Το Tesla Model 3 φιγουράρει ως η «σημαία» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όντας ένα από τα δημοφιλέστερα και πιο εμπορικά επιτυχημένα παγκοσμίως. Όπως όλα, όμως, δεν μπορεί να αποφύγει την παραδοσιακή τροχοπέδη των EVs: την αυτονομία. Εδώ έρχεται να δώσει τη λύση η παλιά, καλή βενζίνη!
Η αυστριακή Obrist δημιούργησε ένα μοναδικό Model 3, που έχει κάτω από το καπό έναν λιλιπούτειο δικύλινδρο βενζινοκινητήρα 999 κ.εκ. να λειτουργεί ως range extender. Στο πίσω μέρος, κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ, υπάρχει ένα ρεζερβουάρ 30 λίτρων. Η μπαταρία είναι μικρότερη, στις 17,3 kWh αντί των 75 kWh του εργοστασίου, όμως ο συνδυασμός της με τον βενζινοκινητήρα εμφανίζεται ευεργετικός.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του HyperHybrid, όπως ονομάζεται το πρωτότυπο Tesla, λόγω της μικρότερης μπαταρίας το βάρος μειώνεται κατά 285 κιλά!
Διαβάστε ΕΔΩ τη συνέχεια του κειμένου
www.worldenergynews.gr