Θα παράγει μία κυψέλη ανά δευτερόλεπτο
Η CATL ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο, γίνεται τώρα και ο ταχύτερος χάρη στις υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής στη νέα βάση μπαταριών της στην Κίνα.
Η κινεζική εταιρεία λέει ότι οι νέες γραμμές συναρμολόγησης μπορούν να παράγουν μια μπαταρία ανά δευτερόλεπτο και μια ολόκληρη μπαταρία EV σε λιγότερο από τρία λεπτά.
Παρά τη μικρή πτώση των καθαρών κερδών το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η CATL φαίνεται ότι θα διατηρήσει το στέμμα της το 2024 ως ο μεγαλύτερος μέτοχος στην αγορά μπαταριών (τίτλο που κατέχει ήδη για 6 συνεχόμενα χρόνια).
Το μερίδιο της CATL που υπερβαίνει το 30% της συνολικής αγοράς δεν είναι επίσης τυχαίο. Συνεχίζει να παράγει μερικές από τις πιο προηγμένες τεχνολογίες μπαταριών.
Οι ενεργειακά πυκνές μπαταρίες Qilin της έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στα ηλεκτρικά οχήματα ZEEKR από την Κίνα. Επιπλέον η εταιρεία αναπτύσσει κυψέλες για την υποστήριξη της αμιγώς ηλεκτρικής αεροπορίας.
Η εταιρεία παρουσίασε ακόμη και τη δική της startup EV μαζί με την κινεζική εταιρεία τεχνολογίας Huawei. Τον Αύγουστο, η εταιρεία παρουσίασε μια κυψέλη λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP) που ονομάζεται ShenXing. Η ικανότητά της είναι να ανακτήσει 400 χιλιόμετρα (249 μίλια) εμβέλειας κατά τη διάρκεια μιας γρήγορης φόρτισης 10 λεπτών.
Νέα βάση παραγωγής της CATL στην Κίνα
Μόλις πρόσφατα, η CATL ξεκίνησε τις δραστηριότητές της σε μια νέα βάση παραγωγής στην Κίνα, με ταχύτητες συναρμολόγησης που θα την βοηθήσουν να παραμείνει στον ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου από την CATL, οι εργασίες ξεκίνησαν στη νέα εγκατάσταση μπαταριών που βρίσκεται στη Νέα Περιοχή Guian της επαρχίας Guizhou της νοτιοδυτικής Κίνας στις 27 Οκτωβρίου. Η τοποθεσία των 235+ στρεμμάτων είναι το τελευταίο σπίτι της CATL για παραγωγή μπαταριών ενέργειας και αποθήκευσης ενέργειας.
Θα υποστηρίξει τελικά δύο φάσεις της παραγωγικής βάσης, η πρώτη από τις οποίες έχει πλέον ολοκληρωθεί και έχει σχεδιαστεί για να παρέχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 30 GWh.
Η CATL δηλώνει ότι η πρώτη φάση της βάσης παραγωγής μπαταριών κοστίζει περίπου 7 δισεκατομμύρια RMB (957 εκατομμύρια δολάρια) και χρησιμοποιεί μια προηγμένη γραμμή παραγωγής με ποσοστό αυτοματισμού 95%, προσφέροντας «υψηλό ρυθμό παραγωγής και υψηλή ευελιξία».
Μιλώντας για υψηλό ρυθμό, η CATL μετέδωσε ότι η διαδικασία από την τροφοδοσία υλικού σε ένα τελικό προϊόν μπαταρίας μειώνεται σε μία κυψέλη ανά δευτερόλεπτο και μία ολόκληρη μπαταρία σε 2,5 λεπτά. Όταν ολοκληρωθεί η δεύτερη φάση, η ικανότητα παραγωγής μπαταριών της CATL στο Guizhou αναμένεται να διπλασιαστεί σε 60 GWh.
Δεν υπάρχει ακόμη χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ξεκινήσει η κατασκευή της επόμενης φάσης.
www.worldenergynews.gr