Την πρόθεση για παραμονή του ΟΛΘ στο ΧΑ ακόμα και στο σενάριο, όπου ο μέτοχος συγκεντρώσει ποσοστό άνω του 90%, διατυπώνει για μία ακόμη φορά ο προτείνων ήτοι η Belterra Investments, με τελικό δικαιούχο (Ultimate Βeneficial Owner) τον Νίκο Σαββίδη.
Όπως αναφέρεται στο ενημερωτικό δελτίο εφόσον μετά την ολοκλήρωση της Δημόσιας Πρότασης, ο Προτείνων και τα Πρόσωπα που Ενεργούν Συντονισμένα με τον Προτείνοντα κατέχουν συνολικά Μετοχές που αντιπροσωπεύουν ποσοστό μεγαλύτερο του 90% του συνολικού καταβεβλημένου Μετοχικού Κεφαλαίου, ο Προτείνων δεν θα ασκήσει το Δικαίωμα Εξαγοράς (squeeze out), θα αποκτά χρηματιστηριακά όλες τις μετοχές που θα του προσφερθούν εντός τριών μηνών από την δημοσίευση των αποτελεσμάτων της Δημόσιας Πρότασης.
Επιπλέον, ο Προτείνων δηλώνει ότι δεν θα επιδιώξει τη διαγραφή των μετοχών της Εταιρείας από το Χ.Α.
Η επιχειρηματική στρατηγική
Η Belterra εστιάζει κυρίως στους κλάδους του τουρισμού, των υποδομών, των logistics και της ενέργειας.
O Προτείνων προτίθεται να συνεχίσει τη δραστηριότητά του και να διατηρήσει την τρέχουσα επιχειρηματική στρατηγική του.
Η απόκτηση Μετοχών της Εταιρείας από τον Προτείνοντα δεν πρόκειται να επιφέρει σημαντικές μεταβολές στη στρατηγική της Εταιρείας και της συνδεδεμένης με αυτή εταιρείας, καθώς και στους επιχειρηματικούς της στόχους.
Η Belterra προτίθεται να υποστηρίξει και να διευκολύνει περαιτέρω τη διοίκηση της Εταιρείας στην υλοποίηση της στρατηγικής της.
Στόχος της Εταιρείας είναι να καθιερωθεί ο Λιμένας Θεσσαλονίκης ως προτιμώμενη πύλη εισόδου για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (containers), γενικού φορτίου αλλά και επιβατών, στις αγορές της Βαλκανικής, της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, παρέχοντας ένα αποδοτικό, αξιόπιστο και ποιοτικό σύστημα logistics.
Για τον σκοπό αυτό, η στρατηγική ανάπτυξης της Εταιρείας επικεντρώνεται συνοπτικά στην αύξηση της περιουσίας των μετόχων της, μέσω:
- διατήρησης της σημαντικής θέσης που κατέχει το Λιμάνι στην περιοχή του και την ανάδειξή του ως πρώτου λιμένα των Βαλκανίων,
- ενίσχυσης του ρόλου του στην Ανατολική Μεσόγειο ως κέντρου συνδυασμένων μεταφορών, και
- μετεξέλιξής του σε διαμετακομιστικό κόμβο και σε σημαντική Περιφερειακή Πύλη για τις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στον οποίο σημαντικό μερίδιο θα κατέχει η διακίνηση Ε/Κ διαμετακόμισης (in transit).
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ
www.worldenergynews.gr