
Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τα δεδομένα που εξέτασε η ομάδα εκπαιδευτών γονέων με έδρα το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη
Προφανώς, κατά τον χρόνο αιχμής φόρτισης του έτους στις ΗΠΑ, η γρήγορη φόρτιση EV αυξήθηκε σχεδόν κατά 50% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2023. Αυτός ο χρόνος αιχμής φόρτισης είναι η εβδομάδα των Ευχαριστιών.
«Κατά τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εβδομάδας των Ευχαριστιών, οι δημόσιοι σταθμοί γρήγορης φόρτισης στις ΗΠΑ παρουσίασαν σχεδόν 50% αύξηση στις συνεδρίες χρέωσης σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2023.
Ωστόσο, η πραγματική χρήση μειώθηκε ελαφρά λόγω της αύξησης σχεδόν 50% στον αριθμό των πρόσθετων νέων διαθέσιμων θυρών γρήγορης φόρτισης», γράφει η ομάδα Paren (ομάδα εκπαιδευτών γονέων με έδρα το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη).
Συγκεκριμένα, η Paren εξέτασε δεδομένα από αυτούς που θεώρησαν ότι ήταν «ταξιδιωτικοί» σταθμοί, από τη Δευτέρα έως την Κυριακή της εβδομάδας των Ευχαριστιών.
«Η Μαύρη Παρασκευή του 2024 σημείωσε αύξηση 54% στις συνεδρίες χρέωσης σε σύγκριση με το 2023, ενώ η Τετάρτη, μια ημέρα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών είχε τη χαμηλότερη ετήσια αύξηση σε περιόδους σύνδεσης (39%). Η συνολική μέση ετήσια αύξηση για την εβδομάδα ήταν 48%.
Παρά την 48% περισσότερη γρήγορη φόρτιση, το ποσοστό χρήσης σε αυτούς τους «ταξιδιωτικούς σταθμούς» ήταν 22%, από 24% το προηγούμενο έτος. Αυτό σημαίνει ότι η υποδομή φόρτισης αυξήθηκε ελαφρώς περισσότερο από την ανάγκη για γρήγορη φόρτιση. Αυτό θα πρέπει να είναι εξαιρετικά νέα για όποιον ανησυχεί ότι η υποδομή γρήγορης φόρτισης EV δεν αναπτύσσεται αρκετά γρήγορα.
Ακολουθούν ορισμένες περισσότερες λεπτομέρειες από την ομάδα Paren σχετικά με τα ποσοστά χρήσης:
«Η Κυριακή μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών είχε το υψηλότερο ποσοστό χρησιμοποίησης για την εβδομάδα στο 25%, που σημαίνει ότι ο μέσος σταθμός γρήγορης φόρτισης ταξιδιού… στις ΗΠΑ είδε 6 ώρες ηλεκτρικών οχημάτων συνδεδεμένα. και χρέωση για την ημέρα. Αυτό ισοδυναμεί με περίπου 10 περιόδους φόρτισης.
Είναι ενδιαφέρον ότι το ποσοστό χρήσης 25% για την Κυριακή ήταν ελαφρώς υψηλότερο από το ποσοστό 24% για το Σάββατο, παρόλο που το Σάββατο σημειώθηκε υψηλότερος όγκος συνεδριών χρέωσης. Αυτό οφείλεται πιθανότατα στο υψηλότερο ποσοστό οδηγών την Κυριακή που χρεώνουν περισσότερα λεπτά για να φτάσουν στον προορισμό τους, ενώ μεγάλο μέρος του όγκου της περιόδου φόρτισης του Σαββάτου μπορεί να ήταν περισσότερο για την προσθήκη αυτονομίας, τη συμπλήρωση για τοπικά ταξίδια και την προετοιμασία για τη μεγάλη διαδρομή στο σπίτι Κυριακή».
Ο «Δείκτης Αξιοπιστίας Paren» αυξήθηκε κατά 3,4 ποσοστιαίες μονάδες φέτος, φτάνοντας το 85,5%.
Το 85,5% εξακολουθεί να μην είναι σχεδόν αρκετό, αλλά τουλάχιστον είναι ένα αξιοσημείωτο βήμα από την αξιοπιστία 82,1%.
Το πρότυπο υποτίθεται ότι είναι 97%, αλλά προφανώς υπάρχουν κενά που επιτρέπουν να συνεχιστούν οι αστοχίες στην αξιοπιστία φόρτισης EV.
«Ενώ πολλοί χειριστές σημείων φόρτισης (CPO) ισχυρίζονται ότι τα ποσοστά χρόνου λειτουργίας πληρούν ή υπερβαίνουν τις ελάχιστες απαιτήσεις 97% της Εθνικής Υποδομής Ηλεκτρικών Οχημάτων (NEVI), αυτή η μέτρηση συνήθως καταγράφει μόνο εάν το σύστημα φόρτισης ήταν ενεργοποιημένο, όχι εάν ένας οδηγός ήταν πραγματικά ικανός για να ολοκληρώσετε μια περίοδο φόρτισης».
www.worldenergynews.gr