
Βασικός στόχος στοίχμα της κυβέρνησης είναι η υποστήριξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος βρέθηκε στο αμαξοστάσιο του Ρέντη, μαζί με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, με αφορμή την κυκλοφορία 100 επιπλέον λεωφορείων.
«Χαίρομαι που πιστοποιώ ότι σήμερα αυτός ο σύνθετος σχεδιασμός υλοποιείται ακριβώς όπως τον έχουμε προγραμματίσει», δήλωσε ο πρωθυπουργός, προαναγγέλλοντας πως σκοπός είναι «να έχουμε 900 καινούργια λεωφορεία έως τα μέσα του 2025».
«Βέβαια δεν αρκεί μόνο να αντικαθιστούμε παλαιότερα λεωφορεία με νεότερα φιλικά προς το περιβάλλον, προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία, πολύ σημαντικό στοίχημα που έχουμε να κερδίσουμε είναι να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων έτσι ώστε, να μπορούν οι πολίτες να εξυπηρετούνται καλύτερα», πρόσθεσε.
«Χρειαζόμαστε περισσότερα λεωφορεία και περισσότερους οδηγούς. Το υπουργείο θα έχει πολύ σύντομα την ευκαιρία να παρουσιάσει τον συνολικό μας σχεδιασμό για την αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς στην πρωτεύουσα, όχι μόνο όσον αφορά στα λεωφορεία αλλά και τις παρεμβάσεις που θέλουμε να κάνουμε στο μετρό».
Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας που βρέθηκε επίσης στο σημείο τόνισε πως, «η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια προχωρά όπως ακριβώς είχαμε δεσμευτεί».
Αναλυτικά η δήλωση Μητσοτάκη
Ολοκληρώνοντας την επίσκεψη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε:
«Η στήριξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας αποτελεί ένα κεντρικό στοίχημα της κυβέρνησης και χαίρομαι που πιστοποιώ και σήμερα ότι αυτός ο σύνθετος σχεδιασμός υλοποιείται ακριβώς όπως τον έχουμε προγραμματίσει.
Είχα την ευκαιρία, σήμερα, να επιβλέψω καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία και λεωφορεία φυσικού αερίου, τα οποία εντάσσονται στο δυναμικό των λεωφορείων που εξυπηρετούν τις ευρύτερες ανάγκες του λεκανοπεδίου.
Σκοπός μας -και θα τον πετύχουμε- είναι να έχουμε 900 καινούργια λεωφορεία έως τα μέσα του 2025, αλλά βέβαια δεν αρκεί μόνο να αντικαθιστούμε παλαιότερα λεωφορεία με νεότερα φιλικά προς το περιβάλλον, προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία, το πολύ σημαντικό στοίχημα το οποίο πρέπει να κερδίσουμε είναι να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων, έτσι ώστε να μπορούν οι πολίτες να εξυπηρετούνται καλύτερα και γι’ αυτό χρειαζόμαστε, όχι μόνο περισσότερα λεωφορεία, αλλά και περισσότερους οδηγούς.
Το Υπουργείο θα έχει την ευκαιρία πολύ σύντομα να παρουσιάσει τον συνολικό μας σχεδιασμό για την αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην πρωτεύουσα, όχι μόνο όσον αφορά στα λεωφορεία, αλλά και τις παρεμβάσεις τις οποίες θέλουμε να κάνουμε στο Μετρό, για το πώς θα αντικαταστήσουμε παλιούς, εν πολλοίς απαρχαιωμένους συρμούς με καινούργιους και για το πώς -και εκεί κάνουμε μια προσπάθεια- να αυξήσουμε τη συχνότητα των δρομολογίων. Δεν νοείται μία πρωτεύουσα του 21ο αιώνα να μην έχει ένα σύγχρονο σύστημα Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Γνωρίζουμε ότι εδώ και πολλά χρόνια -και ως απότοκο της κρίσης- δεν είχαν γίνει ουσιαστικές επενδύσεις, ειδικά στα λεωφορεία μας. Τρέχουμε, λοιπόν, με μεγάλη ταχύτητα να καλύψουμε το χαμένο χρόνο, έχοντας πάντα στο μυαλό μας την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, τους οποίους θέλουμε να στρέψουμε προς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αξιοποιώντας και τις καινούργιες τεχνολογίες, όπως το tap-and-ride, το οποίο με χαρά βλέπω ότι ήδη το έχουν αγκαλιάσει, ειδικά οι νεότεροι συμπολίτες μας.
Οπότε θα περιμένετε λίγο να δείτε και τη συνολική παρουσίαση του Υπουργείου τις επόμενες μέρες, για να δείτε το σχεδιασμό της κυβέρνησης σε όλη του την έκταση».
Από την πλευρά του, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε: «Η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, για 1η φορά μετά από 15 χρόνια, προχωρά, με βάση τις δεσμεύσεις μας. Αυτές τις ημέρες κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας επιπλέον 100 9μετρα, ηλεκτρικά λεωφορεία, όλα με ενσωματωμένη τη δυνατότητα πληρωμής κομίστρου με κάρτα, και τις επόμενες ημέρες θα προστεθούν 27 18μετρα, φυσικού αερίου λεωφορεία, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό νέων λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αττικής στα 405.
Ο στόχος παραμένει για συνολικό αριθμό 950 νέων λεωφορείων εφέτος, ενώ βγήκε και νέος διαγωνισμός, για 125 νέα λεωφορεία μέσα στο 2026. Όλα αυτά βελτιώνουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την προσβασιμότητα των μεταφορών»
«Χαίρομαι που πιστοποιώ ότι σήμερα αυτός ο σύνθετος σχεδιασμός υλοποιείται ακριβώς όπως τον έχουμε προγραμματίσει», δήλωσε ο πρωθυπουργός, προαναγγέλλοντας πως σκοπός είναι «να έχουμε 900 καινούργια λεωφορεία έως τα μέσα του 2025».
«Βέβαια δεν αρκεί μόνο να αντικαθιστούμε παλαιότερα λεωφορεία με νεότερα φιλικά προς το περιβάλλον, προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία, πολύ σημαντικό στοίχημα που έχουμε να κερδίσουμε είναι να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων έτσι ώστε, να μπορούν οι πολίτες να εξυπηρετούνται καλύτερα», πρόσθεσε.
«Χρειαζόμαστε περισσότερα λεωφορεία και περισσότερους οδηγούς. Το υπουργείο θα έχει πολύ σύντομα την ευκαιρία να παρουσιάσει τον συνολικό μας σχεδιασμό για την αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς στην πρωτεύουσα, όχι μόνο όσον αφορά στα λεωφορεία αλλά και τις παρεμβάσεις που θέλουμε να κάνουμε στο μετρό».
Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας που βρέθηκε επίσης στο σημείο τόνισε πως, «η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια προχωρά όπως ακριβώς είχαμε δεσμευτεί».
Αναλυτικά η δήλωση Μητσοτάκη
Ολοκληρώνοντας την επίσκεψη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε:
«Η στήριξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας αποτελεί ένα κεντρικό στοίχημα της κυβέρνησης και χαίρομαι που πιστοποιώ και σήμερα ότι αυτός ο σύνθετος σχεδιασμός υλοποιείται ακριβώς όπως τον έχουμε προγραμματίσει.
Είχα την ευκαιρία, σήμερα, να επιβλέψω καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία και λεωφορεία φυσικού αερίου, τα οποία εντάσσονται στο δυναμικό των λεωφορείων που εξυπηρετούν τις ευρύτερες ανάγκες του λεκανοπεδίου.
Σκοπός μας -και θα τον πετύχουμε- είναι να έχουμε 900 καινούργια λεωφορεία έως τα μέσα του 2025, αλλά βέβαια δεν αρκεί μόνο να αντικαθιστούμε παλαιότερα λεωφορεία με νεότερα φιλικά προς το περιβάλλον, προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία, το πολύ σημαντικό στοίχημα το οποίο πρέπει να κερδίσουμε είναι να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων, έτσι ώστε να μπορούν οι πολίτες να εξυπηρετούνται καλύτερα και γι’ αυτό χρειαζόμαστε, όχι μόνο περισσότερα λεωφορεία, αλλά και περισσότερους οδηγούς.
Το Υπουργείο θα έχει την ευκαιρία πολύ σύντομα να παρουσιάσει τον συνολικό μας σχεδιασμό για την αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην πρωτεύουσα, όχι μόνο όσον αφορά στα λεωφορεία, αλλά και τις παρεμβάσεις τις οποίες θέλουμε να κάνουμε στο Μετρό, για το πώς θα αντικαταστήσουμε παλιούς, εν πολλοίς απαρχαιωμένους συρμούς με καινούργιους και για το πώς -και εκεί κάνουμε μια προσπάθεια- να αυξήσουμε τη συχνότητα των δρομολογίων. Δεν νοείται μία πρωτεύουσα του 21ο αιώνα να μην έχει ένα σύγχρονο σύστημα Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Γνωρίζουμε ότι εδώ και πολλά χρόνια -και ως απότοκο της κρίσης- δεν είχαν γίνει ουσιαστικές επενδύσεις, ειδικά στα λεωφορεία μας. Τρέχουμε, λοιπόν, με μεγάλη ταχύτητα να καλύψουμε το χαμένο χρόνο, έχοντας πάντα στο μυαλό μας την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, τους οποίους θέλουμε να στρέψουμε προς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αξιοποιώντας και τις καινούργιες τεχνολογίες, όπως το tap-and-ride, το οποίο με χαρά βλέπω ότι ήδη το έχουν αγκαλιάσει, ειδικά οι νεότεροι συμπολίτες μας.
Οπότε θα περιμένετε λίγο να δείτε και τη συνολική παρουσίαση του Υπουργείου τις επόμενες μέρες, για να δείτε το σχεδιασμό της κυβέρνησης σε όλη του την έκταση».
Από την πλευρά του, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε: «Η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, για 1η φορά μετά από 15 χρόνια, προχωρά, με βάση τις δεσμεύσεις μας. Αυτές τις ημέρες κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας επιπλέον 100 9μετρα, ηλεκτρικά λεωφορεία, όλα με ενσωματωμένη τη δυνατότητα πληρωμής κομίστρου με κάρτα, και τις επόμενες ημέρες θα προστεθούν 27 18μετρα, φυσικού αερίου λεωφορεία, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό νέων λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αττικής στα 405.
Ο στόχος παραμένει για συνολικό αριθμό 950 νέων λεωφορείων εφέτος, ενώ βγήκε και νέος διαγωνισμός, για 125 νέα λεωφορεία μέσα στο 2026. Όλα αυτά βελτιώνουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την προσβασιμότητα των μεταφορών»
www.worldenergynews.gr