Έγκριση της χρηματοδότησης του έργου που εντάχθηκε στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα έτη 2021-2015
Αντικείμενο της δράσης, που θα εκτελεσθεί στο πλαίσιο της 7ης συμπληρωματικής σύμβασης του βασικού έργου της κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης, περιλαμβάνει το άνοιγμα οδών πρόσβασης στον σταθμό, που σήμερα παραμένει σε απομόνωση, καθώς και τη δημιουργία ενός σύγχρονου σταθμού μετεπιβίβασης αστικών λεωφορείων, ταξί και ΙΧ.
Ειδικότερα, θα διανοιχθεί η εγκάρσια αρτηρία Μιχαήλ Ψελλού, που σήμερα δεν είναι προσβάσιμη σε πεζούς και οχήματα, μήκους 500 μέτρων, μεταξύ των κόμβων με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών και την οδό Παπαναστασίου – Αλλατίνη. Ακόμα, θα γίνει αναδιαμόρφωση των βασικών ισόπεδων κόμβων σύνδεσης της Μιχαήλ Ψελλού με τις παραπάνω οδούς, καθώς και των κλάδων σύνδεσης των σχετικών ανισόπεδων και ισόπεδων κόμβων.
Οι αναβαθμισμένες οδοί θα έχουν μήκος 1,22 χλμ.
Όσον αφορά, δε, στον σύγχρονο Σταθμό Μετεπιβίβασης, στον ευρύτερο χώρο αυτού, θα ανεγερθεί και ισόγειο κτήριο, εμβαδού περίπου 90 τ.μ., που προορίζεται για την υποχρεωτική ανάπαυση των οδηγών των αστικών λεωφορείων κατά την διάρκεια του ωραρίου εργασίας, και την κατασκευή χώρου ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.
Το βασικό έργο του μετρό Θεσσαλονίκης κατασκευάζεται από την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – Webuild – Hitachi Rail.
www.worldenergynews.gr