Τελευταία Νέα

Η ανακύκλωση μπαταριών EV μπορεί να καλύψει κενά εφοδιασμού ορυκτών

Η ανακύκλωση μπαταριών EV μπορεί να καλύψει κενά εφοδιασμού ορυκτών

Ερωτήματα για την επαναχρησιμοποίηση μπαταριών - Προγραμματισμένες επενδύσεις και πολιτικές ενόψει του 2030 (rmi.org)

Όσο αυξάνεται η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα (EV), τόσο αυξάνεται η ζήτηση για μπαταρίες που τα τροφοδοτούν.

 

Σύμφωνα με το rmi.org, πολλοί ανησυχούν ότι η σημερινή αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών EVB (EVB) δεν θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε αυτήν την αυξημένη ζήτηση.

Σήμερα, η αλυσίδα εφοδιασμού είναι ευάλωτη σε διαταραχές λόγω γεωπολιτικών, μεταβαλλόμενων εμπορικών συμμαχιών, ακραίων καιρικών συνθηκών και πολλών άλλους παράγοντες.

 

Ανησυχία για την ικανότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας

Τα τμήματα ανάντη (εξόρυξη ορυκτών), μέση ροή (εξευγενισμός υλικών σε κυψέλες μπαταρίας) και κατάντη (συναρμολόγηση μπαταριών) υπάρχουν σε λίγες μόνο χώρες.

Εάν η ανάντη ή η μέση ροή σε μία μόνο από αυτές τις χώρες διαταραχθεί, τα αποτελέσματα αντηχούν παγκοσμίως, εμποδίζοντας την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.

Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί η ικανότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας να παρέχει αρκετά από τα ορυκτά που πηγαίνουν στα EVB.

Υπάρχει όμως και το ερώτημα της εγχώριας χωρητικότητας μεσαίου ρεύματος: Έχουν οι Ηνωμένες Πολιτείες τις απαραίτητες εγκαταστάσεις για την επεξεργασία και τη διύλιση αυτών των ορυκτών σε υλικά ποιότητας μπαταρίας;

 

Η ανάγκη για κυκλική οικονομία μπαταρίας

Σε μια κυκλική οικονομία μπαταρίας, οι μπαταρίες στο τέλος της ζωής τους επαναχρησιμοποιούνται ή ανακυκλώνονται.

 

Ειδικότερα:

Οι επαναχρησιμοποιημένες μπαταρίες μπορούν να ανακαινιστούν και στη συνέχεια να τοποθετηθούν σε ένα EV.

Οι επαναχρησιμοποιημένες μπαταρίες εξυπηρετούν έναν νέο σκοπό που δεν είναι EV (π.χ. σταθερή αποθήκευση). Η ανακύκλωση περιλαμβάνει την εξαγωγή ακατέργαστων ορυκτών από μπαταρίες στο τέλος του κύκλου ζωής τους και τη χρήση τους σε άλλο προϊόν.

Με την επανακυκλοφορία των ορυκτών από τα EVB στο τέλος του κύκλου ζωής τους, μπορούμε να μειώσουμε την εξάρτησή μας από παρθένα υλικά, να μειώσουμε τις εκπομπές που σχετίζονται με την εξόρυξή τους, να εξοικονομήσουμε χρήματα και να αποφύγουμε ορισμένες από τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές βλάβες που σχετίζονται με την εξόρυξη.

Ένας αυξανόμενος αριθμός φορέων χάραξης πολιτικής, παραγόντων του ιδιωτικού τομέα και άλλων ενδιαφερομένων EV αναγνωρίζουν τα οφέλη μιας κυκλικής οικονομίας μπαταρίας και κατανοούν την ανάγκη για σημαντικές επενδύσεις και ισχυρή πολιτική για να γίνει πραγματικότητα.

Τα υπάρχοντα δεδομένα και εργαλεία παρείχαν, σε γενικές γραμμές, μόνο αποσπασματικές εικόνες της εφοδιαστικής αλυσίδας EVB και δεν μπόρεσαν να δώσουν τόσο τη μεγάλη εικόνα όσο και τις αναλυτικές πληροφορίες που απαιτούνται για τον στρατηγικό σχεδιασμό.

 

Πόσο θα αυξηθεί η ζήτηση EVB μέχρι το 2030;

Με βάση τις τρέχουσες εταιρικές δεσμεύσεις, τις προγραμματισμένες επενδύσεις και τις πολιτικές, θα προκύψουν το 2030 προβλεπόμενα κενά προσφοράς EVB.

Τα ερωτήματα που γεννιούνται είναι τα ακόλουθα:

Σε ποιο βαθμό αυτά τα υλικά μπορούν να καλύψουν τα προβλεπόμενα κενά στην προσφορά και τη ζήτηση;

Σε ποιο βαθμό θα είναι ανακτήσιμα διαφορετικά υλικά EVB στο τέλος του κύκλου ζωής τους;

Μείωση εκπομπών και οικονομικά οφέλη από την ανακύκλωση όλων των EVB στο τέλος του κύκλου ζωής τους;

Πόσο κυκλική μπορεί να είναι ρεαλιστικά η παροχή μπαταριών EV, με βάση την κατανόηση του οικοσυστήματος ανακύκλωσης μιας περιοχής από τον χρήστη;

Οι χρήστες μπορούν να αναφέρονται σε προεπιλεγμένα σενάρια ή να εισάγουν τις δικές τους εισόδους για να δημιουργήσουν το δικό τους σενάριο;

 

Επίπεδα συνεπειών του IRA στα EV ενόψει του 2030

Θα χρειαστούν 911 GWh αποθήκευσης μπαταρίας το 2030 για ιδιωτικά επιβατικά EV, με βάση την προβολή της RMI για το επίπεδο αντίκτυπου του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού (IRA) στην υιοθέτηση των EV.

Συνοπτικά:

Ένα υψηλό επίπεδο προϋποθέτει ότι όλα τα ηλεκτρικά οχήματα που πωλούνται στις ΗΠΑ είναι συμβατά με τον IRA και επομένως είναι επιλέξιμα και για τις 2 διαθέσιμες εκπτώσεις φόρου, συνολικού ύψους 7.500 $.

Ένα χαμηλό επίπεδο προϋποθέτει ότι ένας ελάχιστος αριθμός ηλεκτρικών οχημάτων που πωλούνται είναι επιλέξιμος για μισή πίστωση φόρου, καθώς μπορεί να είναι δύσκολη η συμμόρφωση με τις οδηγίες της ξένης οντότητας ανησυχίας (FEOC) για την προμήθεια ορυκτών μπαταριών.

Το μεσαίο επίπεδο είναι ο μέσος όρος των δύο βιβλιοθηκών. Σε αυτό το σενάριο, ένα μεσαίο επίπεδο αντίκτυπου IRA μεταφράζεται σε 56 τοις εκατό διείσδυση πωλήσεων EV το 2030


Επίπεδα ανακύκλωσης:

Διάρκεια ζωής μπαταρίας: 12 χρόνια

Αποδοτικότητα συλλογής: 99%

Δυνατότητα ανακύκλωσης: 95%

Ποσοστό ανάκτησης λιθίου: 80%

Ποσοστό ανάκτησης κοβαλτίου: 95%

Ποσοστό ανάκτησης νικελίου: 95%


Το παράδειγμα των μπαταριών μολύβδου-οξέος στην ανακύκλωση

Για την ανακύκλωση μπαταριών, οι προεπιλογές βασίζονται σε μια αισιόδοξη προοπτική.

Η απόδοση συλλογής και η προεπιλογή ικανότητας ανακύκλωσης προϋποθέτουν μια αντίστροφη δομή αλυσίδας εφοδιασμού παρόμοια με αυτή της ανακύκλωσης μπαταριών αυτοκινήτων μολύβδου-οξέος.

Οι αυστηρά επιβαλλόμενοι κανονισμοί έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης των μπαταριών μολύβδου-οξέος.

Σήμερα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, σχεδόν όλες αυτές οι μπαταρίες ανακυκλώνονται. Τα ποσοστά ανάκτησης είναι σύμφωνα με αυτά των πιο αποτελεσματικών εμπορικών εγκαταστάσεων ανακύκλωσης μπαταριών ιόντων λιθίου.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης