H μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου περιέχει περίπου 38 κιλά χαλκού, 11 κιλά κοβαλτίου και 11 κιλά νικελίου, σύμφωνα με την Glencore.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Glencore Plc, Ιβάν Γκλάσεμπεργκ, δήλωσε σήμερα (16/5) ότι η «έκρηξη» της ζήτησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αυξήσει σημαντικά τη ζήτηση για ορυκτά, συμπεριλαμβανομένου του χαλκού και του λιθίου.
«Η επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων συμβαίνει και ο αντίκτυπός τους είναι πιθανό να γίνει αισθητός ταχύτερα από το αναμενόμενο», δήλωσε ο Γκλάσεμπεργκ σε ομιλία του σε επενδυτές σε συνέδριο της Βαρκελώνης.
Όπως είπε, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αυξάνουν τις επενδύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα, καθώς οι κυβερνήσεις υιοθετούν αυστηρότερους στόχους εκπομπών ρύπων.
Τα ηλεκτρικά οχήματα χρειάζονται περισσότερες καλωδιώσεις χαλκού από τους τυπικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Για παράδειγμα, η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου περιέχει περίπου 38 κιλά χαλκού, 11 κιλά κοβαλτίου και 11 κιλά νικελίου, σύμφωνα με την Glencore.
Αυτά τα υλικά, μαζί με το μαγγάνιο, απολαμβάνουν μεγαλύτερη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσε ο Γκλάσεμπεργκ.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις μοντέλων εναλλακτικών καυσίμων, που περιλαμβάνουν πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υβριδικά οχήματα, σημείωσαν άνοδο 36% το α΄ τρίμηνο του 2017 στα 235.438 οχήματα, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Η δε Volkswagen AG θα τριπλασιάσει τις δαπάνες για την ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων στους κινητήρες καύσης στα 9 δισ. ευρώ κατά τα επόμενα 5 χρόνια.
Οι δε δαπάνες της Daimler AG για τον ίδιο σκοπό ανέρχονται στα 10 δισ. ευρώ.
www.worldenergynews.gr
«Η επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων συμβαίνει και ο αντίκτυπός τους είναι πιθανό να γίνει αισθητός ταχύτερα από το αναμενόμενο», δήλωσε ο Γκλάσεμπεργκ σε ομιλία του σε επενδυτές σε συνέδριο της Βαρκελώνης.
Όπως είπε, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αυξάνουν τις επενδύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα, καθώς οι κυβερνήσεις υιοθετούν αυστηρότερους στόχους εκπομπών ρύπων.
Τα ηλεκτρικά οχήματα χρειάζονται περισσότερες καλωδιώσεις χαλκού από τους τυπικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Για παράδειγμα, η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου περιέχει περίπου 38 κιλά χαλκού, 11 κιλά κοβαλτίου και 11 κιλά νικελίου, σύμφωνα με την Glencore.
Αυτά τα υλικά, μαζί με το μαγγάνιο, απολαμβάνουν μεγαλύτερη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσε ο Γκλάσεμπεργκ.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις μοντέλων εναλλακτικών καυσίμων, που περιλαμβάνουν πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υβριδικά οχήματα, σημείωσαν άνοδο 36% το α΄ τρίμηνο του 2017 στα 235.438 οχήματα, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Η δε Volkswagen AG θα τριπλασιάσει τις δαπάνες για την ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων στους κινητήρες καύσης στα 9 δισ. ευρώ κατά τα επόμενα 5 χρόνια.
Οι δε δαπάνες της Daimler AG για τον ίδιο σκοπό ανέρχονται στα 10 δισ. ευρώ.
www.worldenergynews.gr