Τα νέα καύσιμα είναι ειδικά σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται στις τεχνολογικές εξελίξεις των κινητήρων ενώ συνεχίζουν να ωφελούν και τους κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας
Τα νέα καύσιμα με τεχνολογία ACTIVE παρουσίασε η BP στην Ελληνική αγορά!
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση "για πρώτη φορά, όλα τα καύσιμα BP με τεχνολογία ACTIVE, βενζίνες και πετρέλαια κίνησης, περιέχουν την καλύτερη, έως σήμερα, τεχνολογία μας για την απομάκρυνση των βλαβερών καταλοίπων, με εκατομμύρια ενεργά μόρια που διασπούν τη βρωμιά.
Οι τεχνολογίες στους κινητήρες εξελίσσονται διαρκώς και συνεχίζουν να θέτουν αυξημένες απαιτήσεις στα καύσιμα.
Τα νέα καύσιμα ΒΡ με τεχνολογία ACTIVE είναι ειδικά σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται στις τεχνολογικές εξελίξεις των κινητήρων ενώ συνεχίζουν να ωφελούν και τους κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας.
Η ανάπτυξή τους έγινε σε μία περίοδο πέντε ετών, με αυστηρές δοκιμές για περισσότερες από 50.000 ώρες σε κινητήρες και οχήματα – κάτι που ισοδυναμεί με περισσότερα από 5 χρόνια αδιάκοπης οδήγησης – και υποβλήθηκαν σε 110 διαφορετικές μεθόδους δοκιμών.
Τα κοινά καύσιμα μπορεί να προκαλέσουν τη συγκέντρωση καταλοίπων σε κρίσιμα μέρη του κινητήρα, όπως στα μπεκ ψεκασμού και στις βαλβίδες εισαγωγής καυσίμου.
Η βρωμιά στον κινητήρα μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, απώλεια στην απόδοση του κινητήρα και λιγότερο ομαλή λειτουργία του. Με συνεχή χρήση, όλα τα καύσιμα BP με τεχνολογία ACTIVE βοηθούν στην απομάκρυνση των καταλοίπων που μπορεί να αφήσουν στον κινητήρα τα κοινά καύσιμα και προστατεύουν από τη δημιουργία νέων, βοηθώντας τον κινητήρα να λειτουργεί πιο ομαλά και αποτελεσματικά για μια καλύτερη εμπειρία οδήγησης.
Ο κος Ρομπέρτο Καραχάννας, Γενικός Διευθυντής Εγχώριας & Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου ΕΛΠΕ επεσήμανε:
«Τα κοινά καύσιμα μπορεί να προκαλέσουν τη συσσώρευση βρωμιάς στον κινητήρα κάνοντας τον να λειτουργεί λιγότερα ομαλά, να «μην τραβάει».
Το καύσιμο ψεκάζεται στον κινητήρα μέσα από πολύ μικρές οπές στην άκρη των μπεκ ψεκασμού καυσίμων.
Οι οπές αυτές είναι τόσο μικρές που ακόμα και μικροσκοπικοί κόκκοι καταλοίπων μπορεί να τις φράξουν εν μέρει, περιορίζοντας τη ροή καυσίμου και επηρεάζοντας τον ψεκασμό.
Είμαστε χαρούμενοι που φέρνουμε στους πελάτες των πρατηρίων BP την τεχνολογία ACTIVE, που καταπολεμά τη βρωμιά.»
Τα νέα καύσιμα απομακρύνουν από τον κινητήρα την επικίνδυνη βρωμιά και μπορούν να δώσουν περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα.
Αξίζει να επισημανθεί ότι το ΒΡ Ultimate Diesel με τεχνολογία ACTIVE, μπορεί να προσφέρει μέχρι και 61 χλμ. περισσότερα ανά γέμισμα ενώ η BP Ultimate Unleaded 100 μέχρι και 46 χλμ. περισσότερα ανά γέμισμα, σε σύγκριση με τα κοινά καύσιμα. Επιπλέον, με συνεχή χρήση, όλα τα καύσιμα BP με τεχνολογία ACTIVE βοηθούν στη μείωση των πιθανοτήτων να χρειαστεί το αυτοκίνητό σας συντήρηση εκτός προγράμματος.
Όπως συμπλήρωσε στις δηλώσεις του ο κος Ρομπέρτο Καραχάννας, Γενικός Διευθυντής Εγχώριας & Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου ΕΛΠΕ:
«Όλα μας τα καύσιμα BP περιέχουν την τεχνολογία ACTIVE που καταπολεμά τη βρωμιά με δύο έξυπνους τρόπους: ενεργά μόρια προσκολλώνται στα βλαβερά κατάλοιπα, απομακρύνοντάς τα από τα κρίσιμα μέρη του κινητήρα και, επιπλέον, καλύπτουν τις μεταλλικές επιφάνειες του καθαρού κινητήρα, σχηματίζοντας ένα προστατευτικό στρώμα που εμποδίζει τα κατάλοιπα να στερεοποιούνται στο μέταλλο».
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση "για πρώτη φορά, όλα τα καύσιμα BP με τεχνολογία ACTIVE, βενζίνες και πετρέλαια κίνησης, περιέχουν την καλύτερη, έως σήμερα, τεχνολογία μας για την απομάκρυνση των βλαβερών καταλοίπων, με εκατομμύρια ενεργά μόρια που διασπούν τη βρωμιά.
Οι τεχνολογίες στους κινητήρες εξελίσσονται διαρκώς και συνεχίζουν να θέτουν αυξημένες απαιτήσεις στα καύσιμα.
Τα νέα καύσιμα ΒΡ με τεχνολογία ACTIVE είναι ειδικά σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται στις τεχνολογικές εξελίξεις των κινητήρων ενώ συνεχίζουν να ωφελούν και τους κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας.
Η ανάπτυξή τους έγινε σε μία περίοδο πέντε ετών, με αυστηρές δοκιμές για περισσότερες από 50.000 ώρες σε κινητήρες και οχήματα – κάτι που ισοδυναμεί με περισσότερα από 5 χρόνια αδιάκοπης οδήγησης – και υποβλήθηκαν σε 110 διαφορετικές μεθόδους δοκιμών.
Τα κοινά καύσιμα μπορεί να προκαλέσουν τη συγκέντρωση καταλοίπων σε κρίσιμα μέρη του κινητήρα, όπως στα μπεκ ψεκασμού και στις βαλβίδες εισαγωγής καυσίμου.
Η βρωμιά στον κινητήρα μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, απώλεια στην απόδοση του κινητήρα και λιγότερο ομαλή λειτουργία του. Με συνεχή χρήση, όλα τα καύσιμα BP με τεχνολογία ACTIVE βοηθούν στην απομάκρυνση των καταλοίπων που μπορεί να αφήσουν στον κινητήρα τα κοινά καύσιμα και προστατεύουν από τη δημιουργία νέων, βοηθώντας τον κινητήρα να λειτουργεί πιο ομαλά και αποτελεσματικά για μια καλύτερη εμπειρία οδήγησης.
Ο κος Ρομπέρτο Καραχάννας, Γενικός Διευθυντής Εγχώριας & Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου ΕΛΠΕ επεσήμανε:
«Τα κοινά καύσιμα μπορεί να προκαλέσουν τη συσσώρευση βρωμιάς στον κινητήρα κάνοντας τον να λειτουργεί λιγότερα ομαλά, να «μην τραβάει».
Το καύσιμο ψεκάζεται στον κινητήρα μέσα από πολύ μικρές οπές στην άκρη των μπεκ ψεκασμού καυσίμων.
Οι οπές αυτές είναι τόσο μικρές που ακόμα και μικροσκοπικοί κόκκοι καταλοίπων μπορεί να τις φράξουν εν μέρει, περιορίζοντας τη ροή καυσίμου και επηρεάζοντας τον ψεκασμό.
Είμαστε χαρούμενοι που φέρνουμε στους πελάτες των πρατηρίων BP την τεχνολογία ACTIVE, που καταπολεμά τη βρωμιά.»
Τα νέα καύσιμα απομακρύνουν από τον κινητήρα την επικίνδυνη βρωμιά και μπορούν να δώσουν περισσότερα χιλιόμετρα ανά γέμισμα.
Αξίζει να επισημανθεί ότι το ΒΡ Ultimate Diesel με τεχνολογία ACTIVE, μπορεί να προσφέρει μέχρι και 61 χλμ. περισσότερα ανά γέμισμα ενώ η BP Ultimate Unleaded 100 μέχρι και 46 χλμ. περισσότερα ανά γέμισμα, σε σύγκριση με τα κοινά καύσιμα. Επιπλέον, με συνεχή χρήση, όλα τα καύσιμα BP με τεχνολογία ACTIVE βοηθούν στη μείωση των πιθανοτήτων να χρειαστεί το αυτοκίνητό σας συντήρηση εκτός προγράμματος.
Όπως συμπλήρωσε στις δηλώσεις του ο κος Ρομπέρτο Καραχάννας, Γενικός Διευθυντής Εγχώριας & Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου ΕΛΠΕ:
«Όλα μας τα καύσιμα BP περιέχουν την τεχνολογία ACTIVE που καταπολεμά τη βρωμιά με δύο έξυπνους τρόπους: ενεργά μόρια προσκολλώνται στα βλαβερά κατάλοιπα, απομακρύνοντάς τα από τα κρίσιμα μέρη του κινητήρα και, επιπλέον, καλύπτουν τις μεταλλικές επιφάνειες του καθαρού κινητήρα, σχηματίζοντας ένα προστατευτικό στρώμα που εμποδίζει τα κατάλοιπα να στερεοποιούνται στο μέταλλο».
www.worldenergynews.gr