Η EPA σημείωσε ότι όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες συμμορφώνονται με τα πρότυπα, ενώ μερικοί χρησιμοποιούν πιστώσεις από προηγούμενα έτη για να καλύψουν τις απαιτήσεις
Η οικονομία καυσίμου των νέων αμερικανικών αυτοκινήτων και των φορτηγών έφτασε στα 24,7 μίλια ανά γαλόνι στο μοντέλο του 2016, σύμφωνα με κυβερνητική έκθεση, ακόμα και αν ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες αγόρασαν πιστώσεις για να παραμείνουν συμβατές με τις ομοσπονδιακές απαιτήσεις.
Η οικονομία καυσίμου αυξήθηκε κατά μόλις 0,1 μίλια ανά γαλόνι το 2016 και προβάλλεται στο μοντέλο του 2017 για να σημείωσε ένα ακόμα ρεκόρ στα 25,2 mpg, σύμφωνα με την αμερικανική Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας EPA.
Τα νέα έρχονται, καθώς οι ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν εάν θα πρέπει να αναθεωρηθούν οι απαιτήσεις απόδοσης καυσίμων.
Τον περασμένο Μάρτιο, ο Πρόεδρος Donald Trump διέταξε την αναθεώρηση των αυστηρών προδιαγραφών καυσίμων των οχημάτων που τέθηκαν σε εφαρμογή από την κυβέρνηση Obama, αλλά πολιτείες όπως η Καλιφόρνια απέσυραν αυτή την απόφαση.
Οι χαμηλές τιμές πετρελαίου ενθάρρυναν τους Αμερικανούς να απομακρυνθούν από τα μικρότερα επιβατικά αυτοκίνητα και να κινηθούν προς τα SUV, αυξάνοντας τις ανησυχίες των αυτοκινητοβιομηχανιών ότι η αύξηση των απαιτήσεων απόδοσης καυσίμων μέχρι το 2025 μπορεί να είναι υπερβολικά αυστηρή.
Οι περιβαλλοντολόγοι λένε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να κάνουν περισσότερα για να κάνουν τα οχήματα πιο αποτελεσματικά.
Ο Dan Becker, διευθυντής της Εκστρατείας για την Κλιματική Αλλαγή, δήλωσε του ότι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου του 2016 είναι πολύ μικρότερη από το 1 μίλι ανά γαλόνι που ζητούσαν οι κανόνες της εποχής του Obama.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες "έχουν την τεχνολογία για να βελτιώσουν τα χιλιόμετρα", δήλωσε ο Becker. "Τα πρότυπα πρέπει να ενισχυθούν, όχι να αποδυναμωθούν".
Η έκθεση ανέφερε ότι μετά τη δημιουργία πλεονασμάτων για την τήρηση των ορίων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες σημείωσαν έλλειμμα 9 γραμμαρίων ανά μίλι. Η EPA δήλωσε ότι όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να συμμορφώνονται με τα πρότυπα, ενώ μερικοί χρησιμοποιούν πιστώσεις από προηγούμενα έτη για να καλύψουν τις απαιτήσεις.
Δύο αυτοκινητοβιομηχανίες - Volvo και Jaguar Land Rover - έχουν ελλείμματα εκπομπών, αλλά έχουν τρία χρόνια διορία για να συμμορφωθούν
Η Fiat Chrysler Automobiles NV είχε το μεγαλύτερο έλλειμμα, με 28 γραμμάρια ανά μίλι αλλά η εταιρεία είχε πιστώσεις ώστε να μπορεί να πληροί τις απαιτήσεις.
Η εταιρεία αγόρασε περίπου 2,5 εκατομμύρια megagrams πιστώσεων εκπομπών το 2016 από την Tesla Inc, σημείωσε η η EPA.
Ένα megagrams ισούται με 1.000 κιλά και υπολογίζεται με βάση τις εκπομπές που εξοικονομούνται έναντι των νομικών απαιτήσεων.
Η κυβέρνηση δεν αποκάλυψε πόσα πληρώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τις πιστώσεις.
Από το 2010, η Fiat Chrysler αγόρασε 22 εκατομμύρια megagrams πιστώσεων από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων περίπου 6 εκατομμυρίων από την Tesla.
Η Mazda Motor Corp «οδήγησε» τη βιομηχανία με μέση οικονομία καυσίμου στα 29,6 mpg το 2016, αλλά η Honda Motor Co αναμένεται να ξεπεράσει τη Mazda ως ηγέτη το 2017.
"Είμαστε βέβαιοι ότι οι μελλοντικές μας εξελίξεις στον τομέα των μηχανών εσωτερικής καύσης ... θα ενισχύσουν την ηγετική μας θέση ως πρωταθλήτριας οικονομίας καυσίμων", ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Mazda.
Οι μεγάλες τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ - συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών General Motors Co και Ford Motor Co - είχαν τους λιγότερους αποδοτικούς στόλους συνολικά. Πωλούν μεγαλύτερο μερίδιο φορτηγών και SUV, τα οποία παράγουν πολύ μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τα επιβατικά αυτοκίνητα, από τους ξένους ανταγωνιστές τους.
Η έκθεση της EPA μετρά την πραγματική οικονομία καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες, και είναι μικρότερη από τις τιμές που αναγράφονται στα αυτοκόλλητα παραθύρων των νέων οχημάτων.
www.worldenergynews.gr
Η οικονομία καυσίμου αυξήθηκε κατά μόλις 0,1 μίλια ανά γαλόνι το 2016 και προβάλλεται στο μοντέλο του 2017 για να σημείωσε ένα ακόμα ρεκόρ στα 25,2 mpg, σύμφωνα με την αμερικανική Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας EPA.
Τα νέα έρχονται, καθώς οι ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν εάν θα πρέπει να αναθεωρηθούν οι απαιτήσεις απόδοσης καυσίμων.
Τον περασμένο Μάρτιο, ο Πρόεδρος Donald Trump διέταξε την αναθεώρηση των αυστηρών προδιαγραφών καυσίμων των οχημάτων που τέθηκαν σε εφαρμογή από την κυβέρνηση Obama, αλλά πολιτείες όπως η Καλιφόρνια απέσυραν αυτή την απόφαση.
Οι χαμηλές τιμές πετρελαίου ενθάρρυναν τους Αμερικανούς να απομακρυνθούν από τα μικρότερα επιβατικά αυτοκίνητα και να κινηθούν προς τα SUV, αυξάνοντας τις ανησυχίες των αυτοκινητοβιομηχανιών ότι η αύξηση των απαιτήσεων απόδοσης καυσίμων μέχρι το 2025 μπορεί να είναι υπερβολικά αυστηρή.
Οι περιβαλλοντολόγοι λένε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να κάνουν περισσότερα για να κάνουν τα οχήματα πιο αποτελεσματικά.
Ο Dan Becker, διευθυντής της Εκστρατείας για την Κλιματική Αλλαγή, δήλωσε του ότι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου του 2016 είναι πολύ μικρότερη από το 1 μίλι ανά γαλόνι που ζητούσαν οι κανόνες της εποχής του Obama.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες "έχουν την τεχνολογία για να βελτιώσουν τα χιλιόμετρα", δήλωσε ο Becker. "Τα πρότυπα πρέπει να ενισχυθούν, όχι να αποδυναμωθούν".
Η έκθεση ανέφερε ότι μετά τη δημιουργία πλεονασμάτων για την τήρηση των ορίων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες σημείωσαν έλλειμμα 9 γραμμαρίων ανά μίλι. Η EPA δήλωσε ότι όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να συμμορφώνονται με τα πρότυπα, ενώ μερικοί χρησιμοποιούν πιστώσεις από προηγούμενα έτη για να καλύψουν τις απαιτήσεις.
Δύο αυτοκινητοβιομηχανίες - Volvo και Jaguar Land Rover - έχουν ελλείμματα εκπομπών, αλλά έχουν τρία χρόνια διορία για να συμμορφωθούν
Η Fiat Chrysler Automobiles NV είχε το μεγαλύτερο έλλειμμα, με 28 γραμμάρια ανά μίλι αλλά η εταιρεία είχε πιστώσεις ώστε να μπορεί να πληροί τις απαιτήσεις.
Η εταιρεία αγόρασε περίπου 2,5 εκατομμύρια megagrams πιστώσεων εκπομπών το 2016 από την Tesla Inc, σημείωσε η η EPA.
Ένα megagrams ισούται με 1.000 κιλά και υπολογίζεται με βάση τις εκπομπές που εξοικονομούνται έναντι των νομικών απαιτήσεων.
Η κυβέρνηση δεν αποκάλυψε πόσα πληρώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τις πιστώσεις.
Από το 2010, η Fiat Chrysler αγόρασε 22 εκατομμύρια megagrams πιστώσεων από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων περίπου 6 εκατομμυρίων από την Tesla.
Η Mazda Motor Corp «οδήγησε» τη βιομηχανία με μέση οικονομία καυσίμου στα 29,6 mpg το 2016, αλλά η Honda Motor Co αναμένεται να ξεπεράσει τη Mazda ως ηγέτη το 2017.
"Είμαστε βέβαιοι ότι οι μελλοντικές μας εξελίξεις στον τομέα των μηχανών εσωτερικής καύσης ... θα ενισχύσουν την ηγετική μας θέση ως πρωταθλήτριας οικονομίας καυσίμων", ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Mazda.
Οι μεγάλες τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ - συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών General Motors Co και Ford Motor Co - είχαν τους λιγότερους αποδοτικούς στόλους συνολικά. Πωλούν μεγαλύτερο μερίδιο φορτηγών και SUV, τα οποία παράγουν πολύ μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τα επιβατικά αυτοκίνητα, από τους ξένους ανταγωνιστές τους.
Η έκθεση της EPA μετρά την πραγματική οικονομία καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες, και είναι μικρότερη από τις τιμές που αναγράφονται στα αυτοκόλλητα παραθύρων των νέων οχημάτων.
www.worldenergynews.gr