Η τιμή πώλησης ηλεκτρικού ρεύματος από την εταιρία αναμένεται να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική σε σχέση με εκείνη που προσφέρουν οι ιδιώτες προμηθευτές
Την είσοδο των ΕΛΤΑ στη λιανική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας «κλειδώνει» σήμερα 16/3 το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης.
Η διοίκηση ανάβει το πράσινο φως στη νεοσύστατη διεύθυνση ενέργειας να προχωρήσει άμεσα στο επόμενο βήμα που είναι η προσέλκυση πελατών από την ελεύθερη αγορά.
Το τιμολόγιο φυλάσσεται ως επτασφράγιστο μυστικό, το οποίο όμως αναμένεται να είναι άκρως ανταγωνιστικό έναντι των ιδιωτών προμηθευτών.
Ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ κ. Γιάννης Ζαρολιάγκης με συνέντευξή του στο World Energy News είχε αναφέρει ότι το τιμολόγιο του ηλεκτρικού ρεύματος που θα προσφέρουν τα ΕΛΤΑ θα είναι καθαρό και ευανάγνωστο στον καταναλωτή χωρίς προσφορές και άλλα «ελκυστικά» πακέτα.
Τα ΕΛΤΑ στοχεύουν αρχικά στο προσωπικό και τους συνταξιούχους και ο συνολικός τους αριθμός υπολογίζεται σε 20.000 καταναλωτές.
Πρόκειται για μία καλή βάση εκκίνησης όταν όλες οι ιδιωτικές εταιρείες διαθέτουν συνολικά 150.000 πελάτες.
Τα ΕΛΤΑ έχουν δίκτυο 650 καταστημάτων, τα οποία θα πωλούν την υπηρεσία προς τους πολίτες που προσέρχονται και χρησιμοποιούν ήδη τις υπηρεσίες του.
Ο στόχος της εταιρείας είναι να διεισδύσει στον επιχειρηματικό τομέα που θεωρείται περισσότερο ασφαλής, μιας και η έγκαιρη αποπληρωμή του ρεύματος αποτελεί συνήθως προτεραιότητα για τους επιχειρηματίες.
Πάντως, όπως όλοι οι ιδιώτες προμηθευτές, έτσι και τα ΕΛΤΑ επιθυμούν να αποφύγουν επισφάλειες ή το κίνδυνο να προσελκύσουν τους κακοπληρωτές.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.worldenergynews.gr
Η διοίκηση ανάβει το πράσινο φως στη νεοσύστατη διεύθυνση ενέργειας να προχωρήσει άμεσα στο επόμενο βήμα που είναι η προσέλκυση πελατών από την ελεύθερη αγορά.
Το τιμολόγιο φυλάσσεται ως επτασφράγιστο μυστικό, το οποίο όμως αναμένεται να είναι άκρως ανταγωνιστικό έναντι των ιδιωτών προμηθευτών.
Ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ κ. Γιάννης Ζαρολιάγκης με συνέντευξή του στο World Energy News είχε αναφέρει ότι το τιμολόγιο του ηλεκτρικού ρεύματος που θα προσφέρουν τα ΕΛΤΑ θα είναι καθαρό και ευανάγνωστο στον καταναλωτή χωρίς προσφορές και άλλα «ελκυστικά» πακέτα.
Τα ΕΛΤΑ στοχεύουν αρχικά στο προσωπικό και τους συνταξιούχους και ο συνολικός τους αριθμός υπολογίζεται σε 20.000 καταναλωτές.
Πρόκειται για μία καλή βάση εκκίνησης όταν όλες οι ιδιωτικές εταιρείες διαθέτουν συνολικά 150.000 πελάτες.
Τα ΕΛΤΑ έχουν δίκτυο 650 καταστημάτων, τα οποία θα πωλούν την υπηρεσία προς τους πολίτες που προσέρχονται και χρησιμοποιούν ήδη τις υπηρεσίες του.
Ο στόχος της εταιρείας είναι να διεισδύσει στον επιχειρηματικό τομέα που θεωρείται περισσότερο ασφαλής, μιας και η έγκαιρη αποπληρωμή του ρεύματος αποτελεί συνήθως προτεραιότητα για τους επιχειρηματίες.
Πάντως, όπως όλοι οι ιδιώτες προμηθευτές, έτσι και τα ΕΛΤΑ επιθυμούν να αποφύγουν επισφάλειες ή το κίνδυνο να προσελκύσουν τους κακοπληρωτές.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.worldenergynews.gr