Η καινοτόμα καμπάνια της nrg που κατέκτησε το κοινό και αναδείχθηκε κορυφαία στα Effie Awards
Η nrg απέσπασε το ανώτατο βραβείο Gold Effie στην κατηγορία της Ενέργειας στα Effie Awards Hellas 2024, για την εξαιρετική αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής της καμπάνιας "Η μαμά του κυρίου που δουλεύει στην nrg". Η καμπάνια αυτή, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Frank & Fame, ξεχώρισε για την καινοτομία, την αυθεντικότητα και την ικανότητά της να συνδεθεί συναισθηματικά με το κοινό.
Τα Effie Awards, η κορυφαία διάκριση στον χώρο του marketing και της επικοινωνίας, αποτελούν τη μοναδική διεθνή αναγνώριση για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Αυτή η βράβευση, λοιπόν, αναδεικνύει τη δέσμευση της nrg να δημιουργεί καμπάνιες που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα με τα εμπορικά αποτελέσματα, ενδυναμώνοντας τη θέση της στην ανταγωνιστική αγορά της ενέργειας.
Η καμπάνια "Η μαμά του κυρίου που δουλεύει στην nrg" αξιοποίησε την ιδέα της Ελληνίδας μητέρας ως τον καλύτερο διαφημιστή, προσφέροντας ένα μήνυμα που ήταν απλό και αυθεντικό. Μέσα από το χιούμορ και τη ζεστασιά, η καμπάνια κατόρθωσε να επικοινωνήσει την υπεροχή και την αξιοπιστία της nrg, κάνοντας τη διαφορά σε μια αγορά με απαιτητικούς καταναλωτές που αναζητούν ενημέρωση σε ένα πολύπλοκο τοπίο.
Η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα της αφοσίωσης και της σκληρής δουλειάς της ομάδας marketing της nrg, που με το πάθος και τη δημιουργικότητά της κατάφερε να ξεχωρίσει. Παράλληλα, η σπουδαία αυτή αναγνώριση αποτελεί για την nrg μια επιβεβαίωση ότι η φαντασία και η αυθεντικότητα μπορούν να κάνουν τη διαφορά, μετατρέποντας τις ιδέες σε εμπειρίες που αγγίζουν το κοινό με ουσιαστικό τρόπο.