Σημαντική προσθήκη στην ανάπτυξη του λιμανιού του Βασιλικού είναι οι υποδομές, που θα παρέχουν τη δυνατότητα ελλιμενισμού πλωτής μονάδας αποθήκευσης και επαναεριοποίησης φυσικού αερίου (FSRU) αλλά και LNG Carrier
Η Αρχή Λιμένων Κύπρου προχωρεί τους επόμενους μήνες σε επεκτάσεις που ουσιαστικά δημιουργούν δεύτερο λιμάνι στην περιοχή του Βασιλικού, σημειώνει ο "Φιλελεύθερος".
Επίσης, ο ΚΟΔΑΠ προχωρά στην κατασκευή δικού του τερματικού αποθήκευσης καυσίμων για τις ανάγκες εφεδρείας της Κύπρου, ενώ η ΕΚΟ προχωρά στο δικό της τερματικό αποθήκευσης καυσίμων για μεταφορά από τις εγκαταστάσεις της Λάρνακας, όπως και η Πετρολίνα, που προχωρά σε επέκταση σε χώρο των δικών της εγκαταστάσεων αποθήκευσης καυσίμων στην περιοχή.
Παράλληλα, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, εκεί που βρίσκονται οι δεξαμενές αποθήκευσης υγρών καυσίμων της VTTV και της Πετρολίνα, προβλέπεται να κατασκευαστούν και οι δεξαμενές αποθήκευσης υγραερίου της κοινοπραξίας Hellenic Petroleum Cyprus - Intergaz - Petrolina – SYNERGAZ, οι δεξαμενές υγραερίου της Blue Circle Engineering, όπως και οι δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων της ExxonMobil και της BP.
Για τα τέσσερα σημαντικά αυτά έργα, ήδη έχουν υποβληθεί οι απαραίτητες μελέτες για εξασφάλιση της περιβαλλοντικής άδειας, ενώ πρέπει να αναμένεται και η ανάλογη μελέτη και αίτηση για το τερματικό υγραερίου με σκοπό τη μετακίνηση των εγκαταστάσεων αποθήκευσης υγραερίου από τη Λάρνακα.
Για τη δημιουργία του δεύτερου λιμανιού στο Βασιλικό, σε συνέχεια του υφιστάμενου, προβλέπεται σημαντική επέκταση με σκοπό να δημιουργηθεί προβλήτα από την οποία θα εξυπηρετούνται οι εξαγωγές και οι εισαγωγές, που τώρα γίνονται σε μεγάλο βαθμό από το λιμάνι Λάρνακας.
Επίσης, πολύ σημαντική προσθήκη στην ανάπτυξη του λιμανιού του Βασιλικού θα είναι οι υποδομές, που θα παρέχουν τη δυνατότητα ελλιμενισμού πλωτής μονάδας αποθήκευσης και επαναεριοποίησης φυσικού αερίου (FSRU) ή του πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier).
www.worldenergynews.gr
Επίσης, ο ΚΟΔΑΠ προχωρά στην κατασκευή δικού του τερματικού αποθήκευσης καυσίμων για τις ανάγκες εφεδρείας της Κύπρου, ενώ η ΕΚΟ προχωρά στο δικό της τερματικό αποθήκευσης καυσίμων για μεταφορά από τις εγκαταστάσεις της Λάρνακας, όπως και η Πετρολίνα, που προχωρά σε επέκταση σε χώρο των δικών της εγκαταστάσεων αποθήκευσης καυσίμων στην περιοχή.
Παράλληλα, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, εκεί που βρίσκονται οι δεξαμενές αποθήκευσης υγρών καυσίμων της VTTV και της Πετρολίνα, προβλέπεται να κατασκευαστούν και οι δεξαμενές αποθήκευσης υγραερίου της κοινοπραξίας Hellenic Petroleum Cyprus - Intergaz - Petrolina – SYNERGAZ, οι δεξαμενές υγραερίου της Blue Circle Engineering, όπως και οι δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων της ExxonMobil και της BP.
Για τα τέσσερα σημαντικά αυτά έργα, ήδη έχουν υποβληθεί οι απαραίτητες μελέτες για εξασφάλιση της περιβαλλοντικής άδειας, ενώ πρέπει να αναμένεται και η ανάλογη μελέτη και αίτηση για το τερματικό υγραερίου με σκοπό τη μετακίνηση των εγκαταστάσεων αποθήκευσης υγραερίου από τη Λάρνακα.
Για τη δημιουργία του δεύτερου λιμανιού στο Βασιλικό, σε συνέχεια του υφιστάμενου, προβλέπεται σημαντική επέκταση με σκοπό να δημιουργηθεί προβλήτα από την οποία θα εξυπηρετούνται οι εξαγωγές και οι εισαγωγές, που τώρα γίνονται σε μεγάλο βαθμό από το λιμάνι Λάρνακας.
Επίσης, πολύ σημαντική προσθήκη στην ανάπτυξη του λιμανιού του Βασιλικού θα είναι οι υποδομές, που θα παρέχουν τη δυνατότητα ελλιμενισμού πλωτής μονάδας αποθήκευσης και επαναεριοποίησης φυσικού αερίου (FSRU) ή του πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier).
www.worldenergynews.gr