Το 2019 όμως, όταν και παρέδωσε η δική μας διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, το έργο της τηλεματικής εκτελούταν και ήταν λυμένα όλα τα προβλήματα με έγκριση από Ελεγκτικό για σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης και μάλιστα, είχε ολοκληρωθεί το 68%. Προς επίρρωση των παραπάνω, επικαλούμαι την εισήγηση της Διεύθυνσης της υπηρεσίας -με υπογραφή του Γενικού Διευθυντή που εκτελεί χρέη μέχρι και σήμερα- προς το Δ.Σ. του ΕΡΓΟΣΕ, η οποία επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης σε ποσοστό 68% και την εγκατάσταση ETCS σε 88 ντηζελομηχανές. Σήμερα, τα κυβερνητικά στελέχη μας μιλούν για ολοκλήρωση του έργου σε ποσοστό 70% και εφόσον εμείς έχουμε στοιχεία ότι παραδόθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ το 68%, άρα τα 4 χρόνια κυβέρνησης ΝΔ προχώρησε μόνο 2% του έργου».
«Τον Αύγουστο του 2020 κατέθεσα ερώτηση με την συνυπογραφή 33 ακόμα Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με αφορμή ένα αντίστοιχο ατύχημα στη γραμμή Κιάτο-Αίγιο, από την άποψη ότι κι εκεί τα ηλεκτρονικά συστήματα δε λειτουργούσαν και όλα εξαρτώνταν από τον ανθρώπινο παράγοντα. Ευτυχώς σε εκείνη την περίπτωση δεν είχαμε θύματα, γιατί οι ταχύτητες ήταν χαμηλές και ο μηχανοδηγός έμπειρος. Στη συγκεκριμένη ερώτηση επισημάναμε και αναφέραμε την έλλειψη συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ άλλων και στα Τέμπη».
www.worldenergynews.gr