Η United χρησιμοποιεί το SAF ήδη στις πτήσεις που αναχωρούν από τα Διεθνή Αεροδρόμια του Λος Άντζελες και του Άμστερνταμ, όπως αναφέρει το Reuters
Η United Airlines θα αρχίσει να χρησιμοποιεί αεροπορικά καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα σε πτήσεις από το Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο και το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου εντός του 2023, δήλωσε ο αμερικανικός αερομεταφορέας στο Reuters, καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία επιδιώκει νέες προσπάθειες για τη μείωση των εκπομπών της υπερθέρμανσης του κλίματος.
Το αειφόρο αεροπορικό καύσιμο (SAF), το οποίο χρησιμοποιεί πρώτες ύλες, όπως χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι και σογιέλαιο, υιοθετείται σε ορισμένες περιοχές από αεροπορικές εταιρείες όπως η Qantas Airways, η Lufthansa και η Cathay Pacific.
Η United αναμένει να καταναλώσει περίπου 10 εκατομμύρια γαλόνια SAF το 2023.
«Πρόκειται πραγματικά για τη δημιουργία μιας αγοράς για βιώσιμα καύσιμα που απλώς δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή», δήλωσε στο Reuters η Lauren Reilly επικεφαλής αειφορίας της United.
Το SAF αντιπροσώπευε λιγότερο από το 1% των αεροπορικών καυσίμων που καταναλώθηκαν το 2022, αλλά ο στόχος της βιομηχανίας για το 2050 για «καθαρές μηδενικές» εκπομπές βασίζεται στο SAF να αντιπροσωπεύει το 65% των καυσίμων, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών.
Η αεροπορική βιομηχανία είναι υπεύθυνη για σχεδόν το 3% των παγκόσμιων εκπομπών CO2 και πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν στόχο το SAF να αντιπροσωπεύει το 10% των καυσίμων μέχρι το 2030.
Η United χρησιμοποιεί πλέον το SAF στις πτήσεις που αναχωρούν από το Διεθνές Αεροδρόμιο του Λος Άντζελες και το αεροδρόμιο Schiphol στο Άμστερνταμ.
Με την τελευταία προσθήκη, η United θα πετάει περισσότερα μίλια χρησιμοποιώντας SAF από οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία, είπε η εταιρεία.
Προμήθειες από Φινλανδία
Η United και οι εταίροι της Eco-Skies Alliance θα αποκτήσουν τα καύσιμα για το διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο από τη φινλανδική εταιρεία παραγωγής ανανεώσιμων καυσίμων Neste.
Μέλη της συμμαχίας περιλαμβάνουν η Deloitte, η Microsoft και η Nike.
Η κυβέρνηση Biden στοχεύει τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια γαλόνια παραγωγής SAF ετησίως στις ΗΠΑ έως το 2030 ως μέρος της ευρύτερης μάχης για την κλιματική αλλαγή.
Παραγωγοί όπως η Neste και η BP παράγουν SAF από πρώτες ύλες, όπως σογιέλαιο, χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι και ζωικό λίπος.
Ενώ μειώνει τις εκπομπές άνθρακα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά καύσιμα αεριωθουμένων με βάση το πετρέλαιο, το SAF μπορεί να είναι δύο έως τέσσερις φορές πιο δαπανηρό να κατασκευαστεί.
www.worldenergynews.gr
Το αειφόρο αεροπορικό καύσιμο (SAF), το οποίο χρησιμοποιεί πρώτες ύλες, όπως χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι και σογιέλαιο, υιοθετείται σε ορισμένες περιοχές από αεροπορικές εταιρείες όπως η Qantas Airways, η Lufthansa και η Cathay Pacific.
Η United αναμένει να καταναλώσει περίπου 10 εκατομμύρια γαλόνια SAF το 2023.
«Πρόκειται πραγματικά για τη δημιουργία μιας αγοράς για βιώσιμα καύσιμα που απλώς δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή», δήλωσε στο Reuters η Lauren Reilly επικεφαλής αειφορίας της United.
Το SAF αντιπροσώπευε λιγότερο από το 1% των αεροπορικών καυσίμων που καταναλώθηκαν το 2022, αλλά ο στόχος της βιομηχανίας για το 2050 για «καθαρές μηδενικές» εκπομπές βασίζεται στο SAF να αντιπροσωπεύει το 65% των καυσίμων, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών.
Η αεροπορική βιομηχανία είναι υπεύθυνη για σχεδόν το 3% των παγκόσμιων εκπομπών CO2 και πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν στόχο το SAF να αντιπροσωπεύει το 10% των καυσίμων μέχρι το 2030.
Η United χρησιμοποιεί πλέον το SAF στις πτήσεις που αναχωρούν από το Διεθνές Αεροδρόμιο του Λος Άντζελες και το αεροδρόμιο Schiphol στο Άμστερνταμ.
Με την τελευταία προσθήκη, η United θα πετάει περισσότερα μίλια χρησιμοποιώντας SAF από οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία, είπε η εταιρεία.
Προμήθειες από Φινλανδία
Η United και οι εταίροι της Eco-Skies Alliance θα αποκτήσουν τα καύσιμα για το διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο από τη φινλανδική εταιρεία παραγωγής ανανεώσιμων καυσίμων Neste.
Μέλη της συμμαχίας περιλαμβάνουν η Deloitte, η Microsoft και η Nike.
Η κυβέρνηση Biden στοχεύει τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια γαλόνια παραγωγής SAF ετησίως στις ΗΠΑ έως το 2030 ως μέρος της ευρύτερης μάχης για την κλιματική αλλαγή.
Παραγωγοί όπως η Neste και η BP παράγουν SAF από πρώτες ύλες, όπως σογιέλαιο, χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι και ζωικό λίπος.
Ενώ μειώνει τις εκπομπές άνθρακα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά καύσιμα αεριωθουμένων με βάση το πετρέλαιο, το SAF μπορεί να είναι δύο έως τέσσερις φορές πιο δαπανηρό να κατασκευαστεί.
www.worldenergynews.gr