Ενέργεια

ΔΕΗ: Προκήρυξη νέου πακέτου 15 εκατ. ευρώ για νέο call center

ΔΕΗ: Προκήρυξη νέου πακέτου 15 εκατ. ευρώ για νέο call center
Ανάπτυξη των ΑΠΕ, ψηφιοποίηση δικτύων και νέα εμπορική πολιτική, οι τρεις βασικοί άξονες εξέλιξης της ΔΕΗ

Ένα νέο μεγάλο “πακέτο”, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), θα διαθέσει η ΔΕΗ για τη δημιουργία νέου call center, προκειμένου να εξυπηρετήσει τους πελάτες της. 

Για τον  νέο διαγωνισμό, ο οποίος αφορά στην  «Παροχή Υπηρεσιών Τηλεφωνικής και Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης Πελατών» και προκηρύχτηκε την Παρασκευή, η ΔΕΗ έχει θέσει ως καταληκτική προθεσμία υποβολής προσφορών την 6η Μαΐου.  

Είναι αξιοσημείωτο ότι, μόλις πέντε μήνες πριν, η επιχείρηση είχε διαθέσει άλλα 16 εκατ. ευρώ, μέσω δυο διαγωνισμών για call center οι οποίοι, τότε, αφορούσαν στην προώθηση νέων εμπορικών πακέτων σε υφιστάμενους και νέους πελάτες που θέλει να προσεγγίσει η ΔΕΗ, αλλά και στην καταγραφή της δυσαρέσκειας των πελατών προκειμένου να διορθώσει προβλήματα και να συγκρατήσει τη διαφυγή μέρους του πελατολογίου της σε άλλους παρόχους.    

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο ενεργειακός …γίγαντας, «εκμεταλλεύεται» την περίοδο της πανδημίας προκειμένου να επιταχύνει την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και ψηφιακών εργαλείων, ώστε να ενισχύσει την επικοινωνία και να βελτιώσει την εξυπηρέτησή των πελάτες της, οι οποίοι βρίσκονται αποκλεισμένοι στα σπίτια τους, εξαιτίας των διαδοχικών lockdown.

Προσπάθεια δημιουργίας πιο «φρέσκου» προσώπου

Έτσι, η ΔΕΗ αναζητεί τον βηματισμό της, ψάχνοντας διαρκώς εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης του πελατολογίου της ή προσέγγισης νέων καταναλωτών, δοκιμάζοντας και εντάσσοντας σύγχρονες υπηρεσίες ώστε να «περάσει» ένα πιο σύγχρονο και …φρέσκο πρόσωπο.

Ήδη έχει εντάξει στις υπηρεσίες της τις τηλεφωνικές πληρωμές, τα ηλεκτρονικά συμβόλαια, την  εξυπηρέτηση μέσω Facebook και την ηλεκτρονική εφαρμογή, η οποία «απαντά» άμεσα στις ερωτήσεις των καταναλωτών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο.

Οι νέες πρωτοβουλίες έχουν ως στόχο να μειώσουν το χρόνο αναμονής των πολιτών στα καταστήματα, να διευκολύνουν την  απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και να βελτιώσουν την επικοινωνία με τις υπηρεσίες της επιχείρησης. 

Όπως είχε επισημάνει και ο επικεφαλής της ΔΕΗ  κ. Γιώργος Στάσσης, μιλώντας σε αναλυτές, όλες αυτές οι αλλαγές έχουν ως στόχο «η ΔΕΗ να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της και να βγει ενισχυμένη απέναντι στον ανταγωνισμό μέσα από προϊόντα και υπηρεσίες που δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν από μεγάλους διεθνείς παρόχους ενέργειας».

Άλλωστε,  ο κ. Στάσσης, με το που ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας, είχε θέσει υψηλούς στόχους  σε τρεις βασικούς άξονες:  την ανάπτυξη των ΑΠΕ, την ψηφιοποίηση των δικτύων και τη  νέα εμπορική πολιτική της ΔΕΗ.

Ειδικά για τον τρίτο άξονα είχε μιλήσει για στοχευμένη πολιτική σε νέα προϊόντα  και τεχνολογίες ανά τομέα της αγοράς, για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών αλλά και για την ανανέωση της εικόνας των καταστημάτων.

Μάλιστα, στη νέα εμπορική πολιτική είχε συμπεριλάβει και την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές (όπως είναι για παράδειγμα οι επισκευές και η  συντήρηση οικιακών συσκευών και εξοπλισμού),  οι οποίες ωστόσο δεν έχουν ακόμη προωθηθεί.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης