Έως το 2020 δε, θα δημιουργηθούν 43 κόμβοι μεταφορών και θα κατασκευαστούν 43 σιδηροδρομικές γραμμές.
Η Υπηρεσία Σιδηροδρομικών Μεταφορών Εμπορευματοκιβωτίων επεκτείνει το δίκτυο της, που ξεκινάει από την πόλη Τσενγκντού της επαρχίας Σετσουάν στη νοτιοδυτική Κίνα προς το Ρότερνταμ της Ολλανδίας, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Υπηρεσίας Cheng Jie.
Η Τσενγκντου συνδέεται ήδη σιδηροδρομικά με την Ολλανδική πόλη Τίλμπουργκ, από την οποία θα επεκταθεί προς το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας της τουλίπας, αλλά και της Ευρώπης.
Τα τρένα θα μεταφέρουν κατά κύριο λόγο μηχανολογικά και ηλεκτρικά είδη στο Ρότερνταμ, με το ταξίδι να διαρκεί 13 ημέρες.
Η Υπηρεσία Σιδηροδρομικών Μεταφορών Εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας έχει επίσης προγραμματίσει την κατασκευή σιδηροδρομικών δικτύων, βόρεια που θα συνδέουν την ασιατική χώρα με την Ρωσία, νοτιότερα για τη σύνδεσή της με την Γερμανία και νοτιότερα προς την Τουρκία και την νότια Ευρώπη.
Όπως είπε ο Cheng Jie, στόχος είναι να επεκταθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο και να συνδεθεί η Τσενγκντού με όσο το δυνατόν περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις στο μέλλον.
Η ζήτηση σιδηροδρομικών μεταφορών μεταξύ της Κίνας και της Ευρώπης, έχει αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια, καθώς αποτελεί μια πιο γρήγορη και ασφαλή εναλλακτική λύση στις θαλάσσιες μεταφορές.
Σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της Κίνας, τα δρομολόγια φορτηγών τρένων που θα συνδέουν την χώρα με την Ευρώπη, θα φθάσουν περίπου τα 5.000 κάθε χρόνο, από 1.881 που πραγματοποιούνται σήμερα.
Έως το 2020 δε, θα δημιουργηθούν 43 κόμβοι μεταφορών και θα κατασκευαστούν 43 σιδηροδρομικές γραμμές.
Οι εμπορικές συναλλαγές Κίνας-Ευρώπης μέσω σιδηροδρομικού δικτύου φθάνουν τα 17 δισ. δολάρια ετησίως.
Συνολικά το διμερές εμπόριο ανήλθε σε 3,51 τρισ. δολάρια ΗΠΑ το 2015.
www.worldenergynews.gr
Η Τσενγκντου συνδέεται ήδη σιδηροδρομικά με την Ολλανδική πόλη Τίλμπουργκ, από την οποία θα επεκταθεί προς το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας της τουλίπας, αλλά και της Ευρώπης.
Τα τρένα θα μεταφέρουν κατά κύριο λόγο μηχανολογικά και ηλεκτρικά είδη στο Ρότερνταμ, με το ταξίδι να διαρκεί 13 ημέρες.
Η Υπηρεσία Σιδηροδρομικών Μεταφορών Εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας έχει επίσης προγραμματίσει την κατασκευή σιδηροδρομικών δικτύων, βόρεια που θα συνδέουν την ασιατική χώρα με την Ρωσία, νοτιότερα για τη σύνδεσή της με την Γερμανία και νοτιότερα προς την Τουρκία και την νότια Ευρώπη.
Όπως είπε ο Cheng Jie, στόχος είναι να επεκταθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο και να συνδεθεί η Τσενγκντού με όσο το δυνατόν περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις στο μέλλον.
Η ζήτηση σιδηροδρομικών μεταφορών μεταξύ της Κίνας και της Ευρώπης, έχει αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια, καθώς αποτελεί μια πιο γρήγορη και ασφαλή εναλλακτική λύση στις θαλάσσιες μεταφορές.
Σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της Κίνας, τα δρομολόγια φορτηγών τρένων που θα συνδέουν την χώρα με την Ευρώπη, θα φθάσουν περίπου τα 5.000 κάθε χρόνο, από 1.881 που πραγματοποιούνται σήμερα.
Έως το 2020 δε, θα δημιουργηθούν 43 κόμβοι μεταφορών και θα κατασκευαστούν 43 σιδηροδρομικές γραμμές.
Οι εμπορικές συναλλαγές Κίνας-Ευρώπης μέσω σιδηροδρομικού δικτύου φθάνουν τα 17 δισ. δολάρια ετησίως.
Συνολικά το διμερές εμπόριο ανήλθε σε 3,51 τρισ. δολάρια ΗΠΑ το 2015.
www.worldenergynews.gr