Ενέργεια

Το κεντρικό εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο θα κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Το κεντρικό εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο θα κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία σταμάτησε την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης στο συγκεκριμένο χώρο κατασκευής

Αυτό που περιμέναμε εδώ και 3 χρόνια από την BMW έγινε πλέον πραγματικότητα, αφού η πασίγνωστη βιομηχανία οχημάτων αποφάσισε ότι παύει πλέον να παράγει τα κλασικού τύπου αυτοκίνητα στο κεντρικό εργοστάσιό της που βρίσκεται στο Μόναχο προκειμένου να κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά.

Συγκεκριμένα μετέφερε πλήρως την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης στο Steyr στην Αυστρία και στο Hams Hall στο Ηνωμένο Βασίλειο.


Γίνεται πράξη η απόφαση του 2020

Θυμίζουμε ότι η BMW ανακοίνωσε αυτή την απόφαση το Νοέμβριο του 2020 και ο τελευταίος οκτακύλινδρος κινητήρας συναρμολογήθηκε στο εργοστάσιο της  πρωτεύουσας της Βαυαρίας το Νοέμβριο του 2023.

Το Συμβούλιο Εργασίας χαιρέτισε αυτή την απόφαση και την επένδυση πολλών εκατομμυρίων ευρώ το 2020 και έκανε λόγο  για «έναν επιτυχώς οργανωμένο μετασχηματισμό στη γερμανική βιομηχανία που αποτελεί πρότυπο».

Αυτό είναι ένα σημείο καμπής για την Bayerische Motorenwerke μετά από 60 χρόνια παραγωγής κινητήρων στον προαναφερόμενο χώρο.

Η Bayerische Motorenwerke θα μετατραπεί για την παραγωγή EV. Το πλήρως ηλεκτρικό BMW i4 κατασκευάζεται στο Μόναχο από τον Οκτώβριο του 2021.

Από το 2026 η νέα κατηγορία (Neue Klasse) θα βγει επίσης από τη γραμμή παραγωγής στο κεντρικό εργοστάσιο.

Η BMW επενδύει περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ στη μετατροπή της υπάρχουσας γραμμής συναρμολόγησης κινητήρα για την κατασκευή οχημάτων.

Οι 1.200 εργαζόμενοι που εργάζονταν στο παρελθόν στην κατασκευή κινητήρων θα επανεκπαιδευτούν και θα αξιοποιηθούν σε άλλους τομείς στο μέλλον, π.χ. στο εργοστάσιο του Μονάχου ή σε άλλους τομείς της BMW.

Με την αναδιοργάνωση του κύριου εργοστασίου στο Μόναχο, το βαυαρικό δίκτυο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BMW διαμορφώνεται περαιτέρω.


Τόποι κατασκευής μοντέλων της BMW

Το i4 κατασκευάζεται ήδη στο Μόναχο, ενώ τα iX, i7 και i5 βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής στο Dingolfing.

Τα ηλεκτρικά SUV iX1 και iX2 κατασκευάζονται στο Ρέγκενσμπουργκ. Επίσης άλλα εργοστάσια εμπλέκονται στην παραγωγή εξαρτημάτων (για παράδειγμα, η παραγωγή ηλεκτρικής κίνησης γίνεται στο Dingolfing, ενώ ένα κέντρο δοκιμών μπαταριών κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Wackersdorf).


Δημοψήφισμα κατοίκων για την κατασκευή εργοστασίου της BMW

Στα τέλη Σεπτεμβρίου, οι κάτοικοι του γερμανικού Δήμου Στρασκίρχεν αποφάσισαν επίσης μέσω δημοψηφίσματος ότι η BMW θα έπρεπε να έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει εκεί το προγραμματισμένο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών της.

Στο μέλλον, η BMW θα συναρμολογήσει τις παραδοθείσες μπαταρίες σε έτοιμα προς εγκατάσταση πακέτα μπαταριών κεντρικά στο εργοτάξιο και στη συνέχεια θα τις διανείμει στα γειτονικά εργοστάσια οχημάτων.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης