Ενέργεια

Τι προτείνουν ΔΕΔΑ και ΕΔΑ Θεσσαλονίκης- Θεσσαλίας για τις υπηρεσίες μεταφοράς LNG

Τι προτείνουν ΔΕΔΑ και ΕΔΑ Θεσσαλονίκης- Θεσσαλίας για τις υπηρεσίες μεταφοράς LNG

Σε δημόσια διαβούλευση από τη ΡΑΑΕΥ ως τις 7 Αυγούστου

 

H απόσταση, η συνολική ετήσια κατανάλωση σε MWh και ο αριθμός των διαδρομών είναι ορισμένοι από τους βασικούς συντελεστές που θα προσδιορίζουν το μέγιστο κόστος μεταφοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε απομακρυσμένες περιοχές με βυτιοφόρα.

Αυτό προβλέπουν οι εισηγήσεις τόσο της ΔΕΔΑ όσο και της ΕΔΑ Θεσσαλονίκης- Θεσσαλίας, που τέθηκαν χθες σε δημόσια διαβούλευση από τη ΡΑΑΕΥ ως τις 7 Αυγούστου, σχετικά με την μεθοδολογία προσδιορισμού της μέγιστης τιμής μεταφοράς LNG καθώς και τους όρους και τα κριτήρια διεξαγωγής του διαγωνισμού για τη μεταφορά του καυσίμου.

Στις εισηγήσεις των δύο Διαχειριστών που είναι πανομοιότυπες καθώς πολύ σύντομα θα συγχωνευθούν σε μια εταιρία υπό τον έλεγχο της Italgas, προσδιορίζονται επίσης οι όροι του διαγωνισμού που θα διεξαχθεί για τις λεγόμενες «Υπηρεσίες Εικονικής Διασύνδεσης», δηλαδή της μεταφοράς. Μάλιστα μεταξύ των όρων είναι οι ενδιαφερόμενες εταιρίες να έχουν μέσο ετήσιο κύκλο εργασιών την τελευταία τριετία τα 300.000 ευρώ.


Στις προτάσεις των Διαχειριστών περιλαμβάνεται επίσης η μεθοδολογία προσδιορισμού μέγιστης τιμής, στο υπολογιστικό μοντέλο για τη διαμόρφωση του τύπου υπολογισμού, καθώς και οι όροι και τα κριτήρια διεξαγωγής του διαγωνισμού για τη λήψη των υπηρεσιών εικονικής διασύνδεσης.
Η υπηρεσία μεταφοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) θα παρέχεται μέσω κατάλληλων οχημάτων από το Σταθμό LNG Truck Loading στη Ρεβυθούσα στους κατά τόπους σταθμούς αεριοποίησης της αναθέτουσας εταιρίας, δηλαδή του Διαχειριστή του Δικτύου.

Στον ανάδοχο θα παρέχονται οδηγίες για τη διαδικασία εφοδιασμού των οχημάτων, τη διαδικασία μεταφοράς του LNG, τη διαδικασία σύνδεσης και αποσύνδεσης των οχημάτων στους κατά τόπους σταθμούς αεριοποίησης, τους χρόνους απόκρισης για την υπηρεσία, το εγχειρίδιο διασφάλισης ποιότητας, την εκπαίδευση προσωπικού και τη συντήρηση.
Ο ανάδοχος θα έχει την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για την οργάνωση και την παροχή της υπηρεσίας, καθώς και για όλες τις εργασίες που απαιτούνται για την έναρξη, τη διενέργεια και την ολοκλήρωση του ανεφοδιασμού της εγκατάστασης του Σταθμού αεριοποίησης.


Τροφοδοσία


Οι σταθμοί αεριοποίησης τροφοδοτούν τους τελικούς πελάτες που βρίσκονται στο δίκτυο διανομής που αναπτύσσει ο Διαχειριστής Δικτύου, ο οποίος παρακολουθεί τον σταθμό και ενημερώνει για τις επόμενες παραδόσεις. Από την πλευρά του ο ανάδοχος θα προγραμματίζει τις επόμενες παραδόσεις, τηρώντας τους χρόνους απόκρισης σύμφωνα με τις συμβατικές του υποχρεώσεις.

Το συνολικό κόστος της υπηρεσίας Εικονικής Διασύνδεσης ανά Απομακρυσμένο Δίκτυο Διανομής καθορίζεται από τις ποσότητες Φυσικού Αερίου που μετρούνται από ειδικό Μετρητή, με δυνατότητα καταγραφής ωριαίων ενδείξεων και απομακρυσμένης λήψης δεδομένων, στον Σταθμό αεριοποίησης.
Η παροχή των υπηρεσιών μπορεί να χωριστεί σε διάφορα μέρη και οι συμμετέχοντες μπορούν να υποβάλουν προσφορά για ένα ή για περισσότερα μέρη του διαγωνισμού, με ξεχωριστό φάκελο για κάθε μέρος. Οι προσφορές θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά.

Προβλέπεται ότι η πιστοληπτική ικανότητα των συμμετεχόντων θα διασφαλίζεται μέσω της προσκόμισης τραπεζικών βεβαιώσεων για χρηματοδοτήσεις ύψους τουλάχιστον εκατό χιλιάδων ευρώ (100.000 ευρώ)
Οσον αφορά στο σκέλος των τεχνικών προσφορών, θα πρέπει να περιλαμβάνουν:

α) Διάγραμμα Οργάνωσης για την εκτέλεση των εργασιών της υπηρεσίας.
β) Κατάλογος Προσωπικού.
γ) Οχήματα και Εξοπλισμός του προσφέροντος για την Υλοποίηση της Υπηρεσίας
Το κριτήριο για την ανάθεση του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά, η οποία θα προκύψει από τη στάθμιση της βαθμολόγησης των κριτηρίων αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών και των αντίστοιχων οικονομικών προσφορών.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης