Η τρίτη μεγαλύτερη ενεργειακή της Ιαπωνίας διαθέτει συνολική ικανότητα διύλισης 363.000 bpd, όπως αναφέρει το Reuters
Η Cosmo Energy Holdings Co Ltd σχεδιάζει να διατηρήσει την τρέχουσα ικανότητα διύλισης, στα τρία διυλιστήριά της, τουλάχιστον μέχρι το 2030 παρά την αναμενόμενη πτώση της ζήτησης βενζίνης στην Ιαπωνία, λόγω της γήρανσης του πληθυσμού και των υψηλότερων πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε την Πέμπτη 27/4 σύμφωνα με το Reuters, ο νέος πρόεδρός της.
Η τρίτη μεγαλύτερη ενεργειακή της Ιαπωνίας διαθέτει συνολική ικανότητα διύλισης 363.000 βαρελιών την ημέρα (bpd).
«Σκοπεύουμε να διατηρήσουμε την τρέχουσα δομή διύλισης για τα επόμενα 10 χρόνια», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Shigeru Yamada, CEO του ομίλου.
«Και στα επόμενα 10 χρόνια, θα δούμε πώς αλλάζει η ζήτηση για ατομική κατηγορία πετρελαίου και θα εξετάσουμε εάν είναι σκόπιμο να αναδιαμορφωθούν ή να ενοποιηθούν τα διυλιστήρια», πρόσθεσε.
Η ζήτηση της Ιαπωνίας για προϊόντα πετρελαίου αναμένεται να μειωθεί περίπου 2,5% ετησίως, σύμφωνα με το υπουργείο βιομηχανίας.
Η ζήτηση βενζίνης είναι πιθανό να μειωθεί καθώς τα EV θα γίνουν πιο δημοφιλή, αλλά τα καύσιμα αεριωθουμένων και το πετρέλαιο ντίζελ για φορτηγά αναμένεται να παραμείνουν σταθερά, είπε ο Yamada.
Σύμφωνα με το νέο τριετές επιχειρηματικό σχέδιο που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο, η Cosmo σχεδιάζει να πραγματοποιήσει επένδυση 3,14 δισεκ. δολαρίων τα επόμενα τρία χρόνια, με το 30% να διατίθεται στην πράσινη ενέργεια και τα αειφόρα αεροπορικά καύσιμα (SAF).
O Yamada επανέλαβε ότι παρά την πρόταση ενός ιαπωνικού ταμείου που υποστηρίζεται από τον βετεράνο ακτιβιστή επενδυτή Yoshiaki Murakami, η Cosmo «θα ενισχύσει την πράσινη αλυσίδα τροφοδοσίας με έμφαση στην παραγωγή αιολικής ενέργειας», είπε ο Yamada.
"Πέρα από την χερσαία αιολική ενέργεια που επεκτείνουμε σταθερά, θέλουμε να κερδίσουμε υπεράκτιες δημοπρασίες αιολικής ενέργειας ενώ προετοιμάζουμε κατάλληλα λειτουργίες προσαρμογής προσφοράς-ζήτησης όπως αποθήκευση ενέργειας και να κάνουμε την αλυσίδα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας έναν από τους πυλώνες της επιχείρησής μας", είπε.
Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει σχέδιο να επενδύσει σε έργα αιολικής ενέργειας στο εξωτερικό, πρόσθεσε.
www.worldenergynews.gr
Η τρίτη μεγαλύτερη ενεργειακή της Ιαπωνίας διαθέτει συνολική ικανότητα διύλισης 363.000 βαρελιών την ημέρα (bpd).
«Σκοπεύουμε να διατηρήσουμε την τρέχουσα δομή διύλισης για τα επόμενα 10 χρόνια», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Shigeru Yamada, CEO του ομίλου.
«Και στα επόμενα 10 χρόνια, θα δούμε πώς αλλάζει η ζήτηση για ατομική κατηγορία πετρελαίου και θα εξετάσουμε εάν είναι σκόπιμο να αναδιαμορφωθούν ή να ενοποιηθούν τα διυλιστήρια», πρόσθεσε.
Η ζήτηση της Ιαπωνίας για προϊόντα πετρελαίου αναμένεται να μειωθεί περίπου 2,5% ετησίως, σύμφωνα με το υπουργείο βιομηχανίας.
Η ζήτηση βενζίνης είναι πιθανό να μειωθεί καθώς τα EV θα γίνουν πιο δημοφιλή, αλλά τα καύσιμα αεριωθουμένων και το πετρέλαιο ντίζελ για φορτηγά αναμένεται να παραμείνουν σταθερά, είπε ο Yamada.
Σύμφωνα με το νέο τριετές επιχειρηματικό σχέδιο που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο, η Cosmo σχεδιάζει να πραγματοποιήσει επένδυση 3,14 δισεκ. δολαρίων τα επόμενα τρία χρόνια, με το 30% να διατίθεται στην πράσινη ενέργεια και τα αειφόρα αεροπορικά καύσιμα (SAF).
O Yamada επανέλαβε ότι παρά την πρόταση ενός ιαπωνικού ταμείου που υποστηρίζεται από τον βετεράνο ακτιβιστή επενδυτή Yoshiaki Murakami, η Cosmo «θα ενισχύσει την πράσινη αλυσίδα τροφοδοσίας με έμφαση στην παραγωγή αιολικής ενέργειας», είπε ο Yamada.
"Πέρα από την χερσαία αιολική ενέργεια που επεκτείνουμε σταθερά, θέλουμε να κερδίσουμε υπεράκτιες δημοπρασίες αιολικής ενέργειας ενώ προετοιμάζουμε κατάλληλα λειτουργίες προσαρμογής προσφοράς-ζήτησης όπως αποθήκευση ενέργειας και να κάνουμε την αλυσίδα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας έναν από τους πυλώνες της επιχείρησής μας", είπε.
Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει σχέδιο να επενδύσει σε έργα αιολικής ενέργειας στο εξωτερικό, πρόσθεσε.
www.worldenergynews.gr