Θετική έκπληξη έχουν αποτελέσει οι αγορές των Βαλκανίων, με καλές αποδόσεις για την CORAL και την AVIN
Για τον λόγο αυτό και δεν μπόρεσε να δώσει λεπρομέρειες όσον αφορά το CAPEX της ερχομένης περιόδου, το οποίο όπως ανέφερε θα είναι μειωμένο σε σχέση με αυτό της τρέχουσας περιόδου, καθώς ολοκληρώνεται σημαντική επένδυση για το διυλιστήριο.
Ο κ. Τζαννετάκης όμως διευκρίνισε και κατόπιν επιμονής εκπροσώπου της UBS ότι θα είναι σε θέση ο όμιλος να δώσει ένα υγιές μέρισμα στους μετόχους για το 2021, όπως το χαρακτήρισε, με βάση τα τρέχοντα επίπεδα της μετοχής.
Στα πλαίσια του buy back, η εταιρεία αγόρασε 12.500 μετοχές στις 23/11 με μέση τιμή 13,86 ευρώ
Σταθεροποιείται η αγορά
Αναφορικά με την πορεία της αγοράς στην τρέχουσα φάση, ανέφερε ότι ο Οκτώβριος παρουσίασε ισχυρή ζήτηση, δείχνοντας μάλιστα κατα τομείς να φτάνει τα επίπεδα του 2019 και να τα ξεπερνά. Ο Νοέμβριος παρουσιάστηκε λιγότερο δυνατός αντίστοιχα, αλλά η αγορά των καυσίμων για τα αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα δυνατή, καθώς η χρήση σε ιδιωτικό επίπεδο είναι αυξημένεη για προφανείς λόγους.
Θετική έκπληξη έχουν αποτελέσει οι αγορές των Βαλκανίων, με καλές αποδόσεις για την CORAL και την AVIN με λαμπρά παραδείγματα της Κροατίας, της Κύπρου αλλά και των υπολοίπων αγορών.
Η υπόθεση της επιβίωσης των ευρωπαϊκών διυλιστηρίων δεν εξελίσσεται σε εύκολη υπόθεση, καθώς πολλά από αυτά κλείνουν ή μετασχηματίζονται σε κάτι άλλο.
Οι ισχυροί παίκτες παραμένουν στην Ασία. Αν τα διυλιστήρια από την άλλη πλευρά επενδύσουν στην τεχνολογία, ελέγξουν τις εκπομπές CO2 και κάνουν τις αλλαγές που πρέπει προς την πράσινη μετάβαση, τότε δεν έχουν να φοβηθούν τίποτε.
Στον τομέα των ΑΠΕ βρίσκονται σε λειτουργία 279 MW και 84 MW είναι σε φάση κατασκευής. Το σύνολο των αδειών προς ανάπυξη είναι 650 MW.
Η Μotor Oil περνά σε νέα εποχή
Αν κρίνουμε από την φάση σταθεροποίησης του πετρελαίου, μετά την προσπάθεια ανακοπής της ανόδου αλλά και από το σχόλιο της Goldman, ότι τα μέτρα της αμερικανικής κυβέρνησης με στόχο να ελεγχθεί η άνοδος της τιμής είναι σταγόνα στον ωκεανό, γίνεται αντιληπτό, ότι η υποχώρηση των περιθωρίων των διυλιστηρίων είναι πίσω.
Πόσο μάλλον σε μια εδραίωση της αποδυνάμωσης του COVID. Oι αβεβαιότητες όμως σε σχέση με τα lockdowns δίνουν τροφή στην υποτιμητική κερδοσκοπία, να ανακινεί σενάρια που επηεάζουν την ρηχή ελληνική αγορά.
Συνολικά η Motor Oil βρίσκεται σε μια φάση μετασχηματισμού με την δημιουργία μιας πλήρους καθετοποιημένης ενεργειακής μονάδας στην προσεχή τριετία και επέκταση στην ηλεκτρκοκίνηση και σε αυτό το επενδυτικό πλάνο αναφέρθηκε προφανώς ο κ. Τζαννετάκης. Τίποτε όμως από όλα αυτά, δεν έχει αποτιμηθεί μέσα στην τρέχουσα κεφαλαιοποίηση.
www.worldenergynews.gr