Δεδομένης της σημερινής παγκόσμιας υπερπροσφοράς φυσικού αερίου, οι νέες ιδιωτικές εταιρείες της Κίνας μπορούν να προμηθεύονται φθηνότερα φυσικό αέριο από τις αγορές.
Οι ιδιωτικές εταιρείες ενέργειας στην Κίνα επιδιώκουν να παρακάμψουν τους κρατικούς κολοσσούς και να εκμεταλλευτούν την διόγκωση της χρήσης φυσικού αερίου, που ενισχύεται από την πολιτική του Προέδρου Τζινπίνγκ για την κλιματική αλλαγή, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Οι νέες εγκαταστάσεις LNG που αναπτύσσονται από εταιρείες όπως η Guanghui Energy Co. και η ENN Group, προσφέρουν άμεση πρόσβαση σε φθηνό υγροποιημένο φυσικό αέριο και μειώνουν την εξάρτησή τους από τον εφοδιασμό και τις υποδομές που ελέγχονται από τις εθνικές εταιρείες πετρελαίου.
Αυτό όπως επισημαίνει το αμερικανικό πρακτορείο, μπορεί να βοηθήσει τους νέους παίκτες να εκμεταλλευτούν την αυξανόμενη κατά 15% το α΄ εξάμηνο του 2017 ζήτηση φυσικού αερίου στην Κίνα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι μικρότεροι εισαγωγείς και διανομείς φυσικού αερίου έχουν βρει τον τρόπο να παρακάμψουν την δύσκολη πρόσβαση και τους αδιαφανείς κανονισμούς που επικρατούν στις εγκαταστάσεις των κρατικών πετρελαϊκών εταιρειών, καθώς η κυβέρνηση του Τζινπίνγκ ενθαρρύνει τον ιδιωτικό ανταγωνισμό στον ενεργειακό τομέα.
Ακολουθούν λοιπόν μια παρόμοια τάση, που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στη βιομηχανία πετρελαίου, όπου ανεξάρτητες εταιρείες διύλισης, γνωστές ως «τσαγιέρες», έχουν μεγαλύτερη ελευθερία να εισάγουν αργό πετρέλαιο, βοηθώντας την Κίνα να ξεπεράσει τις ΗΠΑ ως ο μεγαλύτερος εισαγωγέας πετρελαίου στον κόσμο.
Η Guanghuai Energy έλαβε τον Ιούλιο του 2017 το δεύτερο φορτίο LNG στο τερματικό της σταθμό στο Qidong, περίπου 100 χλμ. βόρεια της Σαγκάης.
Μάλιστα, η ετήσια δυναμικότητα του τερματικού σταθμού θα επεκταθεί στα 3 εκατομμύρια μετρικούς τόνους μέχρι το 2019 από 650.000 τόνους που είναι σήμερα.
Την ίδια ώρα, τουλάχιστον άλλοι τρεις τερματικοί σταθμοί βρίσκονται υπό κατασκευή ή πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή τους από την ENN Group, συμπεριλαμβανομένου ενός λιμένα που έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει να κατασκευάζεται το 2018.
Η Guangzhou Development Group Inc. σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο τερματικό σταθμό εισαγωγής LNG, όπως και η China Huadian Corp., μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας.
Η Κίνα, η οποία προβλέπεται ότι θα υπερδιπλασιάσει τις αγορές φυσικού αερίου μέχρι το 2022, έχει πάνω από 12 τερματικούς σταθμούς LNG, που ανήκουν στους τρεις κρατικούς ενεργειακούς κολοσσούς, οι οποίοι αγοράζουν το μεγαλύτερο μέρος του φορτίου τους με μακροπρόθεσμες συμβάσεις.
Όμως, δεδομένης της σημερινής παγκόσμιας υπερπροσφοράς φυσικού αερίου, οι νέες ιδιωτικές εταιρείες της Κίνας μπορούν να προμηθεύονται φθηνότερα φυσικό αέριο από τις αγορές, όπου σύμφωνα με τους αναλυτές της SCI International το κόστος είναι περίπου 50% χαμηλότερο από το μέσο όρο των ισοτιμιών βάσει των υφιστάμενων συμβάσεων διάρκειας της χώρας.
www.worldenergynews.gr
Οι νέες εγκαταστάσεις LNG που αναπτύσσονται από εταιρείες όπως η Guanghui Energy Co. και η ENN Group, προσφέρουν άμεση πρόσβαση σε φθηνό υγροποιημένο φυσικό αέριο και μειώνουν την εξάρτησή τους από τον εφοδιασμό και τις υποδομές που ελέγχονται από τις εθνικές εταιρείες πετρελαίου.
Αυτό όπως επισημαίνει το αμερικανικό πρακτορείο, μπορεί να βοηθήσει τους νέους παίκτες να εκμεταλλευτούν την αυξανόμενη κατά 15% το α΄ εξάμηνο του 2017 ζήτηση φυσικού αερίου στην Κίνα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι μικρότεροι εισαγωγείς και διανομείς φυσικού αερίου έχουν βρει τον τρόπο να παρακάμψουν την δύσκολη πρόσβαση και τους αδιαφανείς κανονισμούς που επικρατούν στις εγκαταστάσεις των κρατικών πετρελαϊκών εταιρειών, καθώς η κυβέρνηση του Τζινπίνγκ ενθαρρύνει τον ιδιωτικό ανταγωνισμό στον ενεργειακό τομέα.
Ακολουθούν λοιπόν μια παρόμοια τάση, που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στη βιομηχανία πετρελαίου, όπου ανεξάρτητες εταιρείες διύλισης, γνωστές ως «τσαγιέρες», έχουν μεγαλύτερη ελευθερία να εισάγουν αργό πετρέλαιο, βοηθώντας την Κίνα να ξεπεράσει τις ΗΠΑ ως ο μεγαλύτερος εισαγωγέας πετρελαίου στον κόσμο.
Η Guanghuai Energy έλαβε τον Ιούλιο του 2017 το δεύτερο φορτίο LNG στο τερματικό της σταθμό στο Qidong, περίπου 100 χλμ. βόρεια της Σαγκάης.
Μάλιστα, η ετήσια δυναμικότητα του τερματικού σταθμού θα επεκταθεί στα 3 εκατομμύρια μετρικούς τόνους μέχρι το 2019 από 650.000 τόνους που είναι σήμερα.
Την ίδια ώρα, τουλάχιστον άλλοι τρεις τερματικοί σταθμοί βρίσκονται υπό κατασκευή ή πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή τους από την ENN Group, συμπεριλαμβανομένου ενός λιμένα που έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει να κατασκευάζεται το 2018.
Η Guangzhou Development Group Inc. σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο τερματικό σταθμό εισαγωγής LNG, όπως και η China Huadian Corp., μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας.
Η Κίνα, η οποία προβλέπεται ότι θα υπερδιπλασιάσει τις αγορές φυσικού αερίου μέχρι το 2022, έχει πάνω από 12 τερματικούς σταθμούς LNG, που ανήκουν στους τρεις κρατικούς ενεργειακούς κολοσσούς, οι οποίοι αγοράζουν το μεγαλύτερο μέρος του φορτίου τους με μακροπρόθεσμες συμβάσεις.
Όμως, δεδομένης της σημερινής παγκόσμιας υπερπροσφοράς φυσικού αερίου, οι νέες ιδιωτικές εταιρείες της Κίνας μπορούν να προμηθεύονται φθηνότερα φυσικό αέριο από τις αγορές, όπου σύμφωνα με τους αναλυτές της SCI International το κόστος είναι περίπου 50% χαμηλότερο από το μέσο όρο των ισοτιμιών βάσει των υφιστάμενων συμβάσεων διάρκειας της χώρας.
www.worldenergynews.gr