Στα τάρταρα κατρακυλάει η ψυχολογία στην αγορά, παρά τα καλά νέα από τους μακροοικονομικούς δείκτες, καθώς το τσουνάμι των αυξήσεων στο κόστος παραγωγής απειλεί να παγιδεύσει σε δίνη ανατιμήσεων τους καταναλωτές, αλλά και τις ίδιες τις επιχειρήσεις.
Οι ανασταλτικοί παράγοντες για την αγορά
Σύμφωνα με ανθρώπους της αγοράς και συγκεκριμένα της εστίασης, αυτήν τη στιγμή τέσσερις είναι οι παράγοντες που δοκιμάζουν τα τελευταία όρια αντοχών του κλάδου, μετά το σοκ της πανδημίας:
Το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος, που αποτελεί βασικό στοιχείο του κόστους παραγωγής. Ήδη, από τον Ιούλιο, επιχειρήσεις του κλάδου είδαν τους λογαριασμούς τους να αυξάνονται ως και 100% και το γεγονός ότι η τιμή του φυσικού αερίου, που επηρεάζει τις χονδρικές τιμές, θα συνεχίσει τον ανήφορο, ο προβληματισμός είναι έντονος.
Διαβάστε ΕΔΩ τη συνέχεια του κειμένου
www.worldenergynews.gr