλωσης του αγωγού στην Ιταλία.
Η κ. Παπαλεξανδρή σημείωσε ότι εργασίες κατασκευής του αγωγού και στις τρεις χώρες διέλευσης (Ελλάδα – Αλβανία – Ιταλία) βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη ενώ αναφερόμενη ειδικά για την Ελλάδα είπε: «Έχουν ήδη καθαριστεί τα 530 από το σύνολο των 550 χιλ. του έργου. Έχουν τοποθετηθεί 493 χιλ. αγωγών. Έχουν συγκολληθεί 472 χιλ. σωλήνων ενώ έχουν καλυφθεί με χώμα 394 χιλ. αγωγού και 280 χιλ. βρίσκονται στην φάση της πλήρους αποκατάστασης. Ο ΤΑΡ τέλος έχει παραλάβει το 100% των σωλήνων που στην πλειοψηφία τους έχουν κατασκευαστεί στην Ελλάδα από τα σωληνουργεία Κορίνθου.
Σύμφωνα με την κ. Παπαλεξανδρή στην κατασκευή του ΤΑΡ απασχολούνται 3.500 εργαζόμενοι που προέρχονται από τις περιοχές διέλευσής στους ενώ συνεργάζεται με 367 ελληνικές εταιρείες, οι οποίες λειτουργούν ως προμηθευτές ή υπεργολάβοι των έργων.
Το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που υλοποιεί ο ΤΑΡ ανέρχεται σε 32 εκατ. ευρώ και στο πλαίσιο αυτού υλοποιούνται 130 πρωτοβουλίες κήρυξης των περιοχών και των τοπικών κοινωνιών από όπου διέρχεται ο αγωγός.
Όπως είπε η κ. Παπαλεξανδρή για την μεγαλύτερη άμεση επένδυση στη χώρα συνολικού ύψους 1,5 δις ευρώ και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εντός του 2019 θα πραγματοποιηθεί η δοκιμαστική λειτουργία του έργου ώστε το 2020 να λειτουργήσει κανονικά μεταφέροντας αέριο από το κοίτασμα του Σαχ Ντενίζ στην Κασπία.
Σε ότι αφορά τις αντιδράσεις που υπάρχουν στην περιοχή Τενάγη στην Καβάλα η επικεφαλής του ΤΑΡ στην Ελλάδα σημείωσε ότι υπάρχει ανοιχτή επικοινωνία τόσο με τις τοπικές αρχές όσο και με το ΥΠΕΝ και ότι από τον Σεπτέμβριο που ανέλαβε η ίδια επικεφαλής του έργου, έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 100 συναντήσεις προκειμένου να πειστεί η τοπική κοινωνία ότι η όδευση που έχει επιλεγεί είναι η πλέον κατάλληλη.
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι αντιδράσεις αφορούν μια περιοχή από την οποία διέρχονται 10 χιλ. αγωγού και είναι οι μόνες αντιδράσεις σε όλο το μήκος του έργου. Η κ. Παπαλεξανδρή δεν άφησε κανένα ανοιχτό ενδεχόμενο νέων αλλαγών στην όδευση του έργου και εξέφρασε την ελπίδα ότι η τοπική κοινωνία θα πειστεί τελικώς.
www.worldenergynews.gr
Η κ. Παπαλεξανδρή σημείωσε ότι εργασίες κατασκευής του αγωγού και στις τρεις χώρες διέλευσης (Ελλάδα – Αλβανία – Ιταλία) βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη ενώ αναφερόμενη ειδικά για την Ελλάδα είπε: «Έχουν ήδη καθαριστεί τα 530 από το σύνολο των 550 χιλ. του έργου. Έχουν τοποθετηθεί 493 χιλ. αγωγών. Έχουν συγκολληθεί 472 χιλ. σωλήνων ενώ έχουν καλυφθεί με χώμα 394 χιλ. αγωγού και 280 χιλ. βρίσκονται στην φάση της πλήρους αποκατάστασης. Ο ΤΑΡ τέλος έχει παραλάβει το 100% των σωλήνων που στην πλειοψηφία τους έχουν κατασκευαστεί στην Ελλάδα από τα σωληνουργεία Κορίνθου.
Σύμφωνα με την κ. Παπαλεξανδρή στην κατασκευή του ΤΑΡ απασχολούνται 3.500 εργαζόμενοι που προέρχονται από τις περιοχές διέλευσής στους ενώ συνεργάζεται με 367 ελληνικές εταιρείες, οι οποίες λειτουργούν ως προμηθευτές ή υπεργολάβοι των έργων.
Το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που υλοποιεί ο ΤΑΡ ανέρχεται σε 32 εκατ. ευρώ και στο πλαίσιο αυτού υλοποιούνται 130 πρωτοβουλίες κήρυξης των περιοχών και των τοπικών κοινωνιών από όπου διέρχεται ο αγωγός.
Όπως είπε η κ. Παπαλεξανδρή για την μεγαλύτερη άμεση επένδυση στη χώρα συνολικού ύψους 1,5 δις ευρώ και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εντός του 2019 θα πραγματοποιηθεί η δοκιμαστική λειτουργία του έργου ώστε το 2020 να λειτουργήσει κανονικά μεταφέροντας αέριο από το κοίτασμα του Σαχ Ντενίζ στην Κασπία.
Σε ότι αφορά τις αντιδράσεις που υπάρχουν στην περιοχή Τενάγη στην Καβάλα η επικεφαλής του ΤΑΡ στην Ελλάδα σημείωσε ότι υπάρχει ανοιχτή επικοινωνία τόσο με τις τοπικές αρχές όσο και με το ΥΠΕΝ και ότι από τον Σεπτέμβριο που ανέλαβε η ίδια επικεφαλής του έργου, έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 100 συναντήσεις προκειμένου να πειστεί η τοπική κοινωνία ότι η όδευση που έχει επιλεγεί είναι η πλέον κατάλληλη.
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι αντιδράσεις αφορούν μια περιοχή από την οποία διέρχονται 10 χιλ. αγωγού και είναι οι μόνες αντιδράσεις σε όλο το μήκος του έργου. Η κ. Παπαλεξανδρή δεν άφησε κανένα ανοιχτό ενδεχόμενο νέων αλλαγών στην όδευση του έργου και εξέφρασε την ελπίδα ότι η τοπική κοινωνία θα πειστεί τελικώς.
www.worldenergynews.gr