Διεθνή

Energy&Capital: Οι μπαταρίες λιθίου ίσως να επισκιαστούν στο μέλλον από τις τεχνολογίες υδρογόνου

Energy&Capital: Οι μπαταρίες λιθίου ίσως να επισκιαστούν στο μέλλον από τις τεχνολογίες υδρογόνου
Νέα σχέδια μπαταριών βγαίνουν κάθε μέρα, και ένα από αυτά είναι βέβαιο ότι τελικώς θα επισκιάσει τις μπαταρίες με βάση το λίθιο
Υπάρχουν πολλές τεχνολογίες μπαταριών, αλλά το λίθιο είναι πρώτο από την άποψη της δημοτικότητας, καθώς μπαταρίες λιθίου υπάρχουν σε σχεδόν κάθε επαναφορτιζόμενη συσκευή μέσα και έξω από το σπίτι, σημειώνει σε ρεπορτάζ το Energy and Capital.
Αλλά με όλη αυτή τη δημοτικότητα έρχεται κάποιος σκεπτικισμός.
Νέα σχέδια μπαταριών βγαίνουν κάθε μέρα, και ένα από αυτά είναι βέβαιο ότι τελικώς θα επισκιάσει τις μπαταρίες με βάση το λίθιο.
Αυτή τη στιγμή, ο μεγαλύτερος υποψήφιος για κάτι τέτοιο είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιούμε εδώ και χρόνια, η οποία έχει την ίδια δύναμη, αλλά τη μισή δημοσιότητα με το λίθιο.

Ηλεκτρικές μονάδες υδρογόνου

Μαζί με την εισροή νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων έχει έρθει ένα κύμα νέων επιλογών μεταφορών με κινητήριο δύναμη από το υδρογόνο.
Μεγάλες εταιρίες αυτοκινήτων όπως η General Motors, η Toyota και η Volkswagen αναπτύσσουν και εμπορεύονται τις δικές τους ηλεκτρικές μονάδες υδρογόνου, μερικές από τις οποίες θα μπορούσαν να βγουν τα επόμενα χρόνια.
Η UPS δοκιμάζει επίσης τα δικά της φορτηγά υδρογόνου και ελπίζει να έχει σύντομα ένα στόλο που θα λειτουργεί σε όλη την Καλιφόρνια.
Οι υποστηρικτές αυτής της τεχνολογίας σημειώνουν ότι το υδρογόνο είναι συνηθέστερο από το λίθιο - είναι κυριολεκτικά το πιο άφθονο στοιχείο του σύμπαντος - και ότι παράγει ενέργεια εξίσου καθαρά με το λίθιο, αφού τα μόνα τελικά προϊόντα του καύσιμου υδρογόνου είναι η θερμότητα και καθαρό νερό.
Μετά τα νέα αυτά, πολλοί άνθρωποι ρωτούν γιατί θα πρέπει να ασχοληθούν με τα αυτοκίνητα λιθίου.
Το πρόβλημα είναι απλό: Το πιο κοινό στοιχείο στον πλανήτη είναι πραγματικά δύσκολο να συγκεντρωθεί και να αποθηκευτεί. Το αέριο πρέπει να είναι υπό πίεση και να συγκρατείται σε μεγάλες δεξαμενές χάλυβα, οι οποίες καταλαμβάνουν πολύ περισσότερο χώρο από μια αντίστοιχη δεξαμενή βενζίνης.
Ισως αυτό εξηγεί γιατί στις ΗΠΑ υπάρχουν μόνο 35 εμπορικοί σταθμοί ανεφοδιασμού με υδρογόνο σε ολόκληρη τη χώρα, σημειώνει το Energy and Capital.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης