Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος, η συνολική παγκόσμια κατανάλωση μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα (EVs) ήταν στα 285,4 GWh
Η κινεζική CATL συνέχισε να είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου, μολονότι βέβαια το μερίδιό της στην παγκόσμια πίτα συνέχισε να μειώνεται, ενώ αντίθετα της επίσης κινεζικής BYD συνεχίζει να αυξάνεται.
Σύμφωνα με το Cnev post, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος, η συνολική παγκόσμια κατανάλωση μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα (EVs) ήταν στα 285,4 GWh, αυξημένη κατά 23,0% από 232,1 GWh την ίδια περίοδο πέρυσι, με βάση τα στοιχεία που δημοσίευσε την Παρασκευή (06/9) η νοτιοκορεατική εταιρεία έρευνας αγοράς SNE Research.
Οι εγκαταστάσεις μπαταριών της CATL την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου ανήλθαν σε 107 GWh, αυξημένες κατά 31,1% από τις 81,6 GWh την ίδια περίοδο πέρυσι.
Ο κινεζικός γίγαντας των μπαταριών συνέχισε να κατατάσσεται πρώτος στον κόσμο με μερίδιο 37,5% και παρέμεινε ο μοναδικός προμηθευτής μπαταριών στον κόσμο με μερίδιο άνω του 30% στην παγκόσμια αγορά.
Αυτό είναι υψηλότερο από το μερίδιο 35,2% της περιόδου Ιανουαρίου-Μαΐου 2023, αλλά λίγο χαμηλότερο από το μερίδιο 37,7% της περιόδου Ιανουαρίου-Απριλίου 2024.
Οι εγκαταστάσεις μπαταριών της BYD κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου ήταν 44,9 GWh, αυξημένες κατά 21,1% από τις 37,0 GWh την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η εταιρεία κατέλαβε τη δεύτερη θέση την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου με μερίδιο 15,7%, μειωμένο από 16,0% την ίδια περίοδο πέρυσι, αλλά αυξημένο από το 15,4% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου.
Η BYD έπεσε κάτω από την LG Energy Solution την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου, αλλά ανέκτησε έδαφος έναντι της νοτιοκορεατικής εταιρείας την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου.
Ο εγκατεστημένος όγκος μπαταριών της LG Energy Solution την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου ήταν 35,9 GWh, αυξημένος κατά 5,6% σε ετήσια βάση.
Η νοτιοκορεατική εταιρεία ήταν τρίτη με μερίδιο 12,6% την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου, σε σχέση με το 14,7% ένα χρόνο νωρίτερα και το 13% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου.
Η νοτιοκορεατική SK On ήταν τέταρτη με μερίδιο 4,9%, ενώ η Samsung SDI και η ιαπωνική Panasonic ήταν πέμπτη και έκτη με μερίδιο 4,8% και 4,7% αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην κατάταξη Ιανουαρίου-Απριλίου, το μερίδιο της Samsung SDI ήταν υψηλότερο από αυτό της SK On, η οποία βρισκόταν στην τέταρτη θέση.
Οι κινεζικές CALB, Eve Energy, Gotion High-tech και Sunwoda κατέλαβαν την έβδομη, όγδοη, ένατη και δέκατη θέση, με μερίδια 4,5%, 2,4%, 2,3% και 2,1%, αντίστοιχα, στην κατάταξη Ιανουαρίου-Μαΐου.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με το Cnev post, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος, η συνολική παγκόσμια κατανάλωση μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα (EVs) ήταν στα 285,4 GWh, αυξημένη κατά 23,0% από 232,1 GWh την ίδια περίοδο πέρυσι, με βάση τα στοιχεία που δημοσίευσε την Παρασκευή (06/9) η νοτιοκορεατική εταιρεία έρευνας αγοράς SNE Research.
Οι εγκαταστάσεις μπαταριών της CATL την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου ανήλθαν σε 107 GWh, αυξημένες κατά 31,1% από τις 81,6 GWh την ίδια περίοδο πέρυσι.
Ο κινεζικός γίγαντας των μπαταριών συνέχισε να κατατάσσεται πρώτος στον κόσμο με μερίδιο 37,5% και παρέμεινε ο μοναδικός προμηθευτής μπαταριών στον κόσμο με μερίδιο άνω του 30% στην παγκόσμια αγορά.
Αυτό είναι υψηλότερο από το μερίδιο 35,2% της περιόδου Ιανουαρίου-Μαΐου 2023, αλλά λίγο χαμηλότερο από το μερίδιο 37,7% της περιόδου Ιανουαρίου-Απριλίου 2024.
Οι εγκαταστάσεις μπαταριών της BYD κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου ήταν 44,9 GWh, αυξημένες κατά 21,1% από τις 37,0 GWh την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η εταιρεία κατέλαβε τη δεύτερη θέση την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου με μερίδιο 15,7%, μειωμένο από 16,0% την ίδια περίοδο πέρυσι, αλλά αυξημένο από το 15,4% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου.
Η BYD έπεσε κάτω από την LG Energy Solution την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου, αλλά ανέκτησε έδαφος έναντι της νοτιοκορεατικής εταιρείας την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου.
Ο εγκατεστημένος όγκος μπαταριών της LG Energy Solution την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου ήταν 35,9 GWh, αυξημένος κατά 5,6% σε ετήσια βάση.
Η νοτιοκορεατική εταιρεία ήταν τρίτη με μερίδιο 12,6% την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου, σε σχέση με το 14,7% ένα χρόνο νωρίτερα και το 13% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου.
Η νοτιοκορεατική SK On ήταν τέταρτη με μερίδιο 4,9%, ενώ η Samsung SDI και η ιαπωνική Panasonic ήταν πέμπτη και έκτη με μερίδιο 4,8% και 4,7% αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην κατάταξη Ιανουαρίου-Απριλίου, το μερίδιο της Samsung SDI ήταν υψηλότερο από αυτό της SK On, η οποία βρισκόταν στην τέταρτη θέση.
Οι κινεζικές CALB, Eve Energy, Gotion High-tech και Sunwoda κατέλαβαν την έβδομη, όγδοη, ένατη και δέκατη θέση, με μερίδια 4,5%, 2,4%, 2,3% και 2,1%, αντίστοιχα, στην κατάταξη Ιανουαρίου-Μαΐου.
www.worldenergynews.gr