Η Tesla υπήρξε πάντα μια καινοτόμος εταιρεία και τα EVs διαμόρφωσαν το όραμά της για τον κόσμο ως πρωτοπόρος της πράσινης κινητικότητας. Ωστόσο, αυτό που ξάφνιασε πολλούς είναι ότι ο Έλον Μασκ εστιάζει τώρα την Tesla στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Αυτή η κίνηση, σύμφωνα με το Eco News, που πρόκειται να ξεκινήσει το 2025, έχει αφήσει πολλούς ειδικούς του κλάδου και καταναλωτές να αναρωτιούνται για τις συνέπειες αυτής της αλλαγής κατεύθυνσης. Έχοντας εισέλθει σε αυτή τη νέα σφαίρα, είναι προφανές ότι όλα πρόκειται να γίνουν σημαντικά πιο δαπανηρά.
Οι κυψέλες υδρογόνου
Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, οι οποίες παράγουν ρεύμα από το υδρογόνο και έχουν νερό και θερμότητα ως τις μόνες εκπομπές, έχουν πολλά πιθανά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, συμπεριλαμβανομένων μικρότερων διαστημάτων ανεφοδιασμού και μεγαλύτερες εμβέλειες. Αυτή η τεχνολογία, ωστόσο, απαιτεί πολλή έρευνα και περισσότερες υποδομές, κάτι που θα είναι πολύ ακριβό για την Tesla.
Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου θα μπορούσαν να είναι ένας τρόπος με τον οποίο τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να λύσουν ορισμένα από τα κύρια προβλήματά τους, όπως ο μεγάλος χρόνος φόρτισης και η μικρή εμβέλεια. Το κόστος κατασκευής οχημάτων κυψελών καυσίμου και η απαραίτητη υποδομή ανεφοδιασμού θα ασκήσουν βραχυπρόθεσμα ανοδική πίεση στα αυτοκίνητα Tesla.
Δυσκολίες εφαρμογής
Μία από τις κύριες προκλήσεις που έχει επιβραδύνει τη χρήση οχημάτων υδρογόνου είναι η απουσία επαρκών δομών. Αλλά και το γεγονός ότι οι σταθμοί ανεφοδιασμού με υδρογόνο εξακολουθούν να είναι περιορισμένοι.
Η Tesla ανυπομονεί να δημιουργήσει τους σταθμούς υδρογόνου της, αλλά αυτή η επένδυση απαιτεί επίσης χρόνο. Η εγκατάσταση αυτών των σταθμών σε αγροτικές περιοχές θα είναι δαπανηρή για τους καταναλωτές. Αλλά και η παραγωγή πράσινου υδρογόνου καθιστά τη διαδικασία ακόμη πιο περίπλοκη και δαπανηρή.
www.worldenergynews.gr