Οι συμφωνίες υπεγράφησαν κατά τη διάρκεια τελετής που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του κολοσσού στη Ντόχα
Ο γίγαντας του LNG QatarEnergy, δήλωσε την Κυριακή (31/3) ότι υπέγραψε τέσσερις μακροπρόθεσμες συμφωνίες με ασιατικές εταιρείες για τη ναύλωση 19 πλοίων μεταφοράς LNG στο πλαίσιο της δεύτερης φάσης του μαζικού προγράμματος ναυπήγησης πλοίων.
Σύμφωνα με το LNG Prime, o υπουργός Ενέργειας του Κατάρ και διευθύνων σύμβουλος της QatarEnergy, Saad Sherida Al-Kaabi, υπέγραψε τις συμφωνίες κατά τη διάρκεια τελετής που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του κολοσσού στη Ντόχα και στην οποία συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη της QatarEnergy, της QatarEnergy LNG και των τεσσάρων πλοιοκτητριών εταιρειών.
Στο πλαίσιο των συμφωνιών, η κρατική QatarEnergy θα ναυλώσει έξι πλοία χωρητικότητας 174.000 κ.μ. από την κινεζική CMES LNG Carrier Investment, έξι πλοία από μια μονάδα της κινεζικής Shandong Marine, την Shandong Marine Energy (Singapore), τρία πλοία από την MISC της Μαλαισίας και τέσσερα πλοία από μια κοινοπραξία της ιαπωνικής K Line και της νοτιοκορεατικής Hyundai Glovis.
Η QatarEnergy ανέφερε σε δήλωσή της αργότερα την ίδια μέρα ότι αυτά τα 15 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου κατασκευάζονται στη Samsung Heavy Industries της Νότιας Κορέας.
Τα 18 πλοία Q-Max
Το WEN είχε γράψει πριν λίγες μέρες, ότι η QatarEnergy είχε επιλέξει πλοιοκτήτες για την ιδιοκτησία και εκμετάλλευση 18 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου Q-Max και 15 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου χωρητικότητας 174.000 κ.μ. στο πλαίσιο του προγράμματός της.
Η εταιρεία από το Κατάρ έκλεισε 15 πλοία στη νοτιοκορεατική Samsung Heavy Industries τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους και η Shandong Marine και η CMES θα έχουν από έξι από αυτά τα πλοία, ενώ η MISC θα έχει τρία πλοία.
Όσον αφορά τα τέσσερα πλοία που η QatarEnergy ναύλωσε από την K Line και τη Hyundai Glovis, τα πλοία αυτά κατασκευάζονται στην Hanwha Ocean, γνωστή προηγουμένως ως DSME, δήλωσε η QatarEnergy.
Η Hanwha Ocean υπέγραψε πρόσφατα μνημόνιο για 12 πλοία μεταφοράς LNG που συνδέονται με το ναυπηγικό πρόγραμμα της QatarEnergy και στη συνέχεια εξασφάλισε παραγγελία για 8 πλοία μεταφοράς LNG αξίας περίπου 1,84 δισ. δολαρίων.
Οκτώ από αυτά τα πλοία θα ανήκουν στην Nakilat, η έδρα της οποίας βρίσκεται επίσης στο Κατάρ.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με το LNG Prime, o υπουργός Ενέργειας του Κατάρ και διευθύνων σύμβουλος της QatarEnergy, Saad Sherida Al-Kaabi, υπέγραψε τις συμφωνίες κατά τη διάρκεια τελετής που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του κολοσσού στη Ντόχα και στην οποία συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη της QatarEnergy, της QatarEnergy LNG και των τεσσάρων πλοιοκτητριών εταιρειών.
Στο πλαίσιο των συμφωνιών, η κρατική QatarEnergy θα ναυλώσει έξι πλοία χωρητικότητας 174.000 κ.μ. από την κινεζική CMES LNG Carrier Investment, έξι πλοία από μια μονάδα της κινεζικής Shandong Marine, την Shandong Marine Energy (Singapore), τρία πλοία από την MISC της Μαλαισίας και τέσσερα πλοία από μια κοινοπραξία της ιαπωνικής K Line και της νοτιοκορεατικής Hyundai Glovis.
Η QatarEnergy ανέφερε σε δήλωσή της αργότερα την ίδια μέρα ότι αυτά τα 15 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου κατασκευάζονται στη Samsung Heavy Industries της Νότιας Κορέας.
Τα 18 πλοία Q-Max
Το WEN είχε γράψει πριν λίγες μέρες, ότι η QatarEnergy είχε επιλέξει πλοιοκτήτες για την ιδιοκτησία και εκμετάλλευση 18 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου Q-Max και 15 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου χωρητικότητας 174.000 κ.μ. στο πλαίσιο του προγράμματός της.
Η εταιρεία από το Κατάρ έκλεισε 15 πλοία στη νοτιοκορεατική Samsung Heavy Industries τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους και η Shandong Marine και η CMES θα έχουν από έξι από αυτά τα πλοία, ενώ η MISC θα έχει τρία πλοία.
Όσον αφορά τα τέσσερα πλοία που η QatarEnergy ναύλωσε από την K Line και τη Hyundai Glovis, τα πλοία αυτά κατασκευάζονται στην Hanwha Ocean, γνωστή προηγουμένως ως DSME, δήλωσε η QatarEnergy.
Η Hanwha Ocean υπέγραψε πρόσφατα μνημόνιο για 12 πλοία μεταφοράς LNG που συνδέονται με το ναυπηγικό πρόγραμμα της QatarEnergy και στη συνέχεια εξασφάλισε παραγγελία για 8 πλοία μεταφοράς LNG αξίας περίπου 1,84 δισ. δολαρίων.
Οκτώ από αυτά τα πλοία θα ανήκουν στην Nakilat, η έδρα της οποίας βρίσκεται επίσης στο Κατάρ.
www.worldenergynews.gr