Ενέργεια

Το νέο ηλεκτρικό «διαμάντι» της Daimler έχει αυτονομία φόρτισης για... 621 μίλια

Το νέο ηλεκτρικό «διαμάντι» της Daimler έχει αυτονομία φόρτισης για... 621 μίλια
Σύμφωνα με την Daimler τα στοιχεία της αυτονομίας ήταν «προκαταρκτικά και βασίστηκαν σε ψηφιακές προσομοιώσεις σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας».

Η Daimler έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό όχημα που χρησιμοποιεί ηλιακή τεχνολογία και βιολογικά υλικά, με τον γερμανικό γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας να λέει ότι έχει αυτονομία πάνω από 1.000 χιλιόμετρα (περίπου 621 μίλια) με μία φόρτιση.

Το Vision EQXX διαθέτει 117 ηλιακά κύτταρα με βάση την οροφή - η ιδέα είναι ότι μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της αυτονομίας του αυτοκινήτου - ενώ το εσωτερικό του οχήματος ενσωματώνει υλικά, συμπεριλαμβανομένου ενός εναλλακτικού δέρματος που ονομάζεται Mylo.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της τεχνολογίας της Daimler, Markus Schafer, το τεχνολογικό πρόγραμμα πίσω από το πρωτότυπο όχημα θα «καθορίσει και θα επιτρέψει τα μελλοντικά μοντέλα και χαρακτηριστικά της Mercedes-Benz». Τη Δευτέρα (3/1), η Daimler είπε ότι τα στοιχεία της αυτονομίας ήταν «προκαταρκτικά και βασίστηκαν σε ψηφιακές προσομοιώσεις σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας».

Εάν ένα ηλεκτρικό όχημα μπορούσε να διανύσει πάνω από 621 μίλια με μία μόνο φόρτιση σε πραγματικές συνθήκες, θα βοηθούσε να διαλύσει τις ανησυχίες σχετικά με το άγχος της αυτονομίας. Ο όρος αναφέρεται στην ιδέα ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν μεγάλα ταξίδια χωρίς να χάσουν ισχύ και να «μπλοκάρουν».

Εξασφάλιση προμήθειας

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο CNBC, o Schafer της Daimler προσπάθησε να δώσει μια εικόνα του πώς θα άλλαζαν οι αλυσίδες εφοδιασμού τα επόμενα χρόνια με την παράλληλη ανάπτυξη της τεχνολογίας.

«Τα νέα αυτοκίνητα χρειάζονται λογισμικό, τσιπ και μπαταρία» είπε.

Ερωτήθη επίσης εάν η Ευρώπη έπρεπε να κάνει περισσότερα για να παράγει και να εξασφαλίσει τα εμπορεύματα και τους ημιαγωγούς που απαιτούνται για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς και για άλλους. «Ναι, πιστεύω ότι απολύτως η Ευρώπη πρέπει να το κάνει αυτό. Αυτή τη στιγμή εξαρτόμαστε πολύ από άλλα μέρη του κόσμου και πρέπει να το αλλάξουμε αυτό. Έτσι πρέπει να επικεντρώσουμε τις επενδύσεις μας στην Ευρώπη στην παραγωγή ημιαγωγών, πρέπει να εξετάσουμε τις πρώτες ύλες για τις κυψέλες μπαταριών» απάντησε.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης