O Biden θέλει το 50% όλων των νέων οχημάτων που πωλούνται το 2030 να είναι EV ή plug-in υβριδικά μοντέλα
«Θέτουμε ισχυρά και αυστηρά πρότυπα που θα μειώσουν επιθετικά τη ρύπανση που βλάπτει τους ανθρώπους και τον πλανήτη μας – και ταυτόχρονα εξοικονομούμε χρήματα για τις οικογένειες», δήλωσε ο διαχειριστής της EPA Michael Regan.
Τον Αύγουστο, η κυβέρνηση του προέδρου Biden πρότεινε την αναίρεση των απαιτήσεων χαλάρωσης της δράσης της εποχής Trump που επιβλήθηκαν κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Obama.
Ο νέος κανόνας που οριστικοποιήθηκε τη Δευτέρα είναι πιο σκληρός από την πρόταση ή τις απαιτήσεις του Αυγούστου της EPA επί Obama. Εάν εκφραστούν σε απαιτήσεις σε μίλια ανά γαλόνι (mpg), οι κανόνες EPA θα οδηγούσαν σε μέσο όρο περίπου 40 mpg το 2026, έναντι 38 mpg σύμφωνα με την πρόταση του Αυγούστου και 32 mpg σύμφωνα με τους κανόνες Trump.
Μείωση εκπομπών
Οι Δημοκρατικές κυβερνήσεις του Biden και του Obama έχουν πιέσει για αυστηρότερα πρότυπα απόδοσης καυσίμου για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.
Οι νέοι κανόνες θα οδηγήσουν σε 3,1 δισεκατομμύρια τόνους αποφευγόμενων εκπομπών CO2 έως το 2050 και έρχονται καθώς πολλές πολιτείες και περιβαλλοντικές ομάδες προέτρεψαν τη διοίκηση να επιβάλει αυστηρότερους κανόνες.
Ο Biden θέλει το 50% όλων των νέων οχημάτων που πωλούνται το 2030 να είναι EV ή plug-in υβριδικά μοντέλα.
Τον Μάρτιο του 2020, η Ρεπουμπλικανική κυβέρνηση του Trump αναίρεσε τα πρότυπα του Obama για να απαιτήσει μόνο 1,5% ετήσιες αυξήσεις στην αποτελεσματικότητα έως το 2026. Ο Obama είχε απαιτήσει ετήσιες αυξήσεις 5%.
Οι νέοι κανόνες τίθενται σε ισχύ από το έτος μοντέλου 2023 και απαιτούν μείωση των εκπομπών των οχημάτων κατά 28,3% έως το 2026.
Οι κανόνες θα είναι δύσκόλοι για αυτοκινητοβιομηχανίες, ειδικά για τις τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ.
Η EPA εκτιμά ότι τα οφέλη μείωσης των εκπομπών των οχημάτων θα υπερβούν το κόστος έως και 190 δισεκατομμύρια δολάρια και οι οδηγοί θα εξοικονομήσουν από 210 δισεκατομμύρια έως 420 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2050.
Η EPA εκτιμά ότι ο τελικός κανόνας θα έχει ως αποτέλεσμα το 17% των νέων οχημάτων των ΗΠΑ έως το 2026 ως EV ή plug-in υβριδικά. Ο τομέας των μεταφορών είναι η μεγαλύτερη πηγή εκπομπών θερμοκηπίου στις ΗΠΑ.
www.worldenergynews.gr