Συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος «ΔΕΗ myStore», και μέχρι τις 16 Οκτωβρίου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τη λειτουργία των νέων καταστημάτων ΔΕΗ στην Κηφισιά (Παπαδιαμάντη 3 & Διονύσου) και στην Πετρούπολη (25ης Μαρτίου 71).
Το ΔΕΗ myStore είναι ένα μοντέλο επιχειρηματικής ανάπτυξης το οποίο, συνδυασμένο με τον καινοτόμο αρχιτεκτονικό και λειτουργικό σχεδιασμό των καταστημάτων ΔΕΗ, δημιουργεί ένα ιδιαίτερα ελκυστικό και προσοδοφόρο όφελος για τον συνεργάτη-franchisee. Το πλαίσιο συνεργασίας franchise περιλαμβάνει ανταγωνιστική και ανταποδοτική εμπορική πολιτική, πλήρη υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του καταστήματος και της εξυπηρέτησης των πελατών, συνεχή εκπαίδευση του συνεργάτη-franchisee και του προσωπικού του, συμβουλευτική από εξειδικευμένη ομάδα, εγχειρίδια λειτουργίας και διαφημιστική επικοινωνία εστιασμένη στα καταστήματα ΔΕΗ.
Σύμφωνα με το μοντέλο δικαιοχρησίας, η ΔΕΗ επιλέγει το ακίνητο και την τοποθεσία όπου θα ανοίξει, αναλαμβάνει εξολοκλήρου την κατασκευή και διαμόρφωσή του και το κατάστημα παραδίδεται «με το κλειδί στο χέρι», με υπομίσθωση από τη ΔΕΗ στον δικαιοδόχο. Η απόσβεση της επένδυσης για τους συνεργάτες υπολογίζεται σε περίπου τρία χρόνια, ανάλογα και με το μέγεθος του κάθε καταστήματος.
Η ΔΕΗ θα ανακοινώνει τα μελλοντικά νέα καταστήματα που θα διατίθενται μέσω δικαιοχρησίας στο site της https://www.dei.gr/el/dei-omilos/i-dei/dei-mystore/
Η διαδικασία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος
Για να γίνει κάποιος franchisee ενός καταστήματος ΔΕΗ, αρχικά χρειάζεται να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του στην ψηφιακή υπηρεσία https://mystore-onboarding.dei.gr/login. Ακολουθούν συνεντεύξεις με εξωτερικό συνεργάτη της ΔΕΗ και την ομάδα franchise της ΔΕΗ, η σύσταση της εταιρείας, η υπογραφή σύμβασης συνεργασίας, και εκπαίδευση από την ομάδα franchise της ΔΕΗ και τέλος, η έναρξη λειτουργίας καταστήματος.
Νέα καταστήματα ΔΕΗ για τη νέα εποχή της ενέργειας
Ο κλάδος της ενέργειας βρίσκεται σε πλήρη μετασχηματισμό με τον νέο εξηλεκτρισμό να δημιουργεί νέα δεδομένα στα σπίτια και τις επιχειρήσεις, με νέες λύσεις καθαρής ενέργειας, ευκαιρίες για μείωση της κατανάλωσης και νέες τεχνολογικές δυνατότητες.
Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση, διευρυμένο ωράριο και αποκλειστικές προσφορές ειδικά για τους πελάτες τους, όλα τα νέα καταστήματα ΔΕΗ έχουν τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο.
Ο σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και ειδικά σχεδιασμένο φωτισμό.
Λειτουργώντας καθημερινά από τις 7:30 έως τις 20:00, αλλά και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών, μέσω του myΔΕΗ 24/7, το νέο κατάστημα προσφέρει στους επισκέπτες του εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:
- Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
- Τη ζώνη της εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
- Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.
Νέες υπηρεσίες και προϊόντα
Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων θα βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας της ΔΕΗ, όπως για παράδειγμα το myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ που δίνει την δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης.
Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν τα δύο νέα ανταγωνιστικά κυμαινόμενα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας για επιχειρήσεις και επαγγελματίες που παρουσίασε η ΔΕΗ, με την επιλογή του προϊόντος να γίνεται για πρώτη φορά με βάση την πραγματική κατανάλωση της επιχείρησης και όχι τον τύπο μετρητή, προσφέροντας παράλληλα εξειδικευμένη εξυπηρέτηση αλλά και πρόγραμμα επιβράβευσης για την επιχείρηση. Το ΔΕΗ myBusiness 4All απευθύνεται σε επιχειρήσεις με κατανάλωση έως 10 MWh τον χρόνο, ενώ το ΔΕΗ myBusiness 4All+ σε επιχειρήσεις με κατανάλωση μεγαλύτερη από 10 MWh τον χρόνο.
Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας, και να ενεργοποιήσουν νέες υπηρεσίες, όπως το e-SelfMetering, με την οποία αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καθώς καταχωρούν οι ίδιοι την πραγματική κατανάλωσή τους. Επιπλέον, μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές και το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στο σπίτι.
Στα νέα καταστήματα ΔΕΗ, οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν και για όλες τις λύσεις ΔΕΗ για φωτοβολταϊκά στο σπίτι και αντλίες θερμότητας.www.worldenergynews.gr