Ενέργεια

Η Volvo αποφάσισε να μην πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030

Η Volvo αποφάσισε να μην πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030

Οι μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς ανάγκασαν τη γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία να εγκαταλείψει το στόχο της αποκλειστικής παραγωγής EV - Άλλοι «εκπρόσωποι» του εν λόγω κλάδου που κάνουν το ίδιο

Αλλαγή πλεύσης ως προς το στόχο της για το 2030 από την Volvo. Η παγκοσμίου φήμης αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να μην παράγει μόνο EV, παρότι πριν από 3 χρόνια είχε αποφασίσει το αντίθετο.

Ο λόγος είναι οι μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς.

Πλέον εκτιμά ότι θα πουλά και ορισμένα υβριδικά οχήματα έως τότε.

Όντως ο κλάδος των αυτοκινητοβιομηχανιών αντιμετωπίζει επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα σε ορισμένες μεγάλες αγορές και αβεβαιότητα, λόγω της επιβολής δασμών στα ηλεκτρικά που κατασκευάζονται στην Κίνα.

Η Volvo αναμένει τώρα ότι τουλάχιστον το 90% της παραγωγής της θα αποτελείται τόσο από ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο και από plug-in υβριδικά μέχρι το 2030.

Η σουηδική εταιρεία ενδέχεται επίσης να πουλήσει έναν μικρό αριθμό λεγόμενων ήπιων υβριδικών τα οποία είναι πιο συμβατικά οχήματα με περιορισμένη ηλεκτρική υποβοήθηση.

«Είμαστε απόλυτοι στην πεποίθησή μας ότι το μέλλον μας είναι ηλεκτρικό. Ωστόσο, είναι σαφές ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι γραμμική και οι πελάτες και οι αγορές κινούνται με διαφορετικές ταχύτητες», δήλωσε ο Jim Rowan (Διευθύνων σύμβουλος της Volvo).

 

Αιτίες μείωσης της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων

Η αυτοκινητοβιομηχανία πρόσθεσε ότι το επιχειρηματικό κλίμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει αλλάξει, λόγω παραγόντων όπως η αργή ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης και η απόσυρση των κινήτρων για τους καταναλωτές.

Η επιβράδυνση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων έχει γίνει αισθητή ιδιαίτερα στην Ευρώπη, εν μέρει λόγω της λήξης των επιδοτήσεων για αγορές σε χώρες όπως η Γερμανία. Οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 11% τον Ιούλιο.

Η Volvo ανήκει κατά πλειοψηφία στον κινεζικό γίγαντα αυτοκινήτων Geely και επειδή χρησιμοποιεί εργοστάσια στην Κίνα, θα επηρεαστεί από τους δασμούς στις εισαγωγές κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

Την περασμένη εβδομάδα, ο Καναδάς ανακοίνωσε ότι επιβάλλει δασμούς 100% στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάζονται στην Κίνα, ακολουθώντας τις παρόμοιες ανακοινώσεις που έχουν γίνει τελευταία από τις ΗΠΑ και την ΕΕ.

Οι δυτικές χώρες έχουν κατηγορήσει την Κίνα ότι επιδοτεί τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της, δίνοντας στους κατασκευαστές αυτοκινήτων της ένα άδικο πλεονέκτημα.


Βιομηχανίες αυτοκινήτων με μειωμένη παραγωγή
ΕV

Εκτός από την Volvo η οποία παραδοσιακά επιδεικνύει τα περιβαλλοντικά της διαπιστευτήρια, υπάρχουν και άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες (General Motors και Ford) που αναγκάστηκαν να περιορίσουν τις φιλοδοξίες τους στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σημειώνει το BBC.

Η Ford αναγκάστηκε επίσης να περιορίσει τις φιλοδοξίες της στην ηλεκτροκίνηση τελευταία, καθώς μόλις τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε ότι καταργεί τα σχέδια για ένα μεγάλο πλήρως ηλεκτρικό SUV και αναβάλλει την κυκλοφορία του επόμενου ηλεκτρικού φορτηγού της.

Η General Motors έχει επίσης περιορίσει τους στόχους παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων τον τελευταίο χρόνο.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης